- Home
- Training Klantgerichtheid
Training klantgerichtheid
Enthousiaste klanten kopen meer en vaker bij uw organisatie en bevelen u aan bij vrienden en familie. Maar wat is er voor nodig om klanten enthousiast te maken? Hoe kunnen uw medewerkers daar een bijdrage aan leveren? Wat is er nodig om van tevreden klanten enthousiaste klanten te maken? Dat leren deelnemers in de training klantgerichtheid. Een training met veel interactie, humor en energie.
Inhoud van de training
De inhoud van de training klantgerichtheid wordt specifiek afgestemd op de wensen en behoeftes van uw organisatie en de deelnemers. Veel voorkomende onderdelen zijn:
- Hoe kom je erachter wat klanten willen?
- Van een 7 naar een 9;
- Net Promoter Score;
- De sleutel tot enthousiaste klanten;
- De vraag achter de vraag;
- Denken in de reis van de klant.
De training kan in verschillende vormen gegeven worden. Een bijzonder populaire vorm van een training klantgerichtheid is een training met gamification, zoals de Six Star Service game. Klik hier voor meer info over deze game.
Resultaten training klantgerichtheid
Deze training zorgt ervoor dat uw medewerkers beter in staat zijn om in te spelen op de wensen en behoeftes van uw klanten. Ze zullen in staat zijn om van tevreden klanten ambassadeurs te maken. Daarnaast hebben zij een flinke dosis inspiratie en energie gekregen om elkaar te helpen met de volgende stap naar een betere klantbeleving.
Kort samengevat is het resultaat van deze training: enthousiaste klanten en medewerkers.
Training door Sydney Brouwer
Deze training wordt gegeven door Sydney Brouwer. Sydney is veelgevraagd spreker op het gebied van klantgerichtheid en klantbeleving. Ook is hij auteur van het boek Klantgericht Leiderschap. Sydney inspireert dagelijks grote en kleine organisaties om fans te maken van klanten en medewerkers. Dat doet hij zowel op het podium als met zijn podcast. Hij staat bekend om zijn energie, informele stijl van trainen en humor.
Klik hier om video’s te van Sydney te bekijken.
Klik hier om reacties van enthousiaste klanten te lezen.
Voor wie is de training?
Deze training is geschikt voor zowel mensen die dagelijks klantcontact hebben als hun leidinggevende. In overleg kan de training klantgerichtheid zo aangepast worden dat ook medewerkers die niet direct met klanten te maken hebben, leren hoe zij een bijdrage kunnen leveren aan een betere klantbeleving.
Speciaal voor managers en directeuren heeft Sydney de Masterclass Klantgericht Leiderschap ontwikkeld.
Meer weten?
Wil je een lezing boeken of heb je een andere vraag aan Sydney? Vul het onderstaande contactformulier in. Ook kunt u direct contact opnemen met Jenine Post, assistent van Sydney Brouwer, via hallo@sydneybrouwer.nl of via 085 004 57 91 (tel. bereikbaarheid tussen 10.00-12.00 uur) .