Enkele klanten van Sydney Brouwer

Sydney Brouwer heeft de afgelopen jaren voor veel verschillende bedrijven en sectoren mogen werken. Of het nu commerciële bedrijven, zorginstellingen of overheidsinstanties zijn, ze weten Sydney allemaal te vinden op hun weg naar een betere klantbeleving. Hieronder vind je een aantal namen en referenties van enthousiaste klanten.

 

Remco Bennenbroek, Manager Operations Support Jumbo Nederland:

“Wij hebben de eer gehad dat Sydney zijn verhaal heeft verteld over klantgericht leiderschap. 4 keer per jaar organiseren wij bij Jumbo Supermarkten de Themadagen voor ca. 1600 collega’s die in de winkel werkzaam zijn. De doelgroep was voornamelijk het winkelkader en Sydney heeft deze collega’s geïnspireerd om eens na te denken over hun rol als klantgericht leider en wat zij binnen hun organisatie kunnen beïnvloeden ten aanzien van het verbeteren van klantgerichtheid. Alle deelnemers waren enorm geïnspireerd en enthousiast geworden door het verhaal van Sydney, dit was een mooie bijdrage om de klantbeleving in onze supermarkten naar een hoger niveau te krijgen. Dank je wel Sydney!”

 

Erik Wiechers, CEO DTG:

“Als je een topspreker zoekt over klantgericht leiderschap: Sydney heeft onze managers enorm geïnspireerd!”

 

Christophe Lembregts, Rotterdam School of Management (Erasmus University):

“Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”

 

Deelnemer Multichannel Conference 2017:

“Een van de weinige presentaties waarbij iedereen een smile op zijn gezicht had en geïnspireerd naar buiten liep!”

 

Gerda Geven – Rijbrink:

“Door Sydney’s enthousiasme en gedrevenheid konden de deelnemers aan den lijve ondervinden wat klantbeleving betekent. Het was een levendige bijeenkomst, met aansprekende voorbeelden uit het dagelijkse leven en opdrachten die gerelateerd waren aan de werkpraktijk.”

 

Lars Sørensen – veelgevraagd dagvoorzitter:

“Energieke spreker met een pakkend verhaal. Klantgerichtheid 2.0 door echt in de schoenen van de klant te gaan staan dat is wat we leren van Sydney. Op dynamische wijze weet hij als spreker zijn inhoud over de buhne te brengen en is boeiend tot voorbij het einde. Sydney is het koekje bij de koffie.”

 

Marcel Veltrop – Vice President Rabobank Groep.

“Rabobank Grootbedrijf organiseert elk jaar een Visiebijeenkomst met als doel verbinden & inspireren. Dit jaar was het thema “Klantbeleving”. In het gezelschap van Barbara Baarsma (Directeur Kennisontwikkeling Rabobank), Frankwin van Beers (Directeur Wildlands Adventure Zoo) en Marijke Roskam (BNR) heeft Sydney de top van het bedrijfsleven & de publieke sector in NoordOost Nederland op inspirerende wijze meegenomen in de belangrijkste voorwaarden voor het (continu) realiseren van een optimale klantbeleving. Met zijn enthousiasme, interactie met het publiek en aansprekende voorbeelden heeft hij – in lijn met onze doelstelling – éénieder geprikkeld om dit thema te vertalen naar de eigen praktijk. Complimenten!”

 

Event manager Emerce Engage:

“Sydney heeft afgelopen December op Emerce Engage gesproken. Hij werd door het publiek beoordeeld en behoorde tot de top 5 van alle sprekers op de dag. (24 nationale en internationale sprekers) .

Omdat Sydney met zoveel organisaties spreekt (via zijn podcast en interviews) en verschillende organisaties van binnen heeft gezien, is zijn kennis zeer waardevol. Hij durft eerlijk te zijn en houdt op een humoristische wijze bedrijven/CEO’s een spiegel voor. Naast het feit dat de inhoud van de presentatie verfrissend is, wordt dit ondersteund door concrete voorbeelden vanuit de praktijk. Hij biedt praktische tips, die je direct kan toepassen binnen jouw organisatie.

Sydney is ook een zeer boeiende spreker. Hij is ervaren, straight to the point, grappig en staat altijd open voor discussie met het publiek. Zijn presentatie is een mix van visie, voorbeelden en onderzoek.

Door te spelen met verschillende onderdelen van zijn presentatie houdt hij de aandacht van het publiek. Hij toont video’s, foto’s en stelt vragen aan publiek. Het is echt een dynamische presentatie.”

 

HR Manager Studelta:

“Voor het eerst zag ik Sydney spreken op het podium bij Emerce Engage 2015. Ik was direct onder de indruk van zijn enthousiasme en humor maar vooral van het gemak waarmee hij zijn publiek meeneemt in zijn levendige wereld van klantbeleving. Daarom twijfelde ik ook niet toen ik een spreker over klantbeleving zocht om Sydney te vragen. Hij verrast zijn publiek met spot-on voorbeelden en praktische inzichten. Sydney was onderdeel van ons masterclass programma en onze deelnemers vonden zijn verhaal het hoogtepunt van de dag.”

 

Project manager RoyalHaskoningDHV:

“Sydney Brouwer heeft als openingsspreker op het Royal Experience Event de deelnemers goed wakker geschud. Sydney heeft onmisbare kennis voor een goede klantbeleving en door de goede voorbeelden is deze kennis heel duidelijk en toepasbaar. Een aanrader voor iedereen die zijn klantbeleving naar een hoger niveau wil tillen.”

 

Eigenaar Interport B.V.:

“Sydney is a highly motivated and enthousiastic teacher and trainer, specialized in the field of Customer Excellence. Sydney is capable of motivating you and your team to excel in the way you offer you services or products to your clients and treat your clients. , Following Sydney’s instructions and advice, will ensure long term profitable relationships between you and your clients.
A real good investment in the future of your company!”

 

Medewerker Rabobank:

“Zijn enthousiasme en drive komen écht binnen! Inspirerend!”

Kom naar de Nationale Klantendag!

De Nationale Klantendag is een evenement dat in het teken staan van inspiratie voor meer enthousiaste klanten. Vier top sprekers delen het podium.

Klik hier voor meer info

Een selectie van bedrijven waar Sydney voor heeft gewerkt:

  • Lars Sørensen

    Lars Sørensen (dagvoorzitter en presentator)

    “Energieke spreker met een pakkend verhaal. Klantgerichtheid 2.0 door echt in de schoenen van de klant te gaan staan dat is wat we leren van Sydney. Op dynamische wijze weet hij als spreker zijn inhoud over de buhne te brengen en is boeiend tot voorbij het einde. Sydney is het koekje bij de koffie.”

  • Erik Wiechers

    Erik Wiechers (CEO DTG)

    “Als je een topspreker zoekt over klantgericht leiderschap: Sydney heeft onze managers enorm geïnspireerd!”

  • Marcel Veltrop

    Marcel Veltrop (Vice President Rabobank Groep)

    “Met zijn enthousiasme, interactie met het publiek en aansprekende voorbeelden heeft hij – in lijn met onze doelstelling – éénieder geprikkeld om dit thema te vertalen naar de eigen praktijk. Complimenten!”

  • Christophe Lembregts

    Christophe Lembregts (Rotterdam School of Management /Erasmus University)

    “Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”

  • Mandy Phoa

    Mandy Phoa (Mei An)

    "Sydney is een zeer energieke en gepassioneerde spreker. Hij weet de zaal te boeien en zijn belangrijke boodschap op een grappige en prettige manier over te brengen. Hij gebruikt mooie en levendige anekdotes, zodat je op je puntje van je stoel blijft zitten."

  • Deelnemer Post Doc

    Deelnemer Post Doc (Beeckestijn Business School)

    “Wat een "cadeautje"! Leuk, inspirerend en fantastisch gepresenteerd.”

Show Buttons
Hide Buttons