• Home
  • Lezingen & Webinars

Presentaties met humor, interactie en energie. Daar staat Sydney Brouwer om bekend. Hij weet de deelnemers van jouw evenement op het puntje van hun stoel te houden en echt anders te laten kijken naar klantgerichtheid en klantbeleving. Daarnaast geeft hij de deelnemers hele concrete en praktische methodes om direct te beginnen met het maken van fans. Al zijn presentaties zijn zowel live als virtueel te boeken.

Sydney geeft meer dan 80 presentaties per jaar. Populaire data zijn vaak al een aantal maanden vooraf volgeboekt. We raden je aan zo snel mogelijk een vrijblijvende optie te plaatsen. Neem daarvoor contact op met Jenine Post, assistent van Sydney Brouwer, door een mail te sturen naar hallo@sydneybrouwer.nl of te bellen op 085 004 57 91  (tel. bereikbaarheid tussen 10.00 – 12.00 uur).

card
Inspiratiesessie of workshop

Als de koning je klant zou zijn

De klant is koning. Maar als de koning opeens je klant wordt, ga je heel anders kijken naar je klantgerichtheid en beleving. Dat gedachte-experiment staat centraal in deze sessie.

Lees meer
card
Inspiratiesessie

Six Star Service

Hoe maak je een onvergetelijke indruk op je klanten? Wat is er nodig om fans voor het leven te maken?

Lees meer
card
Inspiratiesessie of masterclass

De principes van Klantgericht Leiderschap

Hoe kunnen managers anderen inspireren klantgericht te werken? Waarom begint klantgerichtheid in de directiekamer?

Lees meer
card
Inspiratiesessie

Het geheim van een Legendarische Klantbeleving

Hoe ziet een klantbeleving eruit die van klanten fans maakt en zorgt dat ze over je praten.

Lees meer
card
Inspiratiesessie of workshop

Klantgerichtheid bij de Overheid

Excellente dienstverlening bij gemeentes en andere overheidsinstellingen. Hoe ziet dat eruit?

Lees meer
card
Inspiratiesessie of masterclass

De bouwstenen van een Klantgerichte Cultuur

Hoe bouw je een klantgerichte organisatie? Een organisatie waarin iedereen bijdraagt aan een betere klantbeleving, elke dag weer.

Lees meer

Een aantal blije klanten van Sydney

Testimonials

“Een krachtige boodschap over klantbeleving, interactief en grappig. Wij kijken heel positief terug op de presentatie van Sydney aan de medewerkers van de gemeente Middelburg..”

Trude Northolt Gemeente Middelburg

“Zelfs online weet Sydney het publiek zo te betrekken dat de sessie leerzaam en interactief tegelijk is. Hierdoor krijg je zin om de tips die hij geeft, direct toe te passen in je eigen organisatie. Sydney is daarom een trekpleister voor onze events!”

Meriam Boorsma TKC Digital

“Kijk nog steeds met een glimlach terug op onze sessie; erg leuk. De virtuele sessie met Sydney was inspirerend, zette aan tot denken, en stimuleert om op een laagdrempelige manier je eigen klantgerichte leiderschap weer een stap verder te brengen.” 

Pieter Smallegange ABN Amro

“Als je een topspreker zoekt over klantgericht leiderschap: Sydney heeft onze managers enorm geïnspireerd!”

Erik Wiechers CEO PQR

“Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”

Christophe Lembregts Rotterdam School of Management

“Energieke spreker met een pakkend verhaal. Klantgerichtheid 2.0 door echt in de schoenen van de klant te gaan staan dat is wat we leren van Sydney. Op dynamische wijze weet hij als spreker zijn inhoud over de buhne te brengen en is boeiend tot voorbij het einde. Sydney is het koekje bij de koffie.”

Lars Sørensen Veelgevraagd dagvoorzitter

“Met zijn enthousiasme, interactie met het publiek en aansprekende voorbeelden heeft hij – in lijn met onze doelstelling – éénieder geprikkeld om dit thema te vertalen naar de eigen praktijk. Complimenten!”

Marcel Veltrop Rabobank

“Sydney is een zeer energieke en gepassioneerde spreker. Hij weet de zaal te boeien en zijn belangrijke boodschap op een grappige en prettige manier over te brengen. Hij gebruikt mooie en levendige anekdotes, zodat je op je puntje van je stoel blijft zitten.”

Mandy Phoa Mei-An