2 september 2021, AFAS Theater Leusden

Seminar: Woest Enthousiaste Klanten

Seminar Woest Enthousiaste Klanten

Inspiratie voor meer enthousiaste klanten voor jouw organisatie.

Op donderdag 2 september organiseert Sydney Brouwer een seminar om het uitkomen van zijn nieuwe boek ‘Als de koning je klant zou zijn’, te vieren. Het doel van het seminar is alle deelnemers inspiratie, energie en concrete handvatten te geven om direct meer enthousiaste klanten te maken.

Enthousiaste klanten kopen meer, komen vaker terug én vertellen anderen over je. Dat wil toch elke organisatie?

Direct tickets bestellen? Klik hieronder of scroll naar onderaan deze pagina.

Bestel tickets

Leer de geheimen van o.a. De Efteling

Een programma met drie topsprekers

Sydney heeft een aantal van zijn collega sprekers uitgenodigd voor een programma dat zowel leuk als inspirerend is. De drie sprekers die op 2 september het programma vullen zijn:

Frans Goenee, Inspiratiemanager van De Efteling– Hoe De Efteling elke dag bouwt aan een betoverende beleving.

Kevin Weijers, Spreker en Chief Experiment Officer– Hoe kleine experimenten een grote impact hebben op je klantbeleving en klantgerichtheid.

Sydney Brouwer, Spreker en auteur over klantgerichtheid– Hoe je klantgericht bent op een manier waar zelfs de koning WOEST enthousiast van zou worden.

Voor wie?

Het programma van dit seminar is zo opgesteld dat het geschikt is voor iedereen met een hart voor klanten / voor diegene die bij een organisatie werkt waar men meer enthousiaste klanten wil. Van klantenservice tot directiekamer, iedereen zal na het seminar met een flinke dosis inspiratie, een glimlach op het gezicht én een nieuw boek naar huis gaan. Het seminar is geschikt voor commerciële organisaties, overheid en zorg.

Het seminar is ook bijzonder geschikt om als team te bezoeken of om er met klanten heen te gaan om de relatie aan te halen, na een anderhalf jaar met vooral digitaal contact.

Ontvang het nieuwe boek van Sydney Brouwer gratis bij deelname!

Deelnemers aan het seminar krijgen het nieuwe boek van Sydney Brouwer, Als de koning je klant zou zijn, gratis mee naar huis. In dit boek zitten klantgerichtheidslessen verpakt in verhaalvorm, waardoor het voor iedereen toegankelijk is.

Corona

Om het seminar voor iedereen zo veilig en prettig mogelijk te laten verlopen, zal er vooraf op coronatoegangsbewijzen gecontroleerd worden. Deelnemers zullen worden gevraagd met de QR-code in de CoronaCheck-app te laten zien dat ze gevaccineerd, negatief getest of hersteld zijn.

Via www.testenvoortoegang.org kan een afspraak ingepland worden voor een coronatest indien je niet beschikt over een vaccinatie- of herstelbewijs.

Door de inzet van coronatoegangsbewijzen, is het toegestaan de 1,5 meter maatregel los te laten. Er is wel voldoende ruimte om de afstand toch te bewaren.

Vanzelfsprekend wordt het maximale aantal toegestane deelnemers in ogenschouw genomen.

Het AFAS Theater beschikt over goede ventilatie met ionisatie. Hierdoor worden virusdeeltjes op de best mogelijke manier uit de lucht gefilterd.

Praktische informatie

Datum: Donderdag 2 september 2021

Tijdstip programma: 19:00 – 21:00 uur + borrel

Diner: Het is mogelijk om vooraf een diner te boeken. Het diner vindt plaats tussen 17:30 uur en 18:30 uur.

Locatie: AFAS Software, Inspiratielaan 3 te Leusden.

Tickets: Deze boek je onderaan de pagina. Naast tickets voor het inhoudelijke seminar, kan je ervoor kiezen vooraf een tapasdiner te eten bij AFAS.

Seminar: € 99,- excl. BTW (€ 119,79 incl. btw). Dit ticket is inclusief boek én borrel.

Diner voorafgaand aan het seminar: € 25 excl. BTW (€ 30,25 incl. btw). Dit ticket is inclusief tapasdiner, boek én borrel.

Bestel tickets

Wilt u tickets bestellen voor een grotere groep? Stuur dan een mail naar hallo@sydneybrouwer.nl. Vanaf vier tickets is het ook mogelijk om tickets op factuur te bestellen.

Testimonials

“Een krachtige boodschap over klantbeleving, interactief en grappig. Wij kijken heel positief terug op de presentatie van Sydney aan de medewerkers van de gemeente Middelburg..”

Trude Northolt Gemeente Middelburg

“Zelfs online weet Sydney het publiek zo te betrekken dat de sessie leerzaam en interactief tegelijk is. Hierdoor krijg je zin om de tips die hij geeft, direct toe te passen in je eigen organisatie. Sydney is daarom een trekpleister voor onze events!”

Meriam Boorsma TKC Digital

“Kijk nog steeds met een glimlach terug op onze sessie; erg leuk. De virtuele sessie met Sydney was inspirerend, zette aan tot denken, en stimuleert om op een laagdrempelige manier je eigen klantgerichte leiderschap weer een stap verder te brengen.” 

Pieter Smallegange ABN Amro

“Als je een topspreker zoekt over klantgericht leiderschap: Sydney heeft onze managers enorm geïnspireerd!”

Erik Wiechers CEO PQR

“Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”

Christophe Lembregts Rotterdam School of Management

“Energieke spreker met een pakkend verhaal. Klantgerichtheid 2.0 door echt in de schoenen van de klant te gaan staan dat is wat we leren van Sydney. Op dynamische wijze weet hij als spreker zijn inhoud over de buhne te brengen en is boeiend tot voorbij het einde. Sydney is het koekje bij de koffie.”

Lars Sørensen Veelgevraagd dagvoorzitter

“Sydney is een zeer energieke en gepassioneerde spreker. Hij weet de zaal te boeien en zijn belangrijke boodschap op een grappige en prettige manier over te brengen. Hij gebruikt mooie en levendige anekdotes, zodat je op je puntje van je stoel blijft zitten.”

Mandy Phoa Mei-An

Een aantal blije klanten van Sydney