Masterclass Klantgericht Leiderschap

Op 28 en 29 maart 2019 zal de volgende editie van de Masterclass Klantgericht Leiderschap plaatsvinden. In deze tweedaagse masterclass leren deelnemers hoe je anderen kunnen inspireren om samen met hun een klantgerichte organisatie te bouwen. Dit terwijl ze twee dagen lang kunnen genieten van de klantbeleving van één van de populairste hotelketens van dit moment: citizenM. De masterclass klantgericht leiderschap is een ervaring als geen andere en wordt door deelnemers beoordeeld met een score van 9,3.

Transformatie naar een klantgerichte organisatie

De meeste organisaties hebben klantgerichtheid, customer experience en service excellence op de agenda staan. Allerlei instrumenten zoals customer journey mapping, Net Promoter Score en klanttevredenheidsonderzoeken worden uit de kast getrokken. Toch lukt het maar weinig bedrijven om werkelijk klantgerichter te worden. Dit komt omdat ze één cruciaal aspect overslaan: cultuur. En als je cultuur zegt, zeg je leiderschap. De masterclass is echter niet slechts geschikt voor managers. Iedereen die een visie heeft voor hoe zijn/haar organisatie nog klantgerichter kan en anderen met die visie wil inspireren, zal waarde halen uit deze masterclass. Dat is immers waar leiderschap echt over gaat. In de masterclass leren deelnemers hoe ze de transformatie naar een klantgerichte organisatie kunnen starten en anderen daarbij kunnen betrekken.

Programma en resultaten

De basis van het programma wordt gevormd door de principes van klantgericht leiderschap uit het gelijknamige boek van Sydney Brouwer. Het boek bestaat uit twee delen: de persoonlijke principes en de organisatorische principes van klantgericht leiderschap. De masterclass kent dezelfde indeling. De masterclass gaat echter verder waar het boek stopt. Onderstaande resultaten zullen behaald worden in de masterclass. Deelnemers:

  • Begrijpen hoe cultuur werkt en hoe ze die kunnen sturen;
  • Weten wat hun impact is op de cultuur;
  • Weten wat er nodig is om collega’s een extra stap te laten zetten voor de klant;
  • Vergroten hun impact op hun team en organisatie;
  • Hebben ervaren hoe citizenM een legendarische klantbeleving neerzet en bouwt aan een klantgerichte cultuur;
  • Weten hoe zij op een klantgerichte manier leiding kunnen geven;
  • Ontvangen een kant-en-klare workshop waarmee ze de basis kunnen leggen voor een klantgerichte cultuur in de eigen organisatie.

Voor wie is de masterclass klantgericht leiderschap bedoeld?

De masterclass is geschikt voor iedereen die ziet dat zijn of haar organisatie klanten beter van dienst kan zijn en een rol wil spelen in dat te realiseren. Veel deelnemers hebben een functie in midden of hoger management, maar dat is niet noodzakelijk.

Door wie wordt de masterclass gegeven?

Sydney Brouwer en Morgan Thomas zullen de masterclass begeleiden. Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker en grondlegger van het gedachtegoed over Klantgericht Leiderschap. Hij schreef ook het gelijknamige boek.

Morgan Thomas is al 25 jaar lang actief op het gebied van leiderschap en cultuurverandering. Hij heeft een stevig trackrecord opgebouwd in het werken met grote organisaties in binnen- en buitenland. Morgan komt oorspronkelijk uit Zuid-Afrika. Hij spreekt dan ook Engels. Hij verstaat Nederlands wel goed.

Let op! De masterclass zal deels in het Engels gegeven worden.

Waar wordt de masterclass gegeven?

De masterclass klantgericht leiderschap wordt gegeven in één van de populairste en unieke hotels van dit moment: citizenM Rotterdam. Tijdens de masterclass zal citizenM een kijkje achter de schermen geven en delen hoe zij een unieke klantbeleving bieden en elke dag werken aan een klantgerichte cultuur. Beleef zelf waarom citizenM één van de hotste hotelketens ter wereld is.

Wat anderen zeggen

De laatste masterclass is door deelnemers beoordeeld met een gemiddelde van een 9,3. Hieronder vind je een aantal reacties van eerdere deelnemers:

“Een inspirerende Masterclass waarbij je inzicht krijgt in je eigen klantgerichte leiderschap capaciteiten, hoe deze te verbeteren en tools krijgt aangereikt om dit te implementeren in je organisatie. Een echte aanrader voor wie echt het verschil wil gaan maken.”

“Een Masterclass met een perfecte combinatie van diepgang en breedte en direct toepasbare output naast een aantal handvaten waarmee je meer op lange termijn veranderingen kunt initiëren. Heel leerzaam op een heel onverwachte manier.”

“De masterclass helpt je beter naar jezelf te kijken waardoor je een betere leider wordt. Daarnaast word je ook geholpen om na de masterclass verder te gaan in je organisatie wat een absolute meerwaarde heeft. Echt een aanrader om te volgen!”

Investering

De investering voor de Masterclass Klantgericht Leiderschap bedraagt €1750,- exclusief BTW. Dit is inclusief overnachting, ontbijt, diner en twee keer lunch in citizenM, het boek Klantgericht Leiderschap en benodigd materiaal.

Overzicht

Datum: 28 & 29 maart 2019

Locatie: citizenM Rotterdam

Maximaal aantal deelnemers: 14

Investering: €1750,- excl. BTW

Inschrijven

Inschrijven voor de masterclass klantgericht leiderschap kan door onderstaand formulier in te vullen. Sydney Brouwer of Morgan Thomas zal dan contact met u opnemen voor een intake gesprek. Na dit gesprek zal de inschrijving compleet gemaakt worden indien beide partijen van mening zijn dat de masterclass toevoegde waarde zal bieden. Heeft u vragen? Neemt u vooral contact op met Sydney Brouwer ( of 06-42311748) en Morgan Thomas ( of 06-81477128).

Een selectie van bedrijven waar Sydney voor heeft gewerkt:

  • Lars Sørensen

    Lars Sørensen (dagvoorzitter en presentator)

    “Energieke spreker met een pakkend verhaal. Klantgerichtheid 2.0 door echt in de schoenen van de klant te gaan staan dat is wat we leren van Sydney. Op dynamische wijze weet hij als spreker zijn inhoud over de buhne te brengen en is boeiend tot voorbij het einde. Sydney is het koekje bij de koffie.”

  • Erik Wiechers

    Erik Wiechers (CEO DTG)

    “Als je een topspreker zoekt over klantgericht leiderschap: Sydney heeft onze managers enorm geïnspireerd!”

  • Marcel Veltrop

    Marcel Veltrop (Vice President Rabobank Groep)

    “Met zijn enthousiasme, interactie met het publiek en aansprekende voorbeelden heeft hij – in lijn met onze doelstelling – éénieder geprikkeld om dit thema te vertalen naar de eigen praktijk. Complimenten!”

  • Christophe Lembregts

    Christophe Lembregts (Rotterdam School of Management /Erasmus University)

    “Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”

  • Mandy Phoa

    Mandy Phoa (Mei An)

    "Sydney is een zeer energieke en gepassioneerde spreker. Hij weet de zaal te boeien en zijn belangrijke boodschap op een grappige en prettige manier over te brengen. Hij gebruikt mooie en levendige anekdotes, zodat je op je puntje van je stoel blijft zitten."

  • Deelnemer Post Doc

    Deelnemer Post Doc (Beeckestijn Business School)

    “Wat een "cadeautje"! Leuk, inspirerend en fantastisch gepresenteerd.”

Show Buttons
Hide Buttons