OKG 42- Klantgericht leiderschap met Bas van der Veldt (AFAS)

Voor mijn boek over Klantgericht Leiderschap (dat waarschijnlijk begin 2018 uit komt) heb ik Bas van der Veldt, CEO van AFAS geïnterviewd. Dat interview is zo interessant geworden, dat ik het nu alvast publiceer. AFAS heeft misschien wel één van de sterkste bedrijfsculturen van Nederland. Er is zelfs een boek over geschreven, “De Sekte uit Leusden“. Daarnaast is het in mijn ogen ook een bijzonder klantgericht bedrijf. Met Bas spreek ik over hoe je als leider een omgeving creëert waarin klantgericht werken mogelijk is.  Hoe stimuleer en faciliteer je als manager klantgerichtheid? Dat en meer komt voorbij in dit gesprek. Geniet van dit lange maar heel interessante en waardevolle gesprek!

 

Abonneer je via onderstaande knoppen op deze podcast!

Op 29 juni zijn we met CX Circle op bezoek bij AFAS. CX Sessie 5 staat in het teken van Klantgericht Leiderschap. Bas van der Veldt zal de dag openen met een keynote. Daarnaast hebben we sessies van o.a. de Apenheul. Leiderschapsexpert Morgan Thomas zal de dag afsluiten. Dit belooft echt een gaaf programma te worden! Klik hieronder voor meer informatie en om je in te schrijven.

Schrijf je hier in voor de volgende sessie van CX Circle!

Ik begin de aflevering met een aantal cijfertjes uit het jaarverslag van AFAS. Dat verslag vind je hieronder en is interessant om door te nemen (in tegenstelling tot veel andere jaarverslagen).

Klik hier voor het jaarverslag van 2016.

Bij deze aflevering heb ik ook een artikel geschreven over Klantgericht Leiderschap. Dat artikel vind je hieronder:

Klantgericht Leiderschap: zo stimuleer en faciliteer je klantgericht werken.

Luister de gehele aflevering hieronder:

[soundcloud url=”https://api.soundcloud.com/tracks/326162536″ params=”color=ff5500&auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false” width=”100%” height=”166″ iframe=”true” /]