- Home
- Podcast
- Over Klanten Gesproken Podcast
- OKG 18 – Bringing Humanity Back to Business met Danielle de Jonge
[soundcloud url=”https://api.soundcloud.com/tracks/244578992″ params=”color=ff5500&auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false” width=”100%” height=”166″ iframe=”true” /]
Bringing Humanity Back to Business, als jij ooit een presentatie, workshop of training van mij hebt bijgewoond, weet je dat dit mijn persoonlijke missie is. Ik denk dat bedrijven de afgelopen decenia teveel zijn gaan focussen op getallen, processen, KPIs en percentages en dat ze het menselijke aspect in de relatie met medewerkers en klanten zijn verloren. Ik geloof ook dat bedrijven die dit de komende jaren terug weten te brengen in die relaties, als winnaar uit de bus gaan komen. In deze visie heb ik een medestander gevonden in Daniëlle de Jonge, auteur van het boek “Human2Human- De Nieuwe Klantrelatie”, spreker en trainer. Met haar spreek ik in deze aflevering van Over Klanten Gesproken over wat het dan betekent om die menselijke factor terug te brengen, hoe je dit kan doen en waarom we dat eigenlijk zijn verloren. In deze aflevering vind je een aantal concrete tips die je kan toepassen in jouw business, maar het is vooral een leuk gesprek tussen twee mensen met dezelfde missie
Abonneer je op deze podcast via de knoppen hieronder!
In deze aflevering noemen we:
Mijn gesprek met inspiratiebron Ron Kaufman.
Daniëlle heeft het boek “Human2Human – De Nieuwe Klanterelatie” geschreven. Dit boek koop je hier.
Haar Twitteraccount vind je hier.
Meer informatie over de trainingen en workshops van Daniëlle vind je hier. Op deze website kan je ook de genoemde whitepaper aanvragen.
Onlangs was Daniëlle de Jonge te gast bij Business Class. Bekijk het fragmet hieronder:
151220 Interview Harry Inspirar Business Support from Business Class on Vimeo.
Ben je ook benieuwd naar mijn presentaties? Kijk dan hier.
Ik hoor graag wat je van deze podcast vindt! Feedback en suggesties kan je via onderstaand formulier kwijt.