OKG 52 – De 8 principes van klantgericht leiderschap

Deze aflevering van Over Klanten Gesproken is een bijzondere aflevering. De podcast is opgenomen de dag voordat mijn boek Klantgericht Leiderschap officieel in de winkels ligt. En daar ben ik heel enthousiast over. In deze aflevering ben ik dan ook zelf te gast om over mijn boek te vertellen en word ik geïnterviewd door Klaas Weima (je […]

OKG 51 – Klantgerichtheid is verwarrend eenvoudig met Jan van Setten

In deze aflevering heb ik collega, woordkunstenaar en held Jan van Setten te gast. Jan is één van de meest gevraagde sprekers van Nederland als het gaat om gedragsverandering, persoonlijk leiderschap en klantgerichtheid. Hij heeft net zijn nieuwe boek L.I.V.E. uitgebracht, wat staat voor ‘Leven Is Verwarrend Eenvoudig’. In deze aflevering hebben we het over […]

OKG 50 – Klantgerichtheid op rolletjes met Niek van den Adel

Je bent eind 20, verdient een flinke boterham als consultant en bent doodongelukkig in je werk. Wat doe je dan? Je koopt een motor om je plezier in je vrije tijd te halen. Dat is hoe het leven van Niek van den Adel er acht jaar geleden uit zag. Op een dag maakte hij een rit met […]

OKG 49 – 3 dingen waar je je in 2018 niet meer druk over hoeft te maken als CX professional

De afgelopen jaren stond de eerste aflevering van het jaar in het teken van de trends op het gebied van customer experience die je kan verwachten in het komende jaar. Ik vroeg een aantal andere experts om een voorspelling te doen. Dit jaar heb ik besloten het anders te doen. In deze aflevering kijken we […]

OKG 48 – Hoe bouw je een service excellence organisatie? met Jean-Pierre Thomassen

Service Excellence is in de afgelopen jaren een begrip geworden in de wereld van customer experience en klantgerichtheid. Het is een stichting, boek, opleiding en zelfs een Europese norm. In de kern gaat het over hoe je een klantgerichte organisatie bouwt. Het initiatief hiertoe is genomen door Eric de Haan en Jean-Pierre Thomassen. Jean-Pierre is te gast […]

OKG 47 – Hoe Pulitzer Amsterdam elke dag een 5-sterren beleving biedt.

Pulitzer Amsterdam is één van de meest iconische en best beoordeelde hotels van Amsterdam. Het hotel bestaat uit 25 grachtenpanden aan de Prinsengracht en Keizersgracht die aan elke gekoppeld zijn. Het team in het hotel is elke dag bezig met één doel: het creëren van memorabele ervaringen voor de ruim 400 dagelijkse gasten. Dat is […]

OKG 46 – Klantbetekenis toevoegen tijdens sales met Richard van Kray

Niet eerder besteedde ik in mijn podcast aandacht aan de rol van sales bij een goede klantbeleving. Tot deze aflevering van Over Klanten Gesproken. Het salesproces heeft een grote impact op de klantbeleving. Hoe zorg je dat ook dit een positieve ervaring wordt voor de klant? Wat kan je doen om ook in die fase […]

OKG 45 – Zo verdubbel je de betrokkenheid van medewerkers in een half jaar

Aleksander Tchernov en Maarten van Hoof kregen eind 2015 een nieuwe afdeling binnen een grote bank onder hun hoede. De werkdruk was daar erg hoog en de sfeer niet altijd even goed. De medewerkersbetrokkenheid bleek enorm laag te zijn. Dit maakte ze hun belangrijkste prioriteit. In een half jaar tijd hebben ze de employee engagement […]

OKG 44 – Hoe NRC weer weet te groeien in de immer dalende markt voor kranten.

In deze aflevering spreek ik met Xavier van Leeuwe, directeur Marketing & Data van NRC Media. Xavier heeft met zijn team een bijzondere prestatie geleverd. NRC is namelijk de enige krant in Nederland die groeit in het aantal abonnees. In een markt die bekend staat om het grote aantal opzeggers, is dat heel knap. Hoe […]

OKG 43 – Zo start je een klantgerichte beweging in je organisatie.

Rik van Beuningen is slechts 21 lentes jong, maar heeft binnen Rabobank Maas en Waal al een bijzonder functie te pakken. Hij omschrijft zichzelf als “iemand die bij de bank werkt, maar daar eigenlijk helemaal niet wil werken”. Van de directie heeft hij carte blanche gekregen om binnen de lokale Rabobank de klantbeleving te verbeteren. Als […]

`

Abonneer je op de Podcast serie ‘Over klanten gesproken’.

Sydney houdt je op de hoogte over de laatste inzichten in de wereld van klantbeleving.

Show Buttons
Hide Buttons