Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker over onderwerpen die raken aan klantgerichtheid en klantbeleving. Zijn presentaties zijn hoog energie en worden met humor en interactie gebracht. Zijn lezingen zitten vol met voorbeelden en anekdotes uit de praktijk. Bekijk hier een overzicht van Sydney’s meest geboekte lezingen. Bent u er nog niet uit welke lezing het beste past? Neem direct contact op met Susanne Deijs, Backoffice Manager van Sydney Brouwer, door een mail te sturen naar of te bellen op 020-2443173.
-
De principes van Klantgericht Leiderschap
Hoe kunnen managers anderen inspireren klantgericht te werken?
Lees meer -
Het geheim van een legendarische klantbeleving
Hoe maak je elke klant enthousiast, ongeacht je branche of markt.
Lees meer -
De 6 bouwstenen van een klantgerichte cultuur
Wat zijn de elementen van een organisatie die fans maakt van klanten en medewerkers?
Lees meer -
De transformatie naar een klantgerichte organisatie
Hoe zet je de beweging naar een betere klantgerichtheid in?
Lees meer
Een selectie van bedrijven waar Sydney voor heeft gewerkt:
-
Lars Sørensen (dagvoorzitter en presentator)
“Energieke spreker met een pakkend verhaal. Klantgerichtheid 2.0 door echt in de schoenen van de klant te gaan staan dat is wat we leren van Sydney. Op dynamische wijze weet hij als spreker zijn inhoud over de buhne te brengen en is boeiend tot voorbij het einde. Sydney is het koekje bij de koffie.”
-
Erik Wiechers (CEO DTG)
“Als je een topspreker zoekt over klantgericht leiderschap: Sydney heeft onze managers enorm geïnspireerd!”
-
Marcel Veltrop (Vice President Rabobank Groep)
“Met zijn enthousiasme, interactie met het publiek en aansprekende voorbeelden heeft hij – in lijn met onze doelstelling – éénieder geprikkeld om dit thema te vertalen naar de eigen praktijk. Complimenten!”
-
Christophe Lembregts (Rotterdam School of Management /Erasmus University)
“Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”
-
Mandy Phoa (Mei An)
"Sydney is een zeer energieke en gepassioneerde spreker. Hij weet de zaal te boeien en zijn belangrijke boodschap op een grappige en prettige manier over te brengen. Hij gebruikt mooie en levendige anekdotes, zodat je op je puntje van je stoel blijft zitten."
-
Deelnemer Post Doc (Beeckestijn Business School)
“Wat een "cadeautje"! Leuk, inspirerend en fantastisch gepresenteerd.”