Inspiratiesessie of workshop
Als de koning je klant zou zijn
De klant is koning. Maar als de koning opeens je klant wordt, ga je heel anders kijken naar je klantgerichtheid en beleving. Dat gedachte-experiment staat centraal in deze sessie.
Lees meerInspiratiesessie
Six Star Service
Hoe maak je een onvergetelijke indruk op je klanten? Wat is er nodig om fans voor het leven te maken?
Lees meerInspiratiesessie of masterclass
De principes van Klantgericht Leiderschap
Hoe kunnen managers anderen inspireren klantgericht te werken? Waarom begint klantgerichtheid in de directiekamer?
Lees meerInspiratiesessie
Het geheim van een Legendarische Klantbeleving
Hoe ziet een klantbeleving eruit die van klanten fans maakt en zorgt dat ze over je praten.
Lees meerInspiratiesessie of workshop
Klantgerichtheid bij de Overheid
Excellente dienstverlening bij gemeentes en andere overheidsinstellingen. Hoe ziet dat eruit?
Lees meerInspiratiesessie of masterclass
De bouwstenen van een Klantgerichte Cultuur
Hoe bouw je een klantgerichte organisatie? Een organisatie waarin iedereen bijdraagt aan een betere klantbeleving, elke dag weer.
Lees meerEen aantal blije klanten van Sydney
Testimonials
“Een krachtige boodschap over klantbeleving, interactief en grappig. Wij kijken heel positief terug op de presentatie van Sydney aan de medewerkers van de gemeente Middelburg..”
Trude Northolt Gemeente Middelburg“Zelfs online weet Sydney het publiek zo te betrekken dat de sessie leerzaam en interactief tegelijk is. Hierdoor krijg je zin om de tips die hij geeft, direct toe te passen in je eigen organisatie. Sydney is daarom een trekpleister voor onze events!”
Meriam Boorsma TKC Digital“Kijk nog steeds met een glimlach terug op onze sessie; erg leuk. De virtuele sessie met Sydney was inspirerend, zette aan tot denken, en stimuleert om op een laagdrempelige manier je eigen klantgerichte leiderschap weer een stap verder te brengen.”
Pieter Smallegange ABN Amro“Als je een topspreker zoekt over klantgericht leiderschap: Sydney heeft onze managers enorm geïnspireerd!”
Erik Wiechers CEO PQR“Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”
Christophe Lembregts Rotterdam School of Management“Energieke spreker met een pakkend verhaal. Klantgerichtheid 2.0 door echt in de schoenen van de klant te gaan staan dat is wat we leren van Sydney. Op dynamische wijze weet hij als spreker zijn inhoud over de buhne te brengen en is boeiend tot voorbij het einde. Sydney is het koekje bij de koffie.”
Lars Sørensen Veelgevraagd dagvoorzitter“Met zijn enthousiasme, interactie met het publiek en aansprekende voorbeelden heeft hij – in lijn met onze doelstelling – éénieder geprikkeld om dit thema te vertalen naar de eigen praktijk. Complimenten!”
Marcel Veltrop Rabobank“Sydney is een zeer energieke en gepassioneerde spreker. Hij weet de zaal te boeien en zijn belangrijke boodschap op een grappige en prettige manier over te brengen. Hij gebruikt mooie en levendige anekdotes, zodat je op je puntje van je stoel blijft zitten.”
Mandy Phoa Mei-An