OKG 34 – Vier voorspellingen over Customer Experience voor 2017

[soundcloud url=”https://api.soundcloud.com/tracks/300554312″ params=”color=ff5500&auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false” width=”100%” height=”166″ iframe=”true” /]

Waar moet je in 2017 rekening mee houden als marketeer of customer experience professional als het gaat om klantbeleving? Welke trends zijn er gaande? Wat moet je gaan doen en waar moet je nu echt een mee ophouden? Net als vorig jaar heb ik in de Over Klanten Gesproken podcast drie experts gevraagd naar wat zij verwachten voor het komende jaar. Deze vier voorspellingen hebben ze gedaan.

Laat mij eerst het expert panel aan u voorstellen. Dit jaar gaat het om Hans Molenaar (directeur Beeckestijn Business School en trendwatcher op het gebied van Marketing en CX), Xavier van Leeuwe (Director Marketing & Data NRC Media) en Danny Peters (CX Expert en oprichter van Conexperience). Als klap op de vuurpijl doe ik zelf ook nog een voorspelling.

Hier vind je het uitgebreide artikel dat ik heb geschreven bij deze aflevering.

Abonneer je op deze podcast via onderstaande knoppen:

subscribe itunes subscribe stitcher

 

 

Op 17 januari 2017 geef ik het seminar “De Transformatie naar een Klantgerichte Organisatie” in Amsterdam. Die avond deel ik hoe je een klantgerichte beweging in je organisatie start. Klik hier voor meer informatie en om je direct in te schrijven.

Xavier van Leeuwe heeft het in de aflevering over het boek van Doc Searls – The Intention Economy.

In de podcast noem ik het artikel dat ik vorige maand heb geschreven over NPS. Dat artikel vind je hier.

Danny Peters geeft regelmatig workshops over Customer Journey Mapping. Die workshops vind je hier.