OKG 64 – Geef medewerkers de ruimte voor geweldige service met Hans de Wolff

“Een proces is slechts een tijdelijk antwoord op een klantvraag”. Zomaar één van de uitspraken van Hans de Wolff in deze aflevering van Over Klanten Gesproken. Tot halverwege 2018 was Hans directeur van de retail tak bij Triodos. In september maakte hij de overstap naar SUSA flexibel studentenwerk. In mijn ogen is Hans een voorbeeld van een klantgericht leiderschap. In mijn gesprekken met hem, merk ik dat hij alles doet vanuit een drive om klanten vandaag beter van dienst te zijn dan gisteren. In deze aflevering deelt Hans belangrijke lessen uit zijn Triodos-tijd over hoe je een klantenservice organisatie bouwt waarin medewerkers de ruimte krijgen om klanten goed van dienst te zijn. Daarnaast vertelt hij hoe hij bij SUSA klantgerichtheid nóg meer in de organisatie wil krijgen.

Wil jij je collega’s eens met humor en energie inspireren tot een extra stap voor de klant? Denk dan eens aan één van mijn lezingen. Klik hier voor een overzicht.

Ik vind het leuk om met je te connecten op LinkedIn en Instagram!

Over Klanten Gesproken is ook te luisteren via Spotify, Google Podcasts, iTunes en jouw favoriete podcast-app.

In deze aflevering hebben we het gehad over: