- Home
- Spreker NPS (Net Promoter Score)
Spreker NPS
Veel organisaties gebruiken de Net Promotor Score (NPS) om hun klantbeleving te verbeteren. De methode meet immers klantloyaliteit en brengt verbeteringen in kaart, toch? Het gebruik van NPS is een stap naar het creëren van een betere klantbeleving, maar het is zeker niet de heilige graal. Een stijgende NPS is immers het resultaat van klantgerichter werken. Sydney Brouwer inspireert jouw team over hoe ze klantgerichter kunnen worden, zodat de NPS stijgt. In zijn inspiratiesessie gebruikt hij altijd veel humor, interactie en voorbeelden uit de praktijk.
Het gaat niet over de score
NPS (Net Promoter Score), één van de meest gebruikte KPI’s als het gaat om het meten van klantloyaliteit. Veel organisaties gebruiken NPS, weinig organisaties gebruiken het op de juiste manier. De score zelf zegt niet zoveel. De echte waarde zit in het systeem (Net Promoter System), die ervoor zorgt dat je met collega’s en met klanten in gesprek gaat over wat er beter kan op het gebied van klantbeleving. Dat gaat veel verder dan het meten van de score.
Hoe haal je de meeste waarde uit de NPS?
Hoe gebruiken organisaties die vooroplopen op het gebied van klantbeleving de NPS? Wat kunnen we van hen leren? Sydney heeft onderzoek gedaan naar deze bedrijven. In zijn presentaties deelt wat je wel en absoluut niet moet doen. Verkeerd ingezet kan NPS namelijk een groot probleem vormen in bedrijven.
Elke dag een beetje beter
Het geheim van een legendarische klantbeleving is elke dag met elkaar de klant beter bedienen dan gisteren. Hoe doe je dat? Sydney geeft in zijn lezingen concrete handvatten hoe iedereen in de organisatie kan bijdragen aan een betere klantbeleving.
Humor, inspiratie en concrete voorbeelden
De lezingen en workshops van Sydney Brouwer staan bekend om hun hoge energie, veel humor en concrete, inspirerende voorbeelden uit de praktijk. Omdat Sydney voor veel verschillende bedrijven werkt en onderzoek heeft gedaan naar de koplopers op het gebied van klantbeleving, heeft hij een hele grote rugzak anekdotes en voorbeelden waar hij uit kan putten. Dit zorgt ervoor dat zijn presentaties altijd aansluit bij jouw wensen en de deelnemers.
Sydney heeft o.a. gewerkt voor:
Klik hier voor een overzicht van wat klanten over Sydney zeggen.
Huur Sydney in als Spreker NPS
Wil je een lezing boeken of heb je een andere vraag aan Sydney? Vul het onderstaande contactformulier in. Ook kunt u direct contact opnemen met Jenine Post, assistent van Sydney Brouwer, via hallo@sydneybrouwer.nl of via 020-2443173.