OKG 18 – Bringing Humanity Back to Business met Danielle de Jonge

Bringing Humanity Back to Business, als jij ooit een presentatie, workshop of training van mij hebt bijgewoond, weet je dat dit mijn persoonlijke missie is. Ik denk dat bedrijven de afgelopen decenia teveel zijn gaan focussen op getallen, processen, KPIs en percentages en dat ze het menselijke aspect in de relatie met medewerkers en klanten zijn verloren. Ik geloof ook dat bedrijven die dit de komende jaren terug weten te brengen in die relaties, als winnaar uit de bus gaan komen. In deze visie heb ik een medestander gevonden in Daniëlle de Jonge, auteur van het boek “Human2Human- De Nieuwe Klantrelatie”, spreker en trainer. Met haar spreek ik in deze aflevering van Over Klanten Gesproken over wat het dan betekent om die menselijke factor terug te brengen, hoe je dit kan doen en waarom we dat eigenlijk zijn verloren. In deze aflevering vind je een aantal concrete tips die je kan toepassen in jouw business, maar het is vooral een leuk gesprek tussen twee mensen met dezelfde missie

 

Abonneer je op deze podcast via de knoppen hieronder!

subscribe itunes subscribe stitcher

 

 

In deze aflevering noemen we:

Mijn gesprek met Steven van Belleghem over hoe menselijkheid en technologie samen de ultieme klantbeleving vormen.

Mijn gesprek met inspiratiebron Ron Kaufman.

Daniëlle heeft het boek “Human2Human – De Nieuwe Klanterelatie” geschreven. Dit boek koop je hier.

Haar Twitteraccount vind je hier.

Meer informatie over de trainingen en workshops van Daniëlle vind je hier. Op deze website kan je ook de genoemde whitepaper aanvragen.

Onlangs was Daniëlle de Jonge te gast bij Business Class. Bekijk het fragmet hieronder:

151220 Interview Harry Inspirar Business Support from Business Class on Vimeo.

 

Ben je ook benieuwd naar mijn presentaties? Kijk dan hier.

 

Ik hoor graag wat je van deze podcast vindt! Feedback en suggesties kan je via onderstaand formulier kwijt.

 

Masterclass

Leer hoe je anderen kan inspireren om samen met jou een klantgerichte organisatie te bouwen.

Kom naar de Masterclass Klantgericht Leiderschap en begin met het bouwen van een klantgerichte cultuur.

Klik hier voor meer info

Een selectie van bedrijven waar Sydney voor heeft gewerkt:

  • Lars Sørensen

    Lars Sørensen (dagvoorzitter en presentator)

    “Energieke spreker met een pakkend verhaal. Klantgerichtheid 2.0 door echt in de schoenen van de klant te gaan staan dat is wat we leren van Sydney. Op dynamische wijze weet hij als spreker zijn inhoud over de buhne te brengen en is boeiend tot voorbij het einde. Sydney is het koekje bij de koffie.”

  • Erik Wiechers

    Erik Wiechers (CEO DTG)

    “Als je een topspreker zoekt over klantgericht leiderschap: Sydney heeft onze managers enorm geïnspireerd!”

  • Marcel Veltrop

    Marcel Veltrop (Vice President Rabobank Groep)

    “Met zijn enthousiasme, interactie met het publiek en aansprekende voorbeelden heeft hij – in lijn met onze doelstelling – éénieder geprikkeld om dit thema te vertalen naar de eigen praktijk. Complimenten!”

  • Christophe Lembregts

    Christophe Lembregts (Rotterdam School of Management /Erasmus University)

    “Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”

  • Mandy Phoa

    Mandy Phoa (Mei An)

    "Sydney is een zeer energieke en gepassioneerde spreker. Hij weet de zaal te boeien en zijn belangrijke boodschap op een grappige en prettige manier over te brengen. Hij gebruikt mooie en levendige anekdotes, zodat je op je puntje van je stoel blijft zitten."

  • Deelnemer Post Doc

    Deelnemer Post Doc (Beeckestijn Business School)

    “Wat een "cadeautje"! Leuk, inspirerend en fantastisch gepresenteerd.”

Show Buttons
Hide Buttons