De 6 bouwstenen van een klantgerichte cultuur

Customer Experience (CX)  is voor de meeste bedrijven de beste manier om zich te onderscheiden van de concurrentie. Het bouwen van een winnende klantbeleving vereist hard werken. Iedereen in de organisatie moet bijdragen aan dat belangrijkste doel: onze klant vandaag beter van dienst zijn dan we gisteren deden. De enige manier om dit te doen, is om een ​​klantgerichte cultuur in uw organisatie op te bouwen. Een cultuur die iedereen in uw organisatie stimuleert en faciliteert om van klanten fans te maken.

De afgelopen vijf jaar heeft Sydney Brouwer onderzoek gedaan naar bedrijven waar het gaaf is om te werken en leuk is om van te kopen. Hij kwam erachter dat deze bedrijven op zes gebieden de dingen anders doen dan anderen. Deze zes gebieden zijn bouwstenen van een klantgerichte cultuur. In deze keynote deelt Sydney deze bouwstenen. Ze worden onderbouwd met smeuïge voorbeelden uit de praktijk. Sydney deelt graag met je wat organisaties doen die al een klantgerichte cultuur hebben gebouwd of daarin jammerlijk faalden.

De belangrijkste inzichten uit deze presentatie

  1. “Culture eats strategy for breakfast” is een beroemd citaat van Peter Drucker. Hoe kunnen bedrijven hun cultuur zo vormgeven dat het bijdraagt ​​aan het creëren van enthousiaste klanten?
  2. Leiders hebben een enorme impact op cultuur. Hoe kunnen managers een klantgerichte cultuur opbouwen? Wat moeten ze absoluut niet doen?
  3. Buiten winnen is binnen beginnen. Hoe vind je de juiste mensen die intrinsiek gemotiveerd zijn om van klanten fans te maken?

Sydney staat bekend om zijn energieke en informele stijl. Deze keynote is zowel entertainend als leerzaam. Aan het eind van de presentatie hebben deelnemers inzichten, inspiratie en concrete stappen om te beginnen met het bouwen van klantgerichte culturen in hun eigen bedrijf. Dit alles hebben ze geleerd met een grote glimlach op hun gezicht.

Zie Sydney in actie

De video hieronder geeft een impressie van een presentatie van Sydney. Voor meer video’s klik je hier.

Zowel live als digitaal

Deze inspiratiesessie is zowel live als digitaal te geven. Sydney verzorgt digitale inspiratiesessies altijd vanuit een professionele studio. Zo wordt ook virtueel een interactieve en dynamische sessie gegarandeerd. Sydney heeft een voorkeur voor Zoom, maar elk platform is mogelijk.

Neem contact op voor meer informatie

Voor informatie over Sydney’s andere inspiratiesessies en presentaties klik je hier.

Wil je een lezing boeken of heb je een andere vraag aan Sydney? Vul het onderstaande contactformulier in. Ook kun je direct contact opnemen met Jenine Post, assistent van Sydney Brouwer, door te mailen naar hallo@sydneybrouwer.nl of te bellen op 085 004 57 91  (tel. bereikbaarheid tussen 10.00 – 12.00 uur). 

Contacteer Sydney