• Home
  • Lezingen & Webinars

Presentaties met humor, interactie en energie. Daar staat Sydney Brouwer om bekend. Hij weet de deelnemers van jouw evenement op het puntje van hun stoel te houden en echt anders te laten kijken naar klantgerichtheid en klantbeleving. Daarnaast geeft hij de deelnemers hele concrete en praktische methodes om direct te beginnen met het maken van fans.

Sydney geeft meer dan 80 presentaties per jaar. Populaire data zijn vaak al een aantal maanden vooraf volgeboekt. We raden je aan zo snel mogelijk een vrijblijvende optie te plaatsen. Neem daarvoor contact op met Jenine Post, assistent van Sydney Brouwer, door een mail te sturen naar hallo@sydneybrouwer.nl of te bellen op 085 004 57 91  (tel. bereikbaarheid tussen 10.00 – 12.00 uur).

card
Inspiratiesessie of workshop

Als de koning je klant zou zijn

De klant is koning. Maar als de koning opeens je klant wordt, ga je heel anders kijken naar je klantgerichtheid en beleving. Dat gedachte-experiment staat centraal in deze sessie.

Lees meer
card
Inspiratiesessie of masterclass

De principes van Klantgericht Leiderschap

Hoe kunnen managers anderen inspireren klantgericht te werken? Waarom begint klantgerichtheid in de directiekamer?

Lees meer
card
Inspiratiesessie

Klantgericht Experimenteren

Je weet pas echt wat klanten willen, als je het gaat proberen. In deze presentatie leert Sydney je hoe je kan experimenteren voor een betere klantbeleving

Lees meer
card
Inspiratiesessie

Beter dan Bedacht

Een inspirerende keynote over onverwacht goede resultaten in een wereld waar plannen zelden lopen zoals gepland.

Lees meer
card
Inspiratiesessie

Het geheim van een Legendarische Klantbeleving

Hoe ziet een klantbeleving eruit die van klanten fans maakt en zorgt dat ze over je praten.

Lees meer
card
Inspiratiesessie of workshop

Klantgerichtheid bij de Overheid

Excellente dienstverlening bij gemeentes en andere overheidsinstellingen. Hoe ziet dat eruit?

Lees meer

Een aantal blije klanten van Sydney

Testimonials

“6 sterren! Sydney heeft bij ons een geweldig leuke (!), leerzame en enthousiaste presentatie gegeven. De voorbereiding was top, de presentatie zelf heeft een 9,1 gescoord in onze reviews (n=120) en iedereen praat er al dagen positief over na. We hebben veel geleerd maar ook veel gelachen. Dus twijfel niet maar boek Sydney voor je event! Je krijgt er zeker geen spijt van.”

Jorien Papen Agrifirm

“Sydney bracht met ‘Beter dan Bedacht’ een wervelende sessie vol humor, energie en messcherpe inzichten over de kracht van improvisatie in marketing. Zijn boodschap? Je kan beter experimenteren dan vastklampen aan rigide plannen. We hebben genoten!”

Peter van Balsfoort Organisator NIMA Marketing Day

“Sydney verrast, inspireert en motiveert. Hij sprak op ons congres en wist met veel humor en interactie de groep mee te krijgen. Zijn persoonlijke voorbeelden gecombineerd met onderzoek maken zijn presentatie praktisch en toepasbaar.

Wil je een spreker die de toehoorders aan het denken zet en in de actiestand zet? Boek Sydney!”

Michiel van Vugt NNEK

“Sydney geeft met Beter dan Bedacht een echt breekijzer voor organisaties om aan de slag te gaan met innovatie en experimenteren. Leuk, inspirerend en praktisch!”

Ronnie Overgoor Professioneel dagvoorzitter

“Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”

Christophe Lembregts Rotterdam School of Management