Over Sydney Brouwer

Hallo, mijn naam is Sydney Brouwer. Bedankt voor je interesse in wie ik ben. Laat me je een beetje over mezelf vertellen. Ik inspireer organisaties om klanten en medewerkers fans te maken. Ik doe dit als spreker, met mijn podcast Over Klanten Gesproken en mijn boeken Six Star Service en Klantgericht Leiderschap.

Bedrijven waar het gaaf is om bij te werken en leuk is om van te kopen

Al sinds mijn tienerjaren ben ik gefascineerd door bedrijven waar het gaaf is om bij te werken en leuk is om van te kopen. Ik herinner me dat ik op vakantie was in de VS. Daar liep ik een grote Barnes & Noble boekhandel binnen en kwam ik een boek tegen over een bedrijf dat je waarschijnlijk wel kent: Disney. Het boek heet Be Our Guest. Ik las de flap en was gelijk enthousiast. Dat werd het eerste managementboek dat ik ooit kocht. Vanaf dat moment groeide mijn fascinatie voor dit soort bedrijven.

Spreken

Toen ik ongeveer 25 was, besloot ik om bedrijven te onderzoeken die werknemers en klanten consequent in fans veranderen. Ik wilde weten hoe ze dit doen. Toen ik ontdekte dat ik het delen van de resultaten van dit onderzoek kon combineren met mijn passie om op het podium te staan. Ik was verkocht! Dat werd mijn bedrijf. De onderwerpen waar ik over spreek zijn klantgerichtheid, klantbeleving en klantgerichte organisaties.

Bringing humanity back to business

Ik geloof dat organisaties zich de afgelopen decennia te veel hebben gericht op doelen, percentages, processen, KPI’s en cijfers. Te vaak is het menselijke aspect in de relatie met de klant en met medewerkers uit het oog verloren. Ik geloof ook dat organisaties die erin slagen dit menselijke aspect terug te brengen, de komende jaren als winnaar uit de bus zullen komen. Dat is dan ook mijn missie: Bringing humanity back to business.

Feitjes die maar weinigen weten

Het zou kunnen zijn dat je dagvoorzitter bent op een event waar ik spreek en je daarom deze pagina leest. Dus om het je gemakkelijk te maken, een paar wist-je-datjes hieronder:

  1. Ik ben precies in het midden van de Millennial Generation geboren: juli 1987.
  2. Ik woon in Amersfoort, de stad op het absolute middelpunt van Nederland. Maar Amersfoort is bekend van nog meer dingen. De slavink bijvoorbeeld! Een echte Amersfoortse uitvinding.
  3. Ik woon samen met Renate. Zij staat nog vaker voor de groep dan ik. Groep 4 welteverstaan.
  4. Ik speel veel improvisatietheater en ook apenkooien is een grote hobby van me. Als het op spelen lijkt, dan vind ik het al snel leuk.
  5. Ik hou niet van bazen, behalve The Boss. Ik ben een grote Bruce Springsteen-fan. Ik ben bij verschillende concerten van hem geweest en ik kan zijn complete repertoire meezingen. Een Springsteen-fan zijn is genetisch bepaald in mijn familie. Mijn moeder en zus hebben die genen ook.
  6. Ik heb een kat genaamd Guus. Hij is spierwit en kampt met een identiteitsstoornis. Hij apporteert en loopt de hele dag kwispelend achter me aan. Ik vermoed dat hij in een vorig leven labrador was.

Heb je interesse om mij in te huren voor je volgende event? Dan heb ik hieronder twee handige linkjes voor je. Je kan natuurlijk ook het contactformulier onderaan deze pagina invullen:

    1. Klik hier voor een overzicht van mijn lezingen en inspiratiesessies;
    2. Klik hier om direct een vrijblijvende aanvraag te doen.

Goed, dat was het dan voor nu. Om af te sluiten vind je hieronder een filmpje waarin je mij aan het werk ziet tijdens de boekpresentatie van mijn eerste boek Klantgericht Leiderschap. Best een hoogtepunt, kan ik je zeggen.

Neem contact op met Sydney