OKG 80 – Klantgerichtheid bij Porsche Centrum Gelderland met Mark Wegh

In deze aflevering hoor je een interview van Sydney Brouwer met Mark Wegh, eigenaar en oprichter van Porsche Centrum Gelderland (PCG). PCG staat in heel Europa bekend als hét voorbeeld van klantgerichtheid en klantbeleving binnen Porsche. Klanten komen vanuit het hele lander om in Heteren een auto te kopen, terwijl er andere Porsche centra veel […]

OKG 79 – Maak een onvergetelijke indruk op klanten met Six Star Service

In deze aflevering zijn de rollen omgedraaid. Ik word geïnterviewd door collega spreker Feike Cats over mijn nieuwe boek Six Star Service. Six Star Service is service die zo goed is dat het een extra ster verdient. Feike bevraagt mij over het boek en de filosofie achter Six Star Service. Luister en geniet! Klik hier […]

OKG 78 – Experimenteren naar een betere klantbeleving met Kevin Weijers

In deze aflevering spreek ik met spreker en experimenteer-expert Kevin Weijers. Kevin is auteur van het boek “21 dagen niet klagen”. Het boek gaat over experimenteren en hoe dat jezelf en je organisatie verder kan helpen. We gaan in gesprek over het belang van experimenteren en hoe het kan helpen bij het bouwen van een […]

OKG 77 – Klantgerichtheid in crisistijd met Danielle de Jonge

We zitten in een crisis, zowel qua gezondheid als qua economie. Wat voor impact heeft een crisis op je klanten en op klantgerichtheid? Daarover ga ik in deze aflevering in gesprek met Danielle de Jonge, collega spreker, auteur en expert. We gaan het hebben over acquisitie, klantgerichtheid en waarom het juist nu de tijd is […]

OKG 76 – Relaties bouwen is mensenwerk met Xavier van Leeuwe

In deze aflevering heb ik voor de tweede keer Xavier van Leeuwe op bezoek. De eerste keer zat hij bij NRC, nu is hij Directeur Consumentenmarkt bij Mediahuis Nederland. Het tweede boek van Xavier en Matthijs van de Peppel heet Mensenwerk en daarover hebben we het in deze aflevering. Want het maken van enthousiaste klanten […]

OKG 75 – Klanten vinden en binden met humor met Jos Burgers

In deze 75e aflevering van de podcast heb ik Jos Burgers te gast. Jos hoorde je al eerder in aflevering 37 en is de meest gevraagde spreker over klantgerichtheid in Nederland. In deze aflevering spreken we over zijn nieuwe boek Thuis ben ik niet zo leuk. Dat boek gaat over hoe je klanten kan vinden […]

OKG 74 – De taal van klantbeleving met Tanja Schilthuizen

Taal is een ongelooflijk belangrijk onderdeel van klantbeleving en gastvrijheid, maar weinig mensen staan daar bij stil. In deze aflevering heb ik hospitality expert Tanja Schilthuizen te gast. Tanja is het best bewaarde geheim uit Hospitality-land. Want hoewel ze geen website heeft, zit ze een jaar vooraf al volgeboekt en werkt ze met de meest […]

OKG 73 – Leiderschap in Loyaliteit met Glenn Vergoossen

Glenn Vergoossen is binnen het trainingsinstituut Franklin Covey in Nederland de expert op het gebied van loyaliteit en enthousiaste klanten. Glenn schreef mee aan de Nederlandse versie van het boek “Leading Loyalty”, vertaald naar Leiderschap in Loyaliteit. In deze aflevering spreek ik met Glenn over hoe je leiding geeft aan een team dat enthousiaste klanten […]

OKG 72 – Creating more Punk Customer Experiences with Adrian Swinscoe

Adrian Swinscoe is author of the book PunkCX. Adrian’s view is that everyone in the customer experience field is doing the same (boring) things. We are all customer journey mapping, we all do NPS research, but no one really create customer experiences that really stand out. PunkCX is a manifesto to be more daring and […]

OKG 71 – Service op het hoogste niveau met Butler Laurens

Als je denkt aan het hoogste niveau van service denk je misschien wel aan een butler. En als je het hebt over butlers dan is er één man die er alles over kan vertellen: Butler Laurens. Laurens Spanjersberg is ruim 20 jaar lang butler op het allerhoogste niveau geweest: ambassadeurs, CEO’s en zelfs de Koninklijke […]

`

Kom naar de Masterclass Klantgericht Leiderschap in Carré!

Leer hoe je een Klantgericht Cultuur bouwt en wordt twee dagen ondergedompeld in de beleving van Koninklijk Theater Carré en citizenM!

Klik hier voor meer info.

Een selectie van bedrijven waar Sydney voor heeft gewerkt:

  • Lars Sørensen

    Lars Sørensen (dagvoorzitter en presentator)

    “Energieke spreker met een pakkend verhaal. Klantgerichtheid 2.0 door echt in de schoenen van de klant te gaan staan dat is wat we leren van Sydney. Op dynamische wijze weet hij als spreker zijn inhoud over de buhne te brengen en is boeiend tot voorbij het einde. Sydney is het koekje bij de koffie.”

  • Erik Wiechers

    Erik Wiechers (CEO DTG)

    “Als je een topspreker zoekt over klantgericht leiderschap: Sydney heeft onze managers enorm geïnspireerd!”

  • Marcel Veltrop

    Marcel Veltrop (Vice President Rabobank Groep)

    “Met zijn enthousiasme, interactie met het publiek en aansprekende voorbeelden heeft hij – in lijn met onze doelstelling – éénieder geprikkeld om dit thema te vertalen naar de eigen praktijk. Complimenten!”

  • Christophe Lembregts

    Christophe Lembregts (Rotterdam School of Management /Erasmus University)

    “Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”

  • Mandy Phoa

    Mandy Phoa (Mei An)

    "Sydney is een zeer energieke en gepassioneerde spreker. Hij weet de zaal te boeien en zijn belangrijke boodschap op een grappige en prettige manier over te brengen. Hij gebruikt mooie en levendige anekdotes, zodat je op je puntje van je stoel blijft zitten."

  • Deelnemer Post Doc

    Deelnemer Post Doc (Beeckestijn Business School)

    “Wat een "cadeautje"! Leuk, inspirerend en fantastisch gepresenteerd.”