OKG 66 – De transformatie naar een mensgerichte organisatie met Michiel Goemans (Kinki Kappers)

In mijn theorie kan een organisatie maar op één van twee manieren gebeuren: of een door een verandering van leiders of door een verandering in leiders. In deze aflevering spreek ik met Michiel Goemans, ondernemer bij Kinki Kappers en een goed voorbeeld van de tweede categorie. De kapperszaken van Michiel zijn getransformeerd van heel hiërarchisch gestuurd naar een zelfsturende, mensgerichte organisatie. Hoewel deze transformatie niet makkelijk was, heeft het gezorgd voor veel enthousiastere klanten en medewerkers. Luister hier het bijzondere verhaal van Michiel Goemans!

Luister Over Klanten Gesproken nu ook op Spotify!

Kom naar mijn seminar “De Transformatie naar een Klantgerichte Organisatie” en leer hoe je kan beginnen met het bouwen van een klantgerichte cultuur.

Show notes:

https://www.vpro.nl/programmas/tegenlicht/kijk/afleveringen/2012-2013/semler.html

Masterclass

Leer hoe je anderen kan inspireren om samen met jou een klantgerichte organisatie te bouwen.

Kom naar de Masterclass Klantgericht Leiderschap en begin met het bouwen van een klantgerichte cultuur.

Klik hier voor meer info

Een selectie van bedrijven waar Sydney voor heeft gewerkt:

  • Lars Sørensen

    Lars Sørensen (dagvoorzitter en presentator)

    “Energieke spreker met een pakkend verhaal. Klantgerichtheid 2.0 door echt in de schoenen van de klant te gaan staan dat is wat we leren van Sydney. Op dynamische wijze weet hij als spreker zijn inhoud over de buhne te brengen en is boeiend tot voorbij het einde. Sydney is het koekje bij de koffie.”

  • Erik Wiechers

    Erik Wiechers (CEO DTG)

    “Als je een topspreker zoekt over klantgericht leiderschap: Sydney heeft onze managers enorm geïnspireerd!”

  • Marcel Veltrop

    Marcel Veltrop (Vice President Rabobank Groep)

    “Met zijn enthousiasme, interactie met het publiek en aansprekende voorbeelden heeft hij – in lijn met onze doelstelling – éénieder geprikkeld om dit thema te vertalen naar de eigen praktijk. Complimenten!”

  • Christophe Lembregts

    Christophe Lembregts (Rotterdam School of Management /Erasmus University)

    “Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”

  • Mandy Phoa

    Mandy Phoa (Mei An)

    "Sydney is een zeer energieke en gepassioneerde spreker. Hij weet de zaal te boeien en zijn belangrijke boodschap op een grappige en prettige manier over te brengen. Hij gebruikt mooie en levendige anekdotes, zodat je op je puntje van je stoel blijft zitten."

  • Deelnemer Post Doc

    Deelnemer Post Doc (Beeckestijn Business School)

    “Wat een "cadeautje"! Leuk, inspirerend en fantastisch gepresenteerd.”

Show Buttons
Hide Buttons