OKG 41 – Hoe breng je de klantbeleving tot leven? Een interview met Sydney Brouwer.

Hoe breng je de klantbeleving echt tot leven in jouw organisatie? Hoe krijg je de klant op het netvlies van iedereen in het bedrijf? Wat moet je doen om een klantgerichte cultuur te bouwen? Wat zijn de elementen van een goede klantbeleving? Deze vragen komen allemaal aan de orde in deze aflevering. De rollen zijn echter een keer omgedraaid. Ik, Sydney Brouwer, wordt voor de verandering een keer geïnterviewd door Jeroen Rietberg. Jeroen is CMO van het bedrijf CYS, een bedrijf dat gespecialiseerd is in klantfeedback. CYS wilde graag een podcast met mij opnemen ter promotie van een het event dat zij op 8 juni organiseren in samenwerking met hun klant Carglass. Ook ik mag spreken op dat event. Dit is echter zo’n leuk interview geworden, dat ik besloot het ook te publiceren op mijn podcast. Ik vind het eigenlijk heel leuk dat ook ik mijn visie een keer mag delen op mijn eigen podcast :-). Veel luister plezier!

 

Abonneer je op de podcast via onderstaande knoppen!

 

Je kan je overigens gratis inschrijven voor het event van CYS op 8 juni. Het vindt plaats bij Carglass Utrecht. Ik zal de middag aftrappen en daarna zal Willem Mes, Director Operations van Carglass, vertellen hoe zij zorgen dat ze tot één van de meest klantgerichte bedrijven van Nederland horen.

Klik hier voor meer informatie en om je gratis in te schrijven!

 

In de podcast noem ik een artikel dat ik geschreven heb over NPS. Dat artikel vind je hieronder:

Klik hier voor het artikel NPS: Hoe het wel moet.

 

Bij dat artikel hoort ook een aflevering waarin ik Willem Mes van Carglass interview.

Klik hier voor de aflevering OKG 33 – NPS: Hoe het wel moet met Carglass.

 

Tenslotte vertel ik in deze aflevering dat ik hem mogen spreken op het BOVAG Dealercongres afgelopen maart. Die presentatie is opgenomen. Hoewel die “geheim” is, vind je de presentatie hieronder, speciaal voor podcast luisteraars. Het onderwerp: Hoe krijg ik mijn mensen mee naar een betere klantbeleving.

 

*Foto door Nicu Buculei

Kom naar de Nationale Klantendag!

De Nationale Klantendag is een evenement dat in het teken staan van inspiratie voor meer enthousiaste klanten. Vier top sprekers delen het podium.

Klik hier voor meer info

Een selectie van bedrijven waar Sydney voor heeft gewerkt:

  • Lars Sørensen

    Lars Sørensen (dagvoorzitter en presentator)

    “Energieke spreker met een pakkend verhaal. Klantgerichtheid 2.0 door echt in de schoenen van de klant te gaan staan dat is wat we leren van Sydney. Op dynamische wijze weet hij als spreker zijn inhoud over de buhne te brengen en is boeiend tot voorbij het einde. Sydney is het koekje bij de koffie.”

  • Erik Wiechers

    Erik Wiechers (CEO DTG)

    “Als je een topspreker zoekt over klantgericht leiderschap: Sydney heeft onze managers enorm geïnspireerd!”

  • Marcel Veltrop

    Marcel Veltrop (Vice President Rabobank Groep)

    “Met zijn enthousiasme, interactie met het publiek en aansprekende voorbeelden heeft hij – in lijn met onze doelstelling – éénieder geprikkeld om dit thema te vertalen naar de eigen praktijk. Complimenten!”

  • Christophe Lembregts

    Christophe Lembregts (Rotterdam School of Management /Erasmus University)

    “Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”

  • Mandy Phoa

    Mandy Phoa (Mei An)

    "Sydney is een zeer energieke en gepassioneerde spreker. Hij weet de zaal te boeien en zijn belangrijke boodschap op een grappige en prettige manier over te brengen. Hij gebruikt mooie en levendige anekdotes, zodat je op je puntje van je stoel blijft zitten."

  • Deelnemer Post Doc

    Deelnemer Post Doc (Beeckestijn Business School)

    “Wat een "cadeautje"! Leuk, inspirerend en fantastisch gepresenteerd.”

Show Buttons
Hide Buttons