Het geheim van een legendarische klantbeleving

Klantbeleving en klantgerichtheid zijn belangrijk. Want elke organisatie wil klanten die meer kopen, vaker terugkomen en je positief aanbevelen. Wat is er echter voor nodig om klanten keer op keer positief te verrassen? Hoe maak je fans van klanten en medewerkers? Hoe word je een bedrijf waar het leuk is om zaken mee te doen? In de lezing klantbeleving vertelt Sydney Brouwer wat ervoor nodig is om een legendarische klantbeleving te bouwen: een klantbeleving waar mensen over praten.

Klantgerichtheid: wat is het eigenlijk?

Om een goede klantbeleving te kunnen bieden is het nodig om als mens en organisatie klantgericht te zijn. In deze lezing zal duidelijk worden dat iedereen een ander beeld heeft van wat klantgerichtheid is. Het is dus eerst noodzakelijk om gezamenlijk te bespreken wat klantgerichtheid eigenlijk inhoudt. Sydney doet dit om zeer interactieve en energieke manier. Hierdoor heeft iedereen hetzelfde beeld van klantgerichtheid. Hierna zal Sydney deelnemers meenemen naar de volgende stap in de presentatie: de elementen van een legendarische klantbeleving.

De elementen van een legendarische klantbeleving

Er zijn vier elementen waar alle klanten enthousiast van worden, ongeacht je branche of markt. Welke elementen zijn dat? Hoe zet je ze in in jouw bedrijf? Op humoristische en energieke manier beantwoordt Sydney deze vragen. Hij laat zien welke bedrijven het goed doen, welke de plank volledig mis slaan en wat jij ervan kan leren.

Voor wie is deze lezing?

De lezing klantbeleving zit vol voorbeelden en anekdotes uit de praktijk. Sydney heeft ervaring in vele branches. Hierdoor kan hij de lezing altijd laten aansluiten bij jouw organisatie. Of je nu consumenten bedient, B2B bent of in de zorg zit, deze lezing is geschikt voor elke branche.

Deze lezing is zo ingericht dat die toepasselijk is voor alle lagen uit de organisatie. Zowel klantenservice medewerkers, managers als monteurs krijgen inspiratie en concrete handvatten om klanten beter te bedienen.

Zoekt u liever een training klantgerichtheid? Klik dan hier.

Zie Sydney in actie

Onderstaande video geeft een indruk van een lezing van Sydney Brouwer. Voor meer video’s klik je hier.

Boek deze lezing

Wil je een lezing boeken of heb je een andere vraag aan Sydney? Vul het onderstaande contactformulier in. Ook kunt u direct contact opnemen met Susanne Deijs, backoffice manager van Sydney, via of te bellen op 020-2443173.

 

Een selectie van bedrijven waar Sydney voor heeft gewerkt:

  • Lars Sørensen

    Lars Sørensen (dagvoorzitter en presentator)

    “Energieke spreker met een pakkend verhaal. Klantgerichtheid 2.0 door echt in de schoenen van de klant te gaan staan dat is wat we leren van Sydney. Op dynamische wijze weet hij als spreker zijn inhoud over de buhne te brengen en is boeiend tot voorbij het einde. Sydney is het koekje bij de koffie.”

  • Erik Wiechers

    Erik Wiechers (CEO DTG)

    “Als je een topspreker zoekt over klantgericht leiderschap: Sydney heeft onze managers enorm geïnspireerd!”

  • Marcel Veltrop

    Marcel Veltrop (Vice President Rabobank Groep)

    “Met zijn enthousiasme, interactie met het publiek en aansprekende voorbeelden heeft hij – in lijn met onze doelstelling – éénieder geprikkeld om dit thema te vertalen naar de eigen praktijk. Complimenten!”

  • Christophe Lembregts

    Christophe Lembregts (Rotterdam School of Management /Erasmus University)

    “Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”

  • Mandy Phoa

    Mandy Phoa (Mei An)

    "Sydney is een zeer energieke en gepassioneerde spreker. Hij weet de zaal te boeien en zijn belangrijke boodschap op een grappige en prettige manier over te brengen. Hij gebruikt mooie en levendige anekdotes, zodat je op je puntje van je stoel blijft zitten."

  • Deelnemer Post Doc

    Deelnemer Post Doc (Beeckestijn Business School)

    “Wat een "cadeautje"! Leuk, inspirerend en fantastisch gepresenteerd.”

Show Buttons
Hide Buttons