OKG 44 – Hoe NRC weer weet te groeien in de immer dalende markt voor kranten.

In deze aflevering spreek ik met Xavier van Leeuwe, directeur Marketing & Data van NRC Media. Xavier heeft met zijn team een bijzondere prestatie geleverd. NRC is namelijk de enige krant in Nederland die groeit in het aantal abonnees. In een markt die bekend staat om het grote aantal opzeggers, is dat heel knap. Hoe hebben ze dit bereikt? Door volledig in te zetten op klantbeleving en op de relatie met de klant. Xavier vertelt er alles over in deze aflevering. Wil je er nog meer over weten? In het nieuwe boek “De Relatie Economie” beschrijven Xavier en zijn collega Matthijs van de Peppel tot in detail deze transitie.

Abonneer je op deze podcast via onderstaande knoppen:

Ik mag een exemplaar van het boek “De Relatie Economie: weggeven! Wil jij dit boek winnen? Stuur dan een mail naar De eerste mailer wint het boek. Is het na 1 of 2 augustus 2017? Dan is het boek al weg. Helaas! Je kan het nog wel kopen op Managementboek.nl. Je vindt het boek via onderstaande link.

Klik hier om het boek te bestellen!

Bij deze aflevering heb ik ook een artikel geschreven.

Klik hier om het artikel bij deze aflevering te lezen.

________________________________________________________________________

 

Seminar Klantgericht Leiderschap

Sydney Brouwer geeft op 11 september het seminar “Klantgericht Leiderschap”. Wat is de rol van managers in het bouwen van een klantgerichte organisatie? Hoe krijg je de klant op het netvlies van iedereen in je organisatie? Wat kunnen we leren van de koplopers op het gebied van klantbeleving? Dit en meer leer in op dit seminar. Schrijf je nu in en ontvang een gratis exemplaar van het boek Klantgericht Leiderschap.

Klik hier voor meer info en om je in te schrijven.

________________________________________________________________________

Masterclass

Leer hoe je anderen kan inspireren om samen met jou een klantgerichte organisatie te bouwen.

Kom naar de Masterclass Klantgericht Leiderschap! Voor formele en informele leiders.

Klik hier voor meer info

Een selectie van bedrijven waar Sydney voor heeft gewerkt:

  • Lars Sørensen

    Lars Sørensen (dagvoorzitter en presentator)

    “Energieke spreker met een pakkend verhaal. Klantgerichtheid 2.0 door echt in de schoenen van de klant te gaan staan dat is wat we leren van Sydney. Op dynamische wijze weet hij als spreker zijn inhoud over de buhne te brengen en is boeiend tot voorbij het einde. Sydney is het koekje bij de koffie.”

  • Erik Wiechers

    Erik Wiechers (CEO DTG)

    “Als je een topspreker zoekt over klantgericht leiderschap: Sydney heeft onze managers enorm geïnspireerd!”

  • Marcel Veltrop

    Marcel Veltrop (Vice President Rabobank Groep)

    “Met zijn enthousiasme, interactie met het publiek en aansprekende voorbeelden heeft hij – in lijn met onze doelstelling – éénieder geprikkeld om dit thema te vertalen naar de eigen praktijk. Complimenten!”

  • Christophe Lembregts

    Christophe Lembregts (Rotterdam School of Management /Erasmus University)

    “Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”

  • Mandy Phoa

    Mandy Phoa (Mei An)

    "Sydney is een zeer energieke en gepassioneerde spreker. Hij weet de zaal te boeien en zijn belangrijke boodschap op een grappige en prettige manier over te brengen. Hij gebruikt mooie en levendige anekdotes, zodat je op je puntje van je stoel blijft zitten."

  • Deelnemer Post Doc

    Deelnemer Post Doc (Beeckestijn Business School)

    “Wat een "cadeautje"! Leuk, inspirerend en fantastisch gepresenteerd.”

Show Buttons
Hide Buttons