OKG 42- Klantgericht leiderschap met Bas van der Veldt (AFAS)

Voor mijn boek over Klantgericht Leiderschap (dat waarschijnlijk begin 2018 uit komt) heb ik Bas van der Veldt, CEO van AFAS geïnterviewd. Dat interview is zo interessant geworden, dat ik het nu alvast publiceer. AFAS heeft misschien wel één van de sterkste bedrijfsculturen van Nederland. Er is zelfs een boek over geschreven, “De Sekte uit Leusden“. Daarnaast is het in mijn ogen ook een bijzonder klantgericht bedrijf. Met Bas spreek ik over hoe je als leider een omgeving creëert waarin klantgericht werken mogelijk is.  Hoe stimuleer en faciliteer je als manager klantgerichtheid? Dat en meer komt voorbij in dit gesprek. Geniet van dit lange maar heel interessante en waardevolle gesprek!

 

Abonneer je via onderstaande knoppen op deze podcast!

Op 29 juni zijn we met CX Circle op bezoek bij AFAS. CX Sessie 5 staat in het teken van Klantgericht Leiderschap. Bas van der Veldt zal de dag openen met een keynote. Daarnaast hebben we sessies van o.a. de Apenheul. Leiderschapsexpert Morgan Thomas zal de dag afsluiten. Dit belooft echt een gaaf programma te worden! Klik hieronder voor meer informatie en om je in te schrijven.

Schrijf je hier in voor de volgende sessie van CX Circle!

Ik begin de aflevering met een aantal cijfertjes uit het jaarverslag van AFAS. Dat verslag vind je hieronder en is interessant om door te nemen (in tegenstelling tot veel andere jaarverslagen).

Klik hier voor het jaarverslag van 2016.

Bij deze aflevering heb ik ook een artikel geschreven over Klantgericht Leiderschap. Dat artikel vind je hieronder:

Klantgericht Leiderschap: zo stimuleer en faciliteer je klantgericht werken.

Luister de gehele aflevering hieronder:

Kom naar de Nationale Klantendag!

De Nationale Klantendag is een evenement dat in het teken staan van inspiratie voor meer enthousiaste klanten. Vier top sprekers delen het podium.

Klik hier voor meer info

Een selectie van bedrijven waar Sydney voor heeft gewerkt:

  • Lars Sørensen

    Lars Sørensen (dagvoorzitter en presentator)

    “Energieke spreker met een pakkend verhaal. Klantgerichtheid 2.0 door echt in de schoenen van de klant te gaan staan dat is wat we leren van Sydney. Op dynamische wijze weet hij als spreker zijn inhoud over de buhne te brengen en is boeiend tot voorbij het einde. Sydney is het koekje bij de koffie.”

  • Erik Wiechers

    Erik Wiechers (CEO DTG)

    “Als je een topspreker zoekt over klantgericht leiderschap: Sydney heeft onze managers enorm geïnspireerd!”

  • Marcel Veltrop

    Marcel Veltrop (Vice President Rabobank Groep)

    “Met zijn enthousiasme, interactie met het publiek en aansprekende voorbeelden heeft hij – in lijn met onze doelstelling – éénieder geprikkeld om dit thema te vertalen naar de eigen praktijk. Complimenten!”

  • Christophe Lembregts

    Christophe Lembregts (Rotterdam School of Management /Erasmus University)

    “Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”

  • Mandy Phoa

    Mandy Phoa (Mei An)

    "Sydney is een zeer energieke en gepassioneerde spreker. Hij weet de zaal te boeien en zijn belangrijke boodschap op een grappige en prettige manier over te brengen. Hij gebruikt mooie en levendige anekdotes, zodat je op je puntje van je stoel blijft zitten."

  • Deelnemer Post Doc

    Deelnemer Post Doc (Beeckestijn Business School)

    “Wat een "cadeautje"! Leuk, inspirerend en fantastisch gepresenteerd.”

Show Buttons
Hide Buttons