Seminar: De transformatie naar een klantgerichte organisatie

Veel organisaties investeren tijd, energie en geld om hun klantbeleving naar een hoger niveau te tillen. Allerlei methodes worden uit de kast getrokken de interactie met de klant te verbeteren. NPS, Customer Journey Mapping, Klanttevredenheidsonderzoeken, alles wordt geprobeerd, maar de resultaten vallen vaak tegen. Dit komt omdat er één stap wordt overgeslagen. Juist die stap is cruciaal in het bouwen en het behouden van een klantgericht bedrijf. Die stap is het bouwen van een klantgerichte cultuur rol. In het seminar ‘De transformatie naar een klantgericht organisatie‘ op 17 juni 2019 staat die stap centraal. Sydney Brouwer zal deze avond zijn visie delen over waarom een klantgerichte cultuur nodig is en hoe je kan beginnen met die te bouwen. In dit seminar leer je:

-Wat er nodig is om de klantbeleving blijvend naar een hoger niveau te tillen.

-Wat de sleutel is tot het bouwen van een klantgerichte cultuur.

-Hoe je klantgerichtheid kan stimuleren en faciliteren.

-Hoe bedrijven als het bekende Pulitzer Amsterdam, AFAS, Disney en Carglass elke dag bouwen aan een legendarische klantbeleving.

– Concrete, direct toepasbare stappen die jij kan zetten om jouw organisatie in beweging te krijgen.

Sydney Brouwer

Dit seminar zal gegeven worden door Sydney Brouwer. Hij is veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en auteur van het boek Klantgericht Leiderschap. Sydney heeft de afgelopen jaren onderzoek gedaan naar organisatie die fans maken van klanten en medewerkers en naar de leiders van deze bedrijven. Hij staat zo’n 70 keer per jaar op het podium om anderen te inspireren ook een cultuur te bouwen die zorgt voor enthousiasme. Krijg hieronder een impressie van een lezing van Sydney:

Gastspreker: Arjen Banach

Arjen Banach is expert en spreker op het gebied van energie in organisaties. Tijdens het seminar zal Arjen als gastspreker komen vertellen wat het belang van energie is in transformaties van organisaties. Hij zal delen hoe je die energie kan toevoegen en mensen in beweging krijgt richting een organisatie die zorgt voor enthousiaste klanten en medewerkers.

Gratis boek ‘Klantgericht Leiderschap’ bij je deelname!

klantgericht leiderschap boek

Deelnemers van het seminar krijgen het boek Klantgericht Leiderschap van Sydney gratis mee naar huis. Voor dit boek heeft Sydney onderzoek gedaan naar tientallen organisaties die voorop lopen op het gebied van klantgerichtheid en hun leiders. De 8 principes uit dit boek helpen leiders bij het bouwen en behouden van een klantgerichte cultuur. Het boek werd een #1 bestseller op Managementboek.nl en krijg veel enthousiaste recensies.

Locatie, tijd en inschrijven

Datum: 17 juni 2019

Tijd: 13:00 -16:00 uur

Locatie: WTC Amsterdam

Investering: €75,- excl. BTW ( €90,75 inclusief BTW). Dit bedrag is inclusief het boek ‘Klantgericht Leiderschap’.

Koop hier je tickets voor het volgende seminar!

Hieronder is het mogelijk om kaarten te kopen en af te rekenen met iDeal of Creditcard. Na betaling ontvang je een BTW-factuur per mail (daarom zijn KVK en Belastinggegevens nodig). Bij meer dan 3 tickets is het ook mogelijk per factuur te betalen. Stuur daarvoor een mail naar

Een selectie van bedrijven waar Sydney voor heeft gewerkt:

  • Lars Sørensen

    Lars Sørensen (dagvoorzitter en presentator)

    “Energieke spreker met een pakkend verhaal. Klantgerichtheid 2.0 door echt in de schoenen van de klant te gaan staan dat is wat we leren van Sydney. Op dynamische wijze weet hij als spreker zijn inhoud over de buhne te brengen en is boeiend tot voorbij het einde. Sydney is het koekje bij de koffie.”

  • Erik Wiechers

    Erik Wiechers (CEO DTG)

    “Als je een topspreker zoekt over klantgericht leiderschap: Sydney heeft onze managers enorm geïnspireerd!”

  • Marcel Veltrop

    Marcel Veltrop (Vice President Rabobank Groep)

    “Met zijn enthousiasme, interactie met het publiek en aansprekende voorbeelden heeft hij – in lijn met onze doelstelling – éénieder geprikkeld om dit thema te vertalen naar de eigen praktijk. Complimenten!”

  • Christophe Lembregts

    Christophe Lembregts (Rotterdam School of Management /Erasmus University)

    “Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”

  • Mandy Phoa

    Mandy Phoa (Mei An)

    "Sydney is een zeer energieke en gepassioneerde spreker. Hij weet de zaal te boeien en zijn belangrijke boodschap op een grappige en prettige manier over te brengen. Hij gebruikt mooie en levendige anekdotes, zodat je op je puntje van je stoel blijft zitten."

  • Deelnemer Post Doc

    Deelnemer Post Doc (Beeckestijn Business School)

    “Wat een "cadeautje"! Leuk, inspirerend en fantastisch gepresenteerd.”

Show Buttons
Hide Buttons