- Home
- Podcast
- Over Klanten Gesproken Podcast
- OKG 58 – 40 jaar leiderschapslessen van Disney veteraan Lee Cockerell
Op 27 september had ik de eer om Lee Cockerell te interviewen live vanaf het podium op CX in one Day. Het gesprek ging via Skype waardoor het nu ook op mijn podcast gepubliceerd kan worden. Lee begon in 1990 bij Disney om Disneyland Parijs te openen. Hierna maakte hij de overstap naar Disney World Orlando. Hier gaf hij meer dan 10 jaar leiding aan meer dan 40.000 medewerkers en zette hij het Leadership Institute op. Lee is dus dé man die je kan vragen over leiderschap, customer experience en Disney. Dat deed ik dus ook. Ook hoor je nog enkele vragen uit het publiek. Al met al een inspirerende man en een gaaf gesprek. Geniet!
Luister het interview op iTunes (iPhone)
Luister het interview op Google Podcasts (Android)
Seminar Klantgericht Leiderschap
Op 14 november geef ik het seminar Klantgericht Leiderschap. In 2,5 uur duiken we de 8 principes in en zien we dat er nodig is van een manager om een klantgerichte cultuur te bouwen. Deelnemers van het seminar krijgen het boek Klantgericht Leiderschap gratis mee naar huis. Wil je meer weten over het seminar? Klik dan hieronder:
Klik hier voor meer info en om je in te schrijven.
Lee Cockerell in Londen
Op 8 november geeft Lee een seminar in Londen. Het seminar heet “Creating Disney Magic: Leadership Lessons from a life at Disney”. Tickets voor het event vind je hieronder: