OKG 62 – Klanten of medewerkers eerst met Arjen Banach

Arjen Banach is naast goede vriend ook expert op het gebied van organisatiecultuur en werk van de toekomst. Arjen houdt zich veel op veel verschillende manieren bezig met deze onderwerpen. Hij is o.a. spreker, is Chief Happiness Office bij zorginstelling Cosis en heeft de Energie aan het Werk podcast. In deze aflevering gaan we o.a. in op de vraag: wat komt er eigenlijk eerst: klanten of medewerkers? Hoe zorg je nou dat medewerkers meer voldoening krijgen uit hun werk? Hoe ziet de toekomst van werk er eigenlijk uit? Gaat dat luisteren!

Luister de Over Klanten Gesproken podcast ook op Spotify!

Klantcollega’s

Een heugelijke mededeling! Ik ben naast mijn werk als spreker een nieuw bedrijf gestart: Klantcollega’s. Met dit bedrijf verbinden wij Customer Experience en Customer Service professionals aan organisaties die meer enthousiaste klanten willen. Ben jij op zoek naar een nieuwe collega of vind jij jezelf een Klantcollega en ben je op zoek naar de volgende stap? Neem dan contact met ons op via

Shownotes

In deze aflevering hebben we het o.a. over:

  • Arjen is bezig met een nieuw video project: De Cultuurbrigade. Hierin geeft hij een kijkje achter de schermen bij bedrijven met een sterke cultuur. De eerste aflevering komt binnenkort online en daarin gaat Arjen op bezoek bij Voys. Ik heb Mark Vletter van Voys eerder geïnterviewd. Die aflevering vind je hier.
  • Eind 2018 heb ik de Collegereeks Building Tribes gevolgd bij Human Dimensions van Jitske Kramer. Jitske heb ik ook geïnterviewd. Dat interview vind je hier.
  • Mijn presentatie over de Klant van de Toekomst komt ook ter sprake. De video van die presentatie vind je hier:

  • Arjen Banach heeft vorig jaar een ondernemerscollege bij Baker Tilly Berk gegeven. Dat college vind je hieronder:

 

Een selectie van bedrijven waar Sydney voor heeft gewerkt:

  • Lars Sørensen

    Lars Sørensen (dagvoorzitter en presentator)

    “Energieke spreker met een pakkend verhaal. Klantgerichtheid 2.0 door echt in de schoenen van de klant te gaan staan dat is wat we leren van Sydney. Op dynamische wijze weet hij als spreker zijn inhoud over de buhne te brengen en is boeiend tot voorbij het einde. Sydney is het koekje bij de koffie.”

  • Erik Wiechers

    Erik Wiechers (CEO DTG)

    “Als je een topspreker zoekt over klantgericht leiderschap: Sydney heeft onze managers enorm geïnspireerd!”

  • Marcel Veltrop

    Marcel Veltrop (Vice President Rabobank Groep)

    “Met zijn enthousiasme, interactie met het publiek en aansprekende voorbeelden heeft hij – in lijn met onze doelstelling – éénieder geprikkeld om dit thema te vertalen naar de eigen praktijk. Complimenten!”

  • Christophe Lembregts

    Christophe Lembregts (Rotterdam School of Management /Erasmus University)

    “Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”

  • Mandy Phoa

    Mandy Phoa (Mei An)

    "Sydney is een zeer energieke en gepassioneerde spreker. Hij weet de zaal te boeien en zijn belangrijke boodschap op een grappige en prettige manier over te brengen. Hij gebruikt mooie en levendige anekdotes, zodat je op je puntje van je stoel blijft zitten."

  • Deelnemer Post Doc

    Deelnemer Post Doc (Beeckestijn Business School)

    “Wat een "cadeautje"! Leuk, inspirerend en fantastisch gepresenteerd.”

Show Buttons
Hide Buttons