OKG 76 – Relaties bouwen is mensenwerk met Xavier van Leeuwe

In deze aflevering heb ik voor de tweede keer Xavier van Leeuwe op bezoek. De eerste keer zat hij bij NRC, nu is hij Directeur Consumentenmarkt bij Mediahuis Nederland. Het tweede boek van Xavier en Matthijs van de Peppel heet Mensenwerk en daarover hebben we het in deze aflevering. Want het maken van enthousiaste klanten en het bouwen van relaties is immers Mensenwerk. In deze aflevering spreken we o.a. hoe je de beste mensen vindt, welke mensen bij jouw organisatie en hoe je een cultuur bouwt die aantrekkelijk is voor klanten en medewerkers.

 

De volgende punten worden genoemd in de aflevering:

Klantgerichter door de crisis

Bekijk nu Sydney’s digitale programma dat inspireert om klantgerichter uit deze crisis te komen.

Klik hier voor meer info.

Een selectie van bedrijven waar Sydney voor heeft gewerkt:

  • Lars Sørensen

    Lars Sørensen (dagvoorzitter en presentator)

    “Energieke spreker met een pakkend verhaal. Klantgerichtheid 2.0 door echt in de schoenen van de klant te gaan staan dat is wat we leren van Sydney. Op dynamische wijze weet hij als spreker zijn inhoud over de buhne te brengen en is boeiend tot voorbij het einde. Sydney is het koekje bij de koffie.”

  • Erik Wiechers

    Erik Wiechers (CEO DTG)

    “Als je een topspreker zoekt over klantgericht leiderschap: Sydney heeft onze managers enorm geïnspireerd!”

  • Marcel Veltrop

    Marcel Veltrop (Vice President Rabobank Groep)

    “Met zijn enthousiasme, interactie met het publiek en aansprekende voorbeelden heeft hij – in lijn met onze doelstelling – éénieder geprikkeld om dit thema te vertalen naar de eigen praktijk. Complimenten!”

  • Christophe Lembregts

    Christophe Lembregts (Rotterdam School of Management /Erasmus University)

    “Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”

  • Mandy Phoa

    Mandy Phoa (Mei An)

    "Sydney is een zeer energieke en gepassioneerde spreker. Hij weet de zaal te boeien en zijn belangrijke boodschap op een grappige en prettige manier over te brengen. Hij gebruikt mooie en levendige anekdotes, zodat je op je puntje van je stoel blijft zitten."

  • Deelnemer Post Doc

    Deelnemer Post Doc (Beeckestijn Business School)

    “Wat een "cadeautje"! Leuk, inspirerend en fantastisch gepresenteerd.”

Show Buttons
Hide Buttons