Seminar: Klantgericht Leiderschap

Veel organisaties investeren tijd, energie en geld om hun klantbeleving naar een hoger niveau te tillen. Allerlei methodes worden uit de kast getrokken de interactie met de klant te verbeteren. NPS, Customer Journey Mapping, Klanttevredenheidsonderzoeken, alles wordt geprobeerd, maar de resultaten vallen vaak toch tegen. Dit komt omdat er vaak één stap wordt overgeslagen. Juist die stap is cruciaal in het bouwen en het behouden van een klantgericht bedrijf. Die stap is de rol van managers. In het seminar ‘Klantgericht Leiderschap’ op 24 april staat die rol centraal. Drie sprekers zullen hun visie op klantgericht leiderschap met je delen. In dit seminar leer je:

– Wat er nodig is om de klantbeleving blijvend naar een hoger niveau te tillen.

– Waarom de rol van managers cruciaal is en niet over het hoofd gezien mag worden.

– Wat de sleutel is tot het bouwen van een klantgerichte cultuur.

– Wat je als leidinggevende kan doen om klantgerichtheid te stimuleren en faciliteren.

– Hoe bedrijven als het bekende Pulitzer Amsterdam en AFAS elke dag bouwen aan een legendarische klantbeleving.

– Hoe je klantgerichtheid op de agenda krijgt bij de directie van het bedrijf.

Sprekers

Drie sprekers zullen deze avond het podium delen om jou te inspireren op het gebied van klantgericht leiderschap:

– Bas van der Veldt, CEO van AFAS, zal vertellen hoe er in zijn bedrijf elke dag gebouwd wordt aan een klantgerichte cultuur;

– Alexander van Gastel, General Manager Pulitzer Amsterdam, zal vertellen hoe hij en zijn team ervoor zorgen dat alle gasten een 5-sterren beleving krijgen en wat dat vraagt van hem als leider;

– Sydney Brouwer, veelgevraagd spreker en auteur van het boek ‘Klantgericht Leiderschap’, zal delen hoe leiders het verschil kunnen maken voor hun mensen zodat zij het verschil kunnen maken voor de klant.

Voor wie?

Dit seminar is geschikt voor iedereen met een leidinggevende positie of ambitie binnen organisaties. Of het nu gaat om teamleider op een contact center of directielid van een bedrijf, jij gaat waarde halen uit dit seminar. Ook leden van staff afdelingen die in hun werk bezig zijn met onderwerpen zoals klantbeleving en cultuur, zullen veel inspiratie halen uit dit seminar.

Gratis boek ‘Klantgericht Leiderschap’ bij je deelname!

klantgericht leiderschap boek

Tijdens het seminar zal het boek ‘Klantgericht Leiderschap’ van Sydney Brouwer officieel gelanceerd worden. Voor dit boek heeft Sydney onderzoek gedaan naar tientallen organisaties die voorop lopen op het gebied van klantgerichtheid en hun leiders. De 8 principes uit dit boek helpen leiders bij het bouwen en behouden van een klantgerichte cultuur.Deelnemers krijgen na afloop van het seminar een exemplaar van het boek mee naar huis.

 

Locatie, tijd en inschrijven

Datum: 24 april 2018

Tijd: 19:00 -21:00 uur

Locatie: DaVinci Theater (AFAS Kantoor)

Philipsstraat 9

3833 LC Leusden

Investering: €75,- excl. BTW ( €90,75 inclusief BTW). Dit bedrag is inclusief netwerkborrel en het boek ‘Klantgericht Leiderschap’.

Koop hier je tickets voor het volgende seminar!

Hieronder is het mogelijk om kaarten te kopen en af te rekenen met iDeal of Creditcard. Na betaling ontvang je een BTW-factuur per mail (daarom zijn KVK en Belastinggegevens nodig). Bij meerdere tickets is het ook mogelijk per factuur te betalen. Stuur daarvoor een mail naar

Abonneer je op de Podcast serie ‘Over klanten gesproken’.

Sydney houdt je op de hoogte over de laatste inzichten in de wereld van klantbeleving.

Show Buttons
Hide Buttons