OKG 55 – De sleutel tot ware transformatie met Morgan Thomas

In deze aflevering van Over Klanten Gesproken staat het onderwerp Transformatie centraal. Te gast is Morgan Thomas, partner bij de Great Performance Group. Ik werk al enkele jaren samen met Morgan op het gebied van cultuur en leiderschapstransformatie. Morgan komt uit Zuid-Afrika (deze aflevering is dan ook in het Engels) en helpt organisatie en mensen als 25 jaar lang met verandering. In deze aflevering spreken we over wat er nodig is voor organisatie om de verandering richting echte klantgerichtheid in te zetten. Een belangrijk onderdeel daarvan is natuurlijk leiderschap. Een transformatie in een organisatie kan slechts op twee manieren plaatsvinden: een verandering van leiders of een verandering in leiders. Ook hier gaan we dieper op in. Weer een erg interessante aflevering dus!

 

Masterclass

Samen met Morgan organiseer ik de masterclass Klantgericht Leiderschap op 20 en 21 september.

Klik hier om meer te lezen over de Masterclass Klantgericht Leiderschap in Pulitzer Amsterdam.

Klik hier voor de flyer van de masterclass.

De masterclass zal plaatsvinden in Pulitzer Amsterdam. Hieronder vind je de link naar mijn podcast interview met Alex van Gasten, General Manager van het hotel

Klik hier voor de aflevering met Pulitzer Amsterdam.

Luister de aflevering hieronder

De aflevering is hieronder te luisteren. Verder vind je de aflevering op iTunes en Soundcloud.

Een selectie van bedrijven waar Sydney voor heeft gewerkt:

  • Lars Sørensen

    Lars Sørensen (dagvoorzitter en presentator)

    “Energieke spreker met een pakkend verhaal. Klantgerichtheid 2.0 door echt in de schoenen van de klant te gaan staan dat is wat we leren van Sydney. Op dynamische wijze weet hij als spreker zijn inhoud over de buhne te brengen en is boeiend tot voorbij het einde. Sydney is het koekje bij de koffie.”

  • Erik Wiechers

    Erik Wiechers (CEO DTG)

    “Als je een topspreker zoekt over klantgericht leiderschap: Sydney heeft onze managers enorm geïnspireerd!”

  • Marcel Veltrop

    Marcel Veltrop (Vice President Rabobank Groep)

    “Met zijn enthousiasme, interactie met het publiek en aansprekende voorbeelden heeft hij – in lijn met onze doelstelling – éénieder geprikkeld om dit thema te vertalen naar de eigen praktijk. Complimenten!”

  • Christophe Lembregts

    Christophe Lembregts (Rotterdam School of Management /Erasmus University)

    “Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”

  • Mandy Phoa

    Mandy Phoa (Mei An)

    "Sydney is een zeer energieke en gepassioneerde spreker. Hij weet de zaal te boeien en zijn belangrijke boodschap op een grappige en prettige manier over te brengen. Hij gebruikt mooie en levendige anekdotes, zodat je op je puntje van je stoel blijft zitten."

  • Deelnemer Post Doc

    Deelnemer Post Doc (Beeckestijn Business School)

    “Wat een "cadeautje"! Leuk, inspirerend en fantastisch gepresenteerd.”

Show Buttons
Hide Buttons