Kom naar de Masterclass Klantgericht Leiderschap op 12 en 13 april 2021

Masterclass Klantgericht Leiderschap

Meer info

De klant van de toekomst

Hoe ziet de toekomst van uw bedrijf eruit? Welke technologieën zullen huidige bedrijfsmodellen omverwerpen en verstoren? Hoe blijft u de komende jaren relevant voor uw klanten? Met de snelheid van verandering in onze moderne maatschappij, is het moeilijk om deze vragen te beantwoorden. Eén dag is zeker: in de toekomst zullen er klanten zijn. En die klanten willen geholpen worden. In deze lezing laat Sydney Brouwer u een glimp zien van hoe de klant van de toekomst bediend wil worden.

Niet de technologie is leidend, maar de klant.

Met AI, blockchain en 3D printing lijkt het alsof tegenwoordig het onmogelijk mogelijk is. Veel organisaties neigen daarom het de technologie en alle mogelijkheden die het met zich meebrengt als uitgangspunt te nemen in innovatie plannen. Sydney kiest in deze lezing voor een andere aanpak. Want hoewel er veel mogelijk is, moet de technologie zorgen voor toegevoegde waarde voor de klant. De klant is daarom uitgangspunt in deze lezing. Wat zijn de wensen en behoeftes van de klant van de toekomst en hoe kunnen we die vervullen?

Wat je doet is niet meer doorslaggevend. Het gaat om hoe je iets doet.

Klanten zijn net mensen en mensen hebben bepaalde behoeftes en wensen. In deze keynote laat Sydney zien dat wat klanten willen niet verandert. Het is de manier waarop die behoeftes vervult worden dat verandert. Hoe kunnen nieuwe technologieën u helpen om uw klanten beter, sneller, gemakkelijker te bedienen en meer emotionele binding veroorzaken terwijl u dit doet?

De beste voorspeller voor de toekomst.

Veel bedrijven realiseren zich niet dat de klant van de toekomst er al is. Generatie Z zal tegen 2020 de grootste en belangrijkste generatie voor bedrijven zijn. Nog belangrijker: het gedrag van Gen Z is een voorspeller voor oudere generaties zich binnen een paar jaar zullen gedragen. Bedrijven moeten goed op deze generatie letten. De klant van de toekomst is er al en zij zullen bepalen of uw bedrijf in de toekomst succesvol zal zijn.

Belangrijkste inzichten

  1. Hoe u uw klanten van dienst bent, zal bepalen of u in de toekomst succesvol zult zijn. Wat zijn de behoeften en wensen van de klant van de toekomst vervuld moeten worden om relevant te blijven?
  2. Besteed aandacht aan de trends die je ziet binnen generaties. Wat is er nodig om van een typische Gen Z’er een trouwe klant te maken?
  3. De menselijke factor zal in de toekomst nog steeds de belangrijkste factor voor klanten zijn. Hoe kun je deze menselijke factor gebruiken om de technologie te verslaan?

Zie Sydney in actie

Onderstaande video geeft een impressie van een lezing van Sydney Brouwer. Voor meer video’s klikt u hier.

Zowel live als digitaal

Deze inspiratiesessie is zowel live als digitaal te geven. Sydney verzorgt digitale inspiratiesessies altijd vanuit een professionele studio. Zo wordt ook virtueel een interactieve en dynamische sessie gegarandeerd. Sydney heeft een voorkeur voor Zoom, maar elk platform is mogelijk.

Neem contact op voor meer informatie

Voor informatie over Sydney’s andere inspiratiesessies en presentaties klik je hier.

Wil je een lezing boeken of heb je een andere vraag aan Sydney? Vul het onderstaande contactformulier in. Ook kun je direct contact opnemen met Jenine Post, assistent van Sydney Brouwer, via hallo@sydneybrouwer.nl of via 020-2443173.

Contacteer Sydney

privacy verklaring