Sydney Brouwer – spreker over klantgerichtheid en klantgerichte organisaties

Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker en auteur van het boek Klantgericht Leiderschap. Hij verzorgt c.a. 70 lezingen per jaar over klantbeleving, klantgerichtheid en het bouwen van een klantgerichte organisatie. Hij heeft onderzoek gedaan naar bedrijven die uitblinken op het gebied van klantgerichtheid en naar hun leiders. Wat doen deze bedrijven anders waardoor ze meer enthousiaste klanten en medewerkers hebben dan hun concurrenten? Wat kan jij van deze bedrijven leren bij het creëren van een legendarische klantbeleving? Sydney laat je ervaren wat echte klantgerichtheid is en, nog belangrijker, wat dat vraagt van een organisatie en haar management.

Onderwerpen

Onderwerpen waar Sydney regelmatig over spreekt zijn:

Kenmerken van zijn lezingen: Humor, interactie, hoge energie en vele inspirerende, concrete voorbeelden uit de praktijk.

Zie Sydney in actie

Wat anderen zeggen

Wat een aantal enthousiaste opdrachtgevers over Sydney zegt:

“Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.” 

  – Christophe Lembregts, Rotterdam School of Management (Erasmus University)

“Als je inspiratie nodig hebt vanuit het perspectief van de klant, bel Sydney. Hij zal jou, je management en je medewerkers meenemen op een klantreis die je niet snel zal vergeten.”

– Remco Rovers, Partner 12Mprove

“Als je een topspreker zoekt over klantgericht leiderschap: Sydney heeft onze managers enorm geïnspireerd!”

                                                                                                           – Erik Wiechers, CEO DTG

Klik hier voor meer referenties.

Neem vrijblijvend contact op met Sydney.

Wil je een lezing boeken of heb je een andere vraag aan Sydney? Vul het onderstaande contactformulier in. Ook kunt u direct contact opnemen met Susanne Deijs, backoffice manager van Sydney, via of te bellen op 020-2443173.

 

Een selectie van bedrijven waar Sydney voor heeft gewerkt:

  • Lars Sørensen

    Lars Sørensen (dagvoorzitter en presentator)

    “Energieke spreker met een pakkend verhaal. Klantgerichtheid 2.0 door echt in de schoenen van de klant te gaan staan dat is wat we leren van Sydney. Op dynamische wijze weet hij als spreker zijn inhoud over de buhne te brengen en is boeiend tot voorbij het einde. Sydney is het koekje bij de koffie.”

  • Erik Wiechers

    Erik Wiechers (CEO DTG)

    “Als je een topspreker zoekt over klantgericht leiderschap: Sydney heeft onze managers enorm geïnspireerd!”

  • Marcel Veltrop

    Marcel Veltrop (Vice President Rabobank Groep)

    “Met zijn enthousiasme, interactie met het publiek en aansprekende voorbeelden heeft hij – in lijn met onze doelstelling – éénieder geprikkeld om dit thema te vertalen naar de eigen praktijk. Complimenten!”

  • Christophe Lembregts

    Christophe Lembregts (Rotterdam School of Management /Erasmus University)

    “Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”

  • Mandy Phoa

    Mandy Phoa (Mei An)

    "Sydney is een zeer energieke en gepassioneerde spreker. Hij weet de zaal te boeien en zijn belangrijke boodschap op een grappige en prettige manier over te brengen. Hij gebruikt mooie en levendige anekdotes, zodat je op je puntje van je stoel blijft zitten."

  • Deelnemer Post Doc

    Deelnemer Post Doc (Beeckestijn Business School)

    “Wat een "cadeautje"! Leuk, inspirerend en fantastisch gepresenteerd.”

Show Buttons
Hide Buttons