OKG 58 – 40 jaar leiderschapslessen van Disney veteraan Lee Cockerell

Op 27 september had ik de eer om Lee Cockerell te interviewen live vanaf het podium op CX in one Day. Het gesprek ging via Skype waardoor het nu ook op mijn podcast gepubliceerd kan worden. Lee begon in 1990 bij Disney om Disneyland Parijs te openen. Hierna maakte hij de overstap naar Disney World Orlando. Hier gaf hij meer dan 10 jaar leiding aan meer dan 40.000 medewerkers en zette hij het Leadership Institute op. Lee is dus dé man die je kan vragen over leiderschap, customer experience en Disney. Dat deed ik dus ook. Ook hoor je nog enkele vragen uit het publiek. Al met al een inspirerende man en een gaaf gesprek. Geniet!

 

Luister het interview op iTunes (iPhone)

Luister het interview op Google Podcasts (Android) 

Seminar Klantgericht Leiderschap

Op 14 november geef ik het seminar Klantgericht Leiderschap. In 2,5 uur duiken we de 8 principes in en zien we dat er nodig is van een manager om een klantgerichte cultuur te bouwen. Deelnemers van het seminar krijgen het boek Klantgericht Leiderschap gratis mee naar huis. Wil je meer weten over het seminar? Klik dan hieronder:

Klik hier voor meer info en om je in te schrijven.

Lee Cockerell in Londen

Op 8 november geeft Lee een seminar in Londen. Het seminar heet “Creating Disney Magic: Leadership Lessons from a life at Disney”. Tickets voor het event vind je hieronder:

Klik hier voor tickets voor het event van Lee in Londen.

Een selectie van bedrijven waar Sydney voor heeft gewerkt:

  • Lars Sørensen

    Lars Sørensen (dagvoorzitter en presentator)

    “Energieke spreker met een pakkend verhaal. Klantgerichtheid 2.0 door echt in de schoenen van de klant te gaan staan dat is wat we leren van Sydney. Op dynamische wijze weet hij als spreker zijn inhoud over de buhne te brengen en is boeiend tot voorbij het einde. Sydney is het koekje bij de koffie.”

  • Erik Wiechers

    Erik Wiechers (CEO DTG)

    “Als je een topspreker zoekt over klantgericht leiderschap: Sydney heeft onze managers enorm geïnspireerd!”

  • Marcel Veltrop

    Marcel Veltrop (Vice President Rabobank Groep)

    “Met zijn enthousiasme, interactie met het publiek en aansprekende voorbeelden heeft hij – in lijn met onze doelstelling – éénieder geprikkeld om dit thema te vertalen naar de eigen praktijk. Complimenten!”

  • Christophe Lembregts

    Christophe Lembregts (Rotterdam School of Management /Erasmus University)

    “Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”

  • Mandy Phoa

    Mandy Phoa (Mei An)

    "Sydney is een zeer energieke en gepassioneerde spreker. Hij weet de zaal te boeien en zijn belangrijke boodschap op een grappige en prettige manier over te brengen. Hij gebruikt mooie en levendige anekdotes, zodat je op je puntje van je stoel blijft zitten."

  • Deelnemer Post Doc

    Deelnemer Post Doc (Beeckestijn Business School)

    “Wat een "cadeautje"! Leuk, inspirerend en fantastisch gepresenteerd.”

Show Buttons
Hide Buttons