OKG 64 – Geef medewerkers de ruimte voor geweldige service met Hans de Wolff

“Een proces is slechts een tijdelijk antwoord op een klantvraag”. Zomaar één van de uitspraken van Hans de Wolff in deze aflevering van Over Klanten Gesproken. Tot halverwege 2018 was Hans directeur van de retail tak bij Triodos. In september maakte hij de overstap naar SUSA flexibel studentenwerk. In mijn ogen is Hans een voorbeeld […]

OKG 63 – Een legendarische klantbeleving bouwen en behouden met AMP Groep.

AMP Groep is waarschijnlijk niet een naam die gelijk een belletje doet rinkelen. En dat is jammer. Dit bedrijf bezorgt gevoelige producten en documenten waar extra veiligheid voor vereist is. Denk aan paspoorten, medicijnen en bepaalde bankproducten. En dit doet AMP Groep op een erg klantgerichte manier. Want op basis van meer dan 1 miljoen […]

OKG 62 – Klanten of medewerkers eerst met Arjen Banach

Arjen Banach is naast goede vriend ook expert op het gebied van organisatiecultuur en werk van de toekomst. Arjen houdt zich veel op veel verschillende manieren bezig met deze onderwerpen. Hij is o.a. spreker, is Chief Happiness Office bij zorginstelling Cosis en heeft de Energie aan het Werk podcast. In deze aflevering gaan we o.a. […]

OKG 61 – Verleuken voor klanten en medewerkers met Feike Cats

In de eerste aflevering van 2019 heb ik collega spreker en Klanthousiast Feike Cats van Houden van Klanten te gast. Feike heeft vier boeken geschreven over klantgerichtheid en de laatste gaat over Verleuken. Feike’s stelling: beter maakt niet altijd leuker, maar leuker maakt bijna altijd beter. Hoe kan je het leuker maken voor klanten en medewerkers? […]

OKG 60 – Hoe De Bijenkorf zorgt voor een geweldige klantbeleving met Ankie Straathof

De Bijenkorf is hét voorbeeld van een winkelketen dat de premium markt bedient. Bij een premium merk hoort een geweldige klantbeleving. Die beleving staat dan ook centraal in de strategie van De Bijenkorf. Ankie Straathof is Manager Customer Care bij winkelketen en vertelt in deze aflevering hoe ze elke dag zorgt voor enthousiaste klanten. In […]

OKG 59 – NPS: wat waar is en wat niet met Dave Wurms

NPS (Net Promoter Score) is één van de meest gebruikte KPI’s in de wereld van Customer Experience. Het kan bedrijven helpen hun klantbeleving te verbeteren, maar tegelijkertijd kan het ook heel veel kwaad doen. In deze aflevering spreek ik over alle voor- en nadelen van NPS met Dave Wurms van Focus Feedback. We besproken hoe […]

OKG 58 – 40 jaar leiderschapslessen van Disney veteraan Lee Cockerell

Op 27 september had ik de eer om Lee Cockerell te interviewen live vanaf het podium op CX in one Day. Het gesprek ging via Skype waardoor het nu ook op mijn podcast gepubliceerd kan worden. Lee begon in 1990 bij Disney om Disneyland Parijs te openen. Hierna maakte hij de overstap naar Disney World […]

OKG 57 – The blue dot consumer with Ken Hughes

In this episode of Over Klanten Gesproken I speak with Ken Hughes from Ireland. Ken is a thought leader and international keynote speaker on Retail and Shopper experience. I’ve had the pleasure of sharing the stage with Ken at a Retail Conference in Belgium. We shared stories and I invited him to the podcast to share a […]

OKG 56 – Alleen maar fans bij Installatiebedrijf Verspeek met Martijn Verspeek

Installatiebedrijf Verspeek is een bijzonder bedrijf. Toen eigenaar Martijn Verspeek de club zes jaar geleden overnam van zijn vader bestond het uit twee personen. Inmiddels is het bedrijf uitgegroeid tot c.a. 20 personen. Deze groei komt door de visie van Martijn. Zijn doel is om alleen maar fans te maken van klanten en medewerkers. In […]

OKG 55 – De sleutel tot ware transformatie met Morgan Thomas

In deze aflevering van Over Klanten Gesproken staat het onderwerp Transformatie centraal. Te gast is Morgan Thomas, partner bij de Great Performance Group. Ik werk al enkele jaren samen met Morgan op het gebied van cultuur en leiderschapstransformatie. Morgan komt uit Zuid-Afrika (deze aflevering is dan ook in het Engels) en helpt organisatie en mensen […]

`

Seminar de Transformatie naar een klantgerichte organisatie.

Kom naar het seminar op 17 juni en ervaar wat er nodig is om een klantgerichte organisatie te bouwen. Deelnemers ontvang het boek van Sydney gratis!
Klik hier voor meer info

Een selectie van bedrijven waar Sydney voor heeft gewerkt:

  • Lars Sørensen

    Lars Sørensen (dagvoorzitter en presentator)

    “Energieke spreker met een pakkend verhaal. Klantgerichtheid 2.0 door echt in de schoenen van de klant te gaan staan dat is wat we leren van Sydney. Op dynamische wijze weet hij als spreker zijn inhoud over de buhne te brengen en is boeiend tot voorbij het einde. Sydney is het koekje bij de koffie.”

  • Erik Wiechers

    Erik Wiechers (CEO DTG)

    “Als je een topspreker zoekt over klantgericht leiderschap: Sydney heeft onze managers enorm geïnspireerd!”

  • Marcel Veltrop

    Marcel Veltrop (Vice President Rabobank Groep)

    “Met zijn enthousiasme, interactie met het publiek en aansprekende voorbeelden heeft hij – in lijn met onze doelstelling – éénieder geprikkeld om dit thema te vertalen naar de eigen praktijk. Complimenten!”

  • Christophe Lembregts

    Christophe Lembregts (Rotterdam School of Management /Erasmus University)

    “Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”

  • Mandy Phoa

    Mandy Phoa (Mei An)

    "Sydney is een zeer energieke en gepassioneerde spreker. Hij weet de zaal te boeien en zijn belangrijke boodschap op een grappige en prettige manier over te brengen. Hij gebruikt mooie en levendige anekdotes, zodat je op je puntje van je stoel blijft zitten."

  • Deelnemer Post Doc

    Deelnemer Post Doc (Beeckestijn Business School)

    “Wat een "cadeautje"! Leuk, inspirerend en fantastisch gepresenteerd.”

Show Buttons
Hide Buttons