De 6 bouwstenen van een klantgerichte cultuur

Customer Experience (CX)  is voor de meeste bedrijven de beste manier om zich te onderscheiden van de concurrentie. Het bouwen van een winnende klantbeleving vereist hard werken. Iedereen in de organisatie moet bijdragen aan dat belangrijkste doel: onze klant vandaag beter van dienst zijn dan we gisteren deden. De enige manier om dit te doen, is om een ​​klantgerichte cultuur in uw organisatie op te bouwen. Een cultuur die iedereen in uw organisatie stimuleert en faciliteert om van klanten fans te maken.

De afgelopen vijf jaar heeft Sydney Brouwer onderzoek gedaan naar bedrijven waar het gaaf is om te werken en leuk is om van te kopen. Hij kwam erachter dat deze bedrijven op zes gebieden de dingen anders doen dan anderen. Deze zes gebieden zijn bouwstenen van een klantgerichte cultuur. In deze keynote deelt Sydney deze bouwstenen. Ze worden onderbouwt met smeuïge voorbeelden uit de praktijk. Hoor wat organisaties doen die al een klantgerichte culturen hebben gebouwd of daarin jammerlijk faalden.

De belangrijkste inzichten uit deze presentatie

  1. “Culture eats strategy for breakfast” is een beroemd citaat van Peter Drucker. Hoe kunnen bedrijven hun cultuur zo vormgeven dat het bijdraagt ​​aan het creëren van enthousiaste klanten?
  2. Leiders hebben een enorme impact op cultuur. Hoe kunnen managers een klantgerichte cultuur opbouwen? Wat moeten ze absoluut niet doen?
  3. Buiten winnen is binnen beginnen. Hoe vind je de juiste mensen die intrinsiek gemotiveerd zijn om van klanten fans te maken?

Sydney staat bekend om zijn energieke en informele stijl. Deze keynote is net zowel entertaining als leerzaam. Aan het eind van de presentatie hebben deelnemers met inzichten, inspiratie en concrete stappen om te beginnen met het bouwen van klantgerichte culturen in hun eigen bedrijf. Dit alles hebben ze geleerd met een grote glimlach op hun gezicht.

Zie Sydney in actie

De video hieronder geeft een impressie van een presentatie van Sydney. Voor meer video’s klik je hier.

Boek nu een lezing

Wil je een lezing boeken of heb je een andere vraag aan Sydney? Vul het onderstaande contactformulier in. Ook kunt u direct contact opnemen met Susanne Deijs, backoffice manager van Sydney, via of te bellen op 020-2443173.

Seminar de Transformatie naar een klantgerichte organisatie.

Kom naar het seminar op 17 juni en ervaar wat er nodig is om een klantgerichte organisatie te bouwen. Deelnemers ontvang het boek van Sydney gratis!
Klik hier voor meer info

Een selectie van bedrijven waar Sydney voor heeft gewerkt:

  • Lars Sørensen

    Lars Sørensen (dagvoorzitter en presentator)

    “Energieke spreker met een pakkend verhaal. Klantgerichtheid 2.0 door echt in de schoenen van de klant te gaan staan dat is wat we leren van Sydney. Op dynamische wijze weet hij als spreker zijn inhoud over de buhne te brengen en is boeiend tot voorbij het einde. Sydney is het koekje bij de koffie.”

  • Erik Wiechers

    Erik Wiechers (CEO DTG)

    “Als je een topspreker zoekt over klantgericht leiderschap: Sydney heeft onze managers enorm geïnspireerd!”

  • Marcel Veltrop

    Marcel Veltrop (Vice President Rabobank Groep)

    “Met zijn enthousiasme, interactie met het publiek en aansprekende voorbeelden heeft hij – in lijn met onze doelstelling – éénieder geprikkeld om dit thema te vertalen naar de eigen praktijk. Complimenten!”

  • Christophe Lembregts

    Christophe Lembregts (Rotterdam School of Management /Erasmus University)

    “Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”

  • Mandy Phoa

    Mandy Phoa (Mei An)

    "Sydney is een zeer energieke en gepassioneerde spreker. Hij weet de zaal te boeien en zijn belangrijke boodschap op een grappige en prettige manier over te brengen. Hij gebruikt mooie en levendige anekdotes, zodat je op je puntje van je stoel blijft zitten."

  • Deelnemer Post Doc

    Deelnemer Post Doc (Beeckestijn Business School)

    “Wat een "cadeautje"! Leuk, inspirerend en fantastisch gepresenteerd.”

Show Buttons
Hide Buttons