- Home
- Lezingen & Webinars
- lezing klantbeleving
Het geheim van een legendarische klantbeleving
Klantbeleving en klantgerichtheid zijn belangrijk. Want elke organisatie wil klanten die meer kopen, vaker terugkomen en je positief aanbevelen. Wat is er echter voor nodig om klanten keer op keer positief te verrassen? Hoe maak je fans van klanten en medewerkers? Hoe word je een bedrijf waar het leuk is om zaken mee te doen? In de lezing ‘Klantbeleving’ vertelt Sydney Brouwer wat ervoor nodig is om een legendarische klantbeleving te bouwen: een klantbeleving waar mensen over praten.
Klantgerichtheid: wat is het eigenlijk?
Om een goede klantbeleving te kunnen bieden is het nodig om als mens en organisatie klantgericht te zijn. In deze lezing zal duidelijk worden dat iedereen een ander beeld heeft van wat klantgerichtheid is. Het is dus eerst noodzakelijk om gezamenlijk te bespreken wat klantgerichtheid eigenlijk inhoudt. Sydney doet dit op zeer interactieve en energieke manier. Hierdoor heeft iedereen hetzelfde beeld van klantgerichtheid. Hierna zal Sydney deelnemers meenemen naar de volgende stap in de presentatie: de elementen van een legendarische klantbeleving.
De elementen van een legendarische klantbeleving
Er zijn vier elementen waar alle klanten enthousiast van worden, ongeacht je branche of markt. Welke elementen zijn dat? Hoe zet je ze in in jouw bedrijf? Op humoristische en energieke manier beantwoordt Sydney deze vragen. Hij laat zien welke bedrijven het goed doen, welke de plank volledig mis slaan en wat jij ervan kan leren. Na afloop van deze inspiratiesessie weten deelnemers wat zij kunnen doen om fans te maken van klanten. Maar deze lezing gaat verder.
Hoe krijgen we klantgerichtheid in onze cultuur?
Wat deze lezing uniek maakt, is dat het verder gaat dan inspiratie alleen. In deze lezing deelt Sydney een hele concrete, praktische en makkelijk manier om klantgerichtheid in de cultuur van een organisatie te krijgen. Op die manier zorgt hij ervoor dat het effect van zijn lezing lang blijft hangen en mensen daadwerkelijk klantgerichter gaan werken.
Voor wie is deze lezing?
De lezing ‘Klantbeleving’ zit vol voorbeelden en anekdotes uit de praktijk. Sydney heeft ervaring in vele branches. Hierdoor kan hij de lezing altijd laten aansluiten bij jouw organisatie. Of je nu consumenten bedient, B2B werkt, een overheidsorganisatie bent of in de zorg zit, Sydney maakt deze lezing passend voor elke klant. De doelgroep van deze inspiratiesessie zijn medewerkers die klantcontact hebben of interne afdelingen die collega’s met klantcontact ondersteunen. Uiteindelijk is klantgerichtheid immers een verantwoordelijkheid van iedereen in de organisatie.
Deze lezing wordt vaak afgenomen in combinatie met een inspiratiesessie over Klantgericht Leiderschap voor managers en leidinggevenden. Hierin deelt Sydney hoe zij klantgerichtheid kunnen stimuleren en faciliteren in hun organisatie of team. Zo zorg je ervoor dat de hele organisatie op dezelfde manier over klantgerichtheid denkt en je samen werkt aan meer enthousiaste klanten.
Voor de combi van die twee lezingen gelden speciale tarieven. Informeer daarover bij Jenine Post, assistent van Sydney Brouwer, via hallo@sydneybrouwer.nl of telefonisch via 085 004 57 91.
Zie Sydney in actie
Onderstaande video geeft een indruk van een lezing van Sydney Brouwer. Voor meer video’s klik je hier.
Zowel live als digitaal
Deze inspiratiesessie is zowel live als digitaal te geven. Sydney verzorgt digitale inspiratiesessies altijd vanuit een professionele studio. Zo wordt ook virtueel een interactieve en dynamische sessie gegarandeerd. Sydney heeft een voorkeur voor Zoom, maar elk platform is mogelijk.
Neem contact op voor meer informatie
Voor informatie over Sydney’s andere inspiratiesessies en presentaties klik je hier.
Wil je een lezing boeken of heb je een andere vraag aan Sydney? Vul het onderstaande contactformulier in.
Ook kun je direct contact opnemen met Jenine Post, assistent van Sydney Brouwer, via hallo@sydneybrouwer.nl of via 085 004 57 91 (tel. bereikbaarheid tussen 10.00 – 12.00 uur).