Voor mijn Podcast serie “Experts over Klantgerichtheid” heb ik een exclusief interview gehad met Ron Kaufman, ’s werelds meest gevraagde service expert. Luister het interview hieronder.
Ik heb Ron afgelopen jaar mogen ontmoeten in Dubai. Een zeer inspirerend spreker met een geweldige methodiek! De afgelopen 25 jaar heeft Ron veel grote en bekende organisaties over de hele wereld geholpen om klantgerichter te worden en betere service te verlenen. Enkele van zijn klanten zijn: Microsoft, Royal Vopak, Singapore Airlines, Marina Bay Sands en vele anderen.
In dit interview praten we over:
– Welke methodiek Ron gebruikt om zelfs in de grootste organisaties een cultuurveranderingen te doen plaatsvinden;
– Hoe ook jij een op service gerichte cultuur in je bedrijf kan bouwen;
– Zijn belangrijkste inzicht over customer experience na 25 jaar onderzoek;
– Hoe je ervoor zorgt dat je de juiste mensen in je bedrijf krijgt en houdt;
– Nog veel, veel meer.
In het interview verwijst Ron naar veel van zijn gratis beschikbare resources die jij kan gebruiken om de klantbeleving naar een hoger niveau te tillen.