Spreker Klantgerichtheid

Ook jij hebt ingezien dat klantgerichtheid van essentieel belang is voor jouw organisatie. Heeft de klant immers een goed gevoel bij jou – met andere woorden: is hij fan van jouw bedrijf- dan is het hoogstwaarschijnlijk dat hij meer koopt, langer blijft en positief aanbeveelt. Dat willen we allemaal wel. Maar dit is makkelijker gezegd dan gedaan. Alle bedrijven zijn inmiddels bezig met klantgerichtheid, dus ook jouw concurrenten. Het wordt tijd dat je de voorsprong pakt en houdt! Sydney Brouwer, Spreker Klantgerichtheid, kan u helpen!

Hoe krijg je ze mee?

Echter, nog niet iedereen in het bedrijf is hiervan overtuigd of hiermee bezig. Hoe maak je iedereen duidelijk wat het belang is van klantgerichtheid en een goede klantbeleving? Hoe verspreid je dat klantgericht denken door de gehele organisatie zodat jullie er samen voor zorgen dat het elke dag een beetje beter wordt? Het vuur moet aangestoken worden bij iedereen in het bedrijf. Er moet een flinke dosis inspiratie en energie in om de klant weer centraal te stellen in alles wat jullie doen.

Inspiratie met concrete toepassingen

Inspiratie alleen is echter niet voldoende. De nieuwe inzichten en prikkels moeten leiden concrete toepassingen in jullie dagelijks praktijk. Zonder actie verliest inspiratie immers zijn waarde.

Sydney staat als spreker over klantgerichtheid wekelijks voor de groep presentaties, keynotes, inspiratiesessies en workshops. Als geen ander weet hij de inspiratie concreet toepasbaar te maken voor jullie dagelijks praktijk zodat iedereen er morgen mee aan de slag kan. Stel dat morgen alle deelnemers van de sessies morgen één ding anders doen en één fan maken. Hoe goed zou dat zijn voor je bedrijf?

sydney spreker klantgerichtheid

Vele praktische voorbeelden, met humor en energie gebracht

Sydney heeft de afgelopen jaren veel bedrijven van binnen en buiten gezien. Hij heeft een enorme rugzak aan voorbeelden en anekdotes over hoe het wel of juist niet moet. Hierdoor kunnen deelnemers zich altijd herkennen in zijn sessies. Zijn stijl staat bekend als energiek en informeel. Zijn presentaties worden altijd met veel humor gebracht.

Onderwerpen waar Sydney regelmatig over spreekt:

  • Hoe creëer je een klantgerichte organisatie?
  • Wat is klantgerichtheid? Waarom is het belangrijk? Hoe kan jij er een bijdrage aan leveren?
  • Klachten als kansen;
  • Klantgericht leiderschap;
  • NPS (Net Promoter Score).

Sydney heeft o.a. gewerkt voor:

Klik hier voor een overzicht van wat klanten over Sydney zeggen.

Sydney Brouwer inhuren als spreker klantgerichtheid

Neem vrijblijvend contact op met Sydney voor meer informatie door onderstaand formulier in te vullen. Binnen één werkdag neemt Sydney contact met u op.

Een selectie van bedrijven waar Sydney voor heeft gewerkt:

  • Lars Sørensen

    Lars Sørensen (dagvoorzitter en presentator)

    “Energieke spreker met een pakkend verhaal. Klantgerichtheid 2.0 door echt in de schoenen van de klant te gaan staan dat is wat we leren van Sydney. Op dynamische wijze weet hij als spreker zijn inhoud over de buhne te brengen en is boeiend tot voorbij het einde. Sydney is het koekje bij de koffie.”

  • Erik Wiechers

    Erik Wiechers (CEO DTG)

    “Als je een topspreker zoekt over klantgericht leiderschap: Sydney heeft onze managers enorm geïnspireerd!”

  • Marcel Veltrop

    Marcel Veltrop (Vice President Rabobank Groep)

    “Met zijn enthousiasme, interactie met het publiek en aansprekende voorbeelden heeft hij – in lijn met onze doelstelling – éénieder geprikkeld om dit thema te vertalen naar de eigen praktijk. Complimenten!”

  • Christophe Lembregts

    Christophe Lembregts (Rotterdam School of Management /Erasmus University)

    “Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”

  • Mandy Phoa

    Mandy Phoa (Mei An)

    "Sydney is een zeer energieke en gepassioneerde spreker. Hij weet de zaal te boeien en zijn belangrijke boodschap op een grappige en prettige manier over te brengen. Hij gebruikt mooie en levendige anekdotes, zodat je op je puntje van je stoel blijft zitten."

  • Deelnemer Post Doc

    Deelnemer Post Doc (Beeckestijn Business School)

    “Wat een "cadeautje"! Leuk, inspirerend en fantastisch gepresenteerd.”

Show Buttons
Hide Buttons