OKG 21 – De hoogste NPS ter wereld in de telecom, met Mark Vletter van Voys

10 jaar geleden werd er in Groningen een bedrijfje opgericht dat VoIP (bellen over het internet) software ging verkopen. Dit werd een groot succes. Voys is inmiddels een bedrijf dat groeit als kool en heeft het de hoogste NPS ter wereld in de telecommarkt. Ter wereld! Dat is echter niet het enige bijzondere aan dit bedrijf. Ze hebben geen managers en richten zich eigenlijk niet op klanttevredenheid. Wat zorgt er dan wel voor dat ze een enorme schare fans hebben? Mark Vletter, oprichter van Voys, vertelt het in deze aflevering.

Abonneer je op deze podcast via onderstaande knoppen:

subscribe itunes subscribe stitcher

 

 

Een interview-serie met Mark Vletter op Youtube vind je hier:

 

 

Wil je een kijkje nemen in de manier waarop Voys werkt en wat hun cultuur is? Op www.voys.nl/boek vind je de “manual” voor het werken bij Voys die alle nieuwe medewerkers krijgen. Een aanrader!

 

Kom naar de Nationale Klantendag!

De Nationale Klantendag is een evenement dat in het teken staan van inspiratie voor meer enthousiaste klanten. Vier top sprekers delen het podium.

Klik hier voor meer info

Een selectie van bedrijven waar Sydney voor heeft gewerkt:

  • Lars Sørensen

    Lars Sørensen (dagvoorzitter en presentator)

    “Energieke spreker met een pakkend verhaal. Klantgerichtheid 2.0 door echt in de schoenen van de klant te gaan staan dat is wat we leren van Sydney. Op dynamische wijze weet hij als spreker zijn inhoud over de buhne te brengen en is boeiend tot voorbij het einde. Sydney is het koekje bij de koffie.”

  • Erik Wiechers

    Erik Wiechers (CEO DTG)

    “Als je een topspreker zoekt over klantgericht leiderschap: Sydney heeft onze managers enorm geïnspireerd!”

  • Marcel Veltrop

    Marcel Veltrop (Vice President Rabobank Groep)

    “Met zijn enthousiasme, interactie met het publiek en aansprekende voorbeelden heeft hij – in lijn met onze doelstelling – éénieder geprikkeld om dit thema te vertalen naar de eigen praktijk. Complimenten!”

  • Christophe Lembregts

    Christophe Lembregts (Rotterdam School of Management /Erasmus University)

    “Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”

  • Mandy Phoa

    Mandy Phoa (Mei An)

    "Sydney is een zeer energieke en gepassioneerde spreker. Hij weet de zaal te boeien en zijn belangrijke boodschap op een grappige en prettige manier over te brengen. Hij gebruikt mooie en levendige anekdotes, zodat je op je puntje van je stoel blijft zitten."

  • Deelnemer Post Doc

    Deelnemer Post Doc (Beeckestijn Business School)

    “Wat een "cadeautje"! Leuk, inspirerend en fantastisch gepresenteerd.”

Show Buttons
Hide Buttons