Het geheim van een legendarische klantbeleving

Klantbeleving en klantgerichtheid zijn belangrijk. Want elke organisatie wil klanten die meer kopen, vaker terugkomen en je positief aanbevelen. Wat is er echter voor nodig om klanten keer op keer positief te verrassen? Hoe maak je fans van klanten en medewerkers? Hoe word je een bedrijf waar het leuk is om zaken mee te doen? In de lezing klantbeleving vertelt Sydney Brouwer wat ervoor nodig is om een legendarische klantbeleving te bouwen: een klantbeleving waar mensen over praten.

Klantgerichtheid: wat is het eigenlijk?

Om een goede klantbeleving te kunnen bieden is het nodig om als mens en organisatie klantgericht te zijn. In deze lezing zal duidelijk worden dat iedereen een ander beeld heeft van wat klantgerichtheid is. Het is dus eerst noodzakelijk om gezamenlijk te bespreken wat klantgerichtheid eigenlijk inhoudt. Sydney doet dit om zeer interactieve en energieke manier. Hierdoor heeft iedereen hetzelfde beeld van klantgerichtheid. Hierna zal Sydney deelnemers meenemen naar de volgende stap in de presentatie: de elementen van een legendarische klantbeleving.

De elementen van een legendarische klantbeleving

Er zijn vier elementen waar alle klanten enthousiast van worden, ongeacht je branche of markt. Welke elementen zijn dat? Hoe zet je ze in in jouw bedrijf? Op humoristische en energieke manier beantwoordt Sydney deze vragen. Hij laat zien welke bedrijven het goed doen, welke de plank volledig mis slaan en wat jij ervan kan leren. Na afloop van deze inspiratiesessie weten deelnemers wat zij kunnen doen om fans te maken van klanten. Maar deze lezing gaat verder.

Hoe krijgen we klantgerichtheid in onze cultuur?

Wat deze lezing uniek maakt, is dat het verder gaat dan inspiratie alleen. In deze lezing deelt Sydney een hele concrete, praktische en makkelijk manier om klantgerichtheid in de cultuur van een organisatie te krijgen. Op die manier zorgt hij ervoor dat het effect van zijn lezing lang blijft hangen en mensen daadwerkelijk klantgerichter gaan werken.

Combinatie met Klantgericht Leider

Voor wie is deze lezing?

De lezing klantbeleving zit vol voorbeelden en anekdotes uit de praktijk. Sydney heeft ervaring in vele branches. Hierdoor kan hij de lezing altijd laten aansluiten bij jouw organisatie. Of je nu consumenten bedient, B2B werkt, een overheidsorganisatie bent of in de zorg zit, Sydney maakt deze lezing passend voor elke klant.

De doelgroep van deze inspiratiesessie zijn medewerkers die klantcontact hebben of interne afdelingen die collega’s met klantcontact ondersteunen. Uiteindelijk is klantgerichtheid immers een verantwoordelijkheid van iedereen in de organisatie.

Deze lezing wordt vaak afgenomen in combinatie met een inspiratiesessie over Klantgericht Leiderschap voor managers en leidinggevenden. Hierin deelt Sydney hoe zij klantgerichtheid kunnen stimuleren en faciliteren in hun organisatie of team. Zo zorgt u ervoor dat de hele organisatie op dezelfde manier over klantgerichtheid denkt en samen werkt aan meer enthousiaste klanten. Voor de van die twee lezingen gelden speciale tarieven. Informeer daarover bij Jenine Post, assistent van Sydney Brouwer, via of via 020-2443173.

Zie Sydney in actie

Onderstaande video geeft een indruk van een lezing van Sydney Brouwer. Voor meer video’s klik je hier.

Zowel live als digitaal

Deze inspiratiesessie is zowel live als digitaal te geven. Sydney verzorgt digitale inspiratiesessies altijd vanuit een professionele studio, inclusief host. Dit verbetert de interactie met deelnemers en dynamiek. Sydney heeft een voorkeur voor Zoom, maar elk platform is mogelijk.

Neem contact op voor meer informatie

Op twee veelgestelde vragen vind je op deze website al extra informatie:

  1. Welke inspiratiesessies geeft Sydney nog meer?
  2. Wat zijn de tarieven van Sydney?

Wil je een lezing boeken of heb je een andere vraag aan Sydney? Vul het onderstaande contactformulier in. Ook kunt u direct contact opnemen met Jenine Post, assistent van Sydney Brouwer, via of via 020-2443173.

Een selectie van bedrijven waar Sydney voor heeft gewerkt:

  • Lars Sørensen

    Lars Sørensen (dagvoorzitter en presentator)

    “Energieke spreker met een pakkend verhaal. Klantgerichtheid 2.0 door echt in de schoenen van de klant te gaan staan dat is wat we leren van Sydney. Op dynamische wijze weet hij als spreker zijn inhoud over de buhne te brengen en is boeiend tot voorbij het einde. Sydney is het koekje bij de koffie.”

  • Erik Wiechers

    Erik Wiechers (CEO DTG)

    “Als je een topspreker zoekt over klantgericht leiderschap: Sydney heeft onze managers enorm geïnspireerd!”

  • Marcel Veltrop

    Marcel Veltrop (Vice President Rabobank Groep)

    “Met zijn enthousiasme, interactie met het publiek en aansprekende voorbeelden heeft hij – in lijn met onze doelstelling – éénieder geprikkeld om dit thema te vertalen naar de eigen praktijk. Complimenten!”

  • Christophe Lembregts

    Christophe Lembregts (Rotterdam School of Management /Erasmus University)

    “Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”

  • Mandy Phoa

    Mandy Phoa (Mei An)

    "Sydney is een zeer energieke en gepassioneerde spreker. Hij weet de zaal te boeien en zijn belangrijke boodschap op een grappige en prettige manier over te brengen. Hij gebruikt mooie en levendige anekdotes, zodat je op je puntje van je stoel blijft zitten."

  • Deelnemer Post Doc

    Deelnemer Post Doc (Beeckestijn Business School)

    “Wat een "cadeautje"! Leuk, inspirerend en fantastisch gepresenteerd.”