OKG 48 – Hoe bouw je een service excellence organisatie? met Jean-Pierre Thomassen

Service Excellence is in de afgelopen jaren een begrip geworden in de wereld van customer experience en klantgerichtheid. Het is een stichting, boek, opleiding en zelfs een Europese norm. In de kern gaat het over hoe je een klantgerichte organisatie bouwt. Het initiatief hiertoe is genomen door Eric de Haan en Jean-Pierre Thomassen. Jean-Pierre is te gast in deze aflevering van Over Klanten Gesproken. Met hem bespreek ik waar het model over gaat en een aantal belangrijke elementen in een klantgerichte organisatie.

Shownotes

Er wordt veel besproken in deze aflevering. Hieronder vind je de links naar alle papers, afleveringen, de opleiding, de stichting en natuurlijk het model zelf. Om met de laatste te beginnen. Het model vind je hieronder:

Service Excellence Model

White Paper

White Paper: De 10 paradigma shifts in de transformatie naar een klantgerichte organisastie

 

Aanverwante afleveringen van deze podcast

OKG 19 – Ralph Nieuwland van Obvion

OKG 47 – Alex van Gastel van Pulitzer Amsterdam

 

Opleiding en Congres

Zie hier het Service Excellence in One Day congres.

Klik hier voor de opleiding Service Excellence bij Beeckestijn Business School.

 

Abonneer je op deze podcast via onderstaande knoppen!