• Home
  • Presentatie klantgericht experimenteren

Klantgericht experimenteren

In Sydney’s nieuwste presentatie pleit hij voor een nieuwe betekenis van de afkorting CX: het moet niet meer staan voor Customer Experience, maar voor Customer Experiments.

Presentatie Customer Experiments

In het vakgebied klantbeleving zijn we teveel gaan denken en te weinig gaan doen. We maken plannen die vervolgens niet volgens plan verlopen. We brengen customer journeys in kaart, maar 80% van je klanten volgt niet jouw klantreis. Voor het vakgebied klantbeleving geldt: van doen leren we meer dan van denken. Daarom moeten organisaties een mindset aannemen van experimenteren, leren en aanpassen.

Mindset en methode

In deze nieuwe presentatie leert Sydney je een nieuwe mindset én methode om te starten met experimenteren voor een betere klantbeleving. Zo zorgt hij ervoor dat deelnemers met inspiratie én concrete acties de zaal verlaten en aan de slag kunnen met het maken van enthousiaste klanten.

Humor, interactie en praktische tips

Zoals je van Sydney gewend bent, zit ook deze presentatie weer vol humor, interactie én geeft hij je praktische tips waarmee je direct aan de gang kan. Sydney’s presentaties zijn dan ook geschikt voor iedereen in de organisatie.

Boek Sydney als spreker

Foto door Brian Elis

Zoek je een spreker over klantgerichtheid en klantbeleving die in staat is deelnemers te boeien, inspireren en te laten lachen? Neem dan vrijblijvend contact op Sydney Brouwer door onderstaand formulier in te vullen. We zien elkaar op jouw volgende bijeenkomst!

  • DD slash MM slash JJJJ
  • :
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.