OKG 63 – Een legendarische klantbeleving bouwen en behouden met AMP Groep.

AMP Groep is waarschijnlijk niet een naam die gelijk een belletje doet rinkelen. En dat is jammer. Dit bedrijf bezorgt gevoelige producten en documenten waar extra veiligheid voor vereist is. Denk aan paspoorten, medicijnen en bepaalde bankproducten. En dit doet AMP Groep op een erg klantgerichte manier. Want op basis van meer dan 1 miljoen reviews van klanten scoren zij een 9 en hoger. In deze aflevering spreek ik met Remko Amesz (Directeur Klantvriendelijkheid) en Marco van der Klij (Algemeen Directeur).

Deze aflevering van Over Klanten Gesproken wordt mede mogelijk gemaakt door Klantcollega’s. Klantcollega’s helpt organisaties bij het vinden van customer experience en customer service professionals.

In deze aflevering spreken we o.a. over de volgende Over Klanten Gesproken afleveringen:

OKG 33 – NPS: hoe het wél moet (Carglass)

OKG 56 – Alleen maar fans bij Installatiebedrijf Verspeek

Luister Over Klanten Gesproken nu op Spotify!

Seminar de Transformatie naar een klantgerichte organisatie.

Kom naar het seminar op 17 juni en ervaar wat er nodig is om een klantgerichte organisatie te bouwen. Deelnemers ontvang het boek van Sydney gratis!
Klik hier voor meer info

Een selectie van bedrijven waar Sydney voor heeft gewerkt:

  • Lars Sørensen

    Lars Sørensen (dagvoorzitter en presentator)

    “Energieke spreker met een pakkend verhaal. Klantgerichtheid 2.0 door echt in de schoenen van de klant te gaan staan dat is wat we leren van Sydney. Op dynamische wijze weet hij als spreker zijn inhoud over de buhne te brengen en is boeiend tot voorbij het einde. Sydney is het koekje bij de koffie.”

  • Erik Wiechers

    Erik Wiechers (CEO DTG)

    “Als je een topspreker zoekt over klantgericht leiderschap: Sydney heeft onze managers enorm geïnspireerd!”

  • Marcel Veltrop

    Marcel Veltrop (Vice President Rabobank Groep)

    “Met zijn enthousiasme, interactie met het publiek en aansprekende voorbeelden heeft hij – in lijn met onze doelstelling – éénieder geprikkeld om dit thema te vertalen naar de eigen praktijk. Complimenten!”

  • Christophe Lembregts

    Christophe Lembregts (Rotterdam School of Management /Erasmus University)

    “Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”

  • Mandy Phoa

    Mandy Phoa (Mei An)

    "Sydney is een zeer energieke en gepassioneerde spreker. Hij weet de zaal te boeien en zijn belangrijke boodschap op een grappige en prettige manier over te brengen. Hij gebruikt mooie en levendige anekdotes, zodat je op je puntje van je stoel blijft zitten."

  • Deelnemer Post Doc

    Deelnemer Post Doc (Beeckestijn Business School)

    “Wat een "cadeautje"! Leuk, inspirerend en fantastisch gepresenteerd.”

Show Buttons
Hide Buttons