De klant van de toekomst

Hoe ziet de toekomst van uw bedrijf eruit? Welke technologieën zullen huidige bedrijfsmodellen omverwerpen en verstoren? Hoe blijft u de komende jaren relevant voor uw klanten? Met de snelheid van verandering in onze moderne maatschappij, is het moeilijk om deze vragen te beantwoorden. Eén dag is zeker: in de toekomst zullen er klanten zijn. En die klanten willen geholpen worden. In deze lezing laat Sydney Brouwer u een glimp zien van hoe de klant van de toekomst bediend wil worden.

Niet de technologie is leidend, maar de klant.

Met AI, blockchain en 3D printing lijkt het alsof tegenwoordig het onmogelijk mogelijk is. Veel organisaties neigen daarom het de technologie en alle mogelijkheden die het met zich meebrengt als uitgangspunt te nemen in innovatie plannen. Sydney kiest in deze lezing voor een andere aanpak. Want hoewel er veel mogelijk is, moet de technologie zorgen voor toegevoegde waarde voor de klant. De klant is daarom uitgangspunt in deze lezing. Wat zijn de wensen en behoeftes van de klant van de toekomst en hoe kunnen we die vervullen?

Wat je doet is niet meer doorslaggevend. Het gaat om hoe je iets doet.

Klanten zijn net mensen en mensen hebben bepaalde behoeftes en wensen. In deze keynote laat Sydney zien dat wat klanten willen niet verandert. Het is de manier waarop die behoeftes vervult worden dat verandert. Hoe kunnen nieuwe technologieën u helpen om uw klanten beter, sneller, gemakkelijker te bedienen en meer emotionele binding veroorzaken terwijl u dit doet?

De beste voorspeller voor de toekomst.

Veel bedrijven realiseren zich niet dat de klant van de toekomst er al is. Generatie Z zal tegen 2020 de grootste en belangrijkste generatie voor bedrijven zijn. Nog belangrijker: het gedrag van Gen Z is een voorspeller voor oudere generaties zich binnen een paar jaar zullen gedragen. Bedrijven moeten goed op deze generatie letten. De klant van de toekomst is er al en zij zullen bepalen of uw bedrijf in de toekomst succesvol zal zijn.

Belangrijkste inzichten

  1. Hoe u uw klanten van dienst bent, zal bepalen of u in de toekomst succesvol zult zijn. Wat zijn de behoeften en wensen van de klant van de toekomst vervuld moeten worden om relevant te blijven?
  2. Besteed aandacht aan de trends die je ziet binnen generaties. Wat is er nodig om van een typische Gen Z’er een trouwe klant te maken?
  3. De menselijke factor zal in de toekomst nog steeds de belangrijkste factor voor klanten zijn. Hoe kun je deze menselijke factor gebruiken om de technologie te verslaan?

Zie Sydney in actie

Onderstaande video geeft een impressie van een lezing van Sydney Brouwer. Voor meer video’s klikt u hier.

Boek deze lezing

Wilt u deze lezing boeken? Of heeft u een andere vraag aan Sydney? Vul het onderstaande contactformulier in. Ook kunt u direct contact opnemen met Lisa Keizer, Manager Backoffice van Sydney Brouwer, door een mail te sturen naar of te bellen op 020-2443173.

Een selectie van bedrijven waar Sydney voor heeft gewerkt:

  • Lars Sørensen

    Lars Sørensen (dagvoorzitter en presentator)

    “Energieke spreker met een pakkend verhaal. Klantgerichtheid 2.0 door echt in de schoenen van de klant te gaan staan dat is wat we leren van Sydney. Op dynamische wijze weet hij als spreker zijn inhoud over de buhne te brengen en is boeiend tot voorbij het einde. Sydney is het koekje bij de koffie.”

  • Erik Wiechers

    Erik Wiechers (CEO DTG)

    “Als je een topspreker zoekt over klantgericht leiderschap: Sydney heeft onze managers enorm geïnspireerd!”

  • Marcel Veltrop

    Marcel Veltrop (Vice President Rabobank Groep)

    “Met zijn enthousiasme, interactie met het publiek en aansprekende voorbeelden heeft hij – in lijn met onze doelstelling – éénieder geprikkeld om dit thema te vertalen naar de eigen praktijk. Complimenten!”

  • Christophe Lembregts

    Christophe Lembregts (Rotterdam School of Management /Erasmus University)

    “Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”

  • Mandy Phoa

    Mandy Phoa (Mei An)

    "Sydney is een zeer energieke en gepassioneerde spreker. Hij weet de zaal te boeien en zijn belangrijke boodschap op een grappige en prettige manier over te brengen. Hij gebruikt mooie en levendige anekdotes, zodat je op je puntje van je stoel blijft zitten."

  • Deelnemer Post Doc

    Deelnemer Post Doc (Beeckestijn Business School)

    “Wat een "cadeautje"! Leuk, inspirerend en fantastisch gepresenteerd.”

Show Buttons
Hide Buttons