Als de koning je klant zou zijn

Als de koning je klant zou zijn is het nieuwste boek van Sydney Brouwer. Het idee achter het boek is even simpel als krachtig. De klant is koning. Maar als de koning opeens je klant wordt, zou elke organisatie zijn klantgerichtheid en klantbeleving naar een hoger niveau te tillen. In de inspiratiesessies en workshops doet Sydney dit gedachte-experiment met de deelnemers en deelt hij het geheim van een Vorstelijke Klantbeleving.

Woest enthousiaste klanten

Een vorstelijke klantbeleving is een klantbeleving waar niet alleen de koning, maar alle klanten van een organisatie woest enthousiast van zullen worden. Een klantbeleving die ervoor zorgt dat klanten meer kopen, vaker terugkomen en positief over je gaan praten. Aan welke knoppen kan je draaien om zo’n klantbeleving te creëren? Hoe heeft iedere afzonderlijke medewerker invloed op de klantgerichtheid van een organisatie? En welke les kunnen we leren van de The Queen als het neerkomt om het creëren van ambassadeurs? Dat en veel meer komt voorbij in de inspiratiesessies en workshops over Als de koning je klant zou zijn.

Voor wie?

Deze workshops en inspiratiesessies zijn voornamelijk geschikt voor groepen met deelnemers uit verschillende delen van de organisatie. Een vorstelijke klantbeleving creëren is teamwork. Deze inspiratiesessie draagt dan ook bij aan het overstijgen van silo’s in de organisatie en het verbeteren van de samenwerking. Daarbij is de inhoud geschikt voor zowel management als mensen die dagelijks in de operatie werken. Als de koning je klant zou zijn heeft zich reeds bewezen binnen een grote verscheidenheid aan branches: commercieël, non-profit, zorg en overheid.  

Humor, energie en interactie

Sydney geeft zo’n 70 presentaties per jaar. Zijn lezingen staan bekend om hun informele sfeer, humor en hoge energie. Daarnaast gaat hij altijd het gesprek aan met deelnemers, zodat de sessies erg interactief zijn. In de video hieronder krijg je een indruk van een lezing:

Ontvang 20 boeken gratis!

Boek je voor 1 september een workshop of inspiratiesessie over ‘Als de koning je klant zou zijn’ voor de periode tussen 1 september en 31 december 2021? Dan ontvang je 20 exemplaren (twv 419 euro) van Als de koning je klant zou zijn gratis!

Neem contact op voor meer informatie

Voor informatie over Sydney’s andere inspiratiesessies en presentaties klik je hier.

Wil je een lezing boeken of heb je een andere vraag aan Sydney? Vul het onderstaande contactformulier in. Ook kun je direct contact opnemen met Jenine Post, assistent van Sydney Brouwer, via hallo@sydneybrouwer.nl of via 020-2443173.

Neem contact op met Sydney