OKG 52 – De 8 principes van klantgericht leiderschap

Deze aflevering van Over Klanten Gesproken is een bijzondere aflevering. De podcast is opgenomen de dag voordat mijn boek Klantgericht Leiderschap officieel in de winkels ligt. En daar ben ik heel enthousiast over. In deze aflevering ben ik dan ook zelf te gast om over mijn boek te vertellen en word ik geïnterviewd door Klaas Weima (je kent hem van de CMO Talk podcast en Energize). We hebben het over het Waarom van het boek en ook passeren de acht principes van klantgericht leiderschap de revue. De podcast luister je op Soundcloud of iTunes en natuurlijk onderaan deze pagina.

 

Alles over het boek

Mijn boek Klantgericht Leiderschap is officieel uit! Ik ben zo blij met het resultaat dat ik een website heb laten bouwen waar je er alles over vindt. Op www.klantgerichtleiderschap.nl vind je o.a. de inhoudsopgave, kan je het eerste hoofdstuk gratis downloaden en kan je het boek natuurlijk kopen.

Ga naar www.klantgerichtleiderschap.nl

Seminar Klantgericht Leiderschap

Op 24 april is het seminar Klantgericht Leiderschap bij AFAS in Leusden. Drie sprekers zullen hun visie op het onderwerp delen. Deze sprekers zijn:

  • Bas van der Veldt, CEO van AFAS;
  • Alexander van Gastel, General Managers Pulitzer Hotel;
  • Sydney Brouwer, auteur van Klantgericht Leiderschap.

Kaarten voor het seminar zijn €75,- excl. BTW en deelnemers krijgen een exemplaar van het boek gratis meer naar huis.

Klik hier voor meer info over het seminar en om direct kaarten te kopen.

Andere afleveringen

De afleveringen die genoemd worden in de podcast zijn:

OKG 42 – Klantgericht Leiderschap met Bas van der Veldt

OKG 21 – Zo krijgt Voys de hoogste NPS ter wereld in telecom.