- Home
- Spreker Klant Centraal
Spreker Klant Centraal
De klant centraal stellen. Veel bedrijven hebben hun mond ervan vol, maar er zijn er maar weinig die het in de praktijk echt doen. Waarom is dat zo moeilijk? Wat betekent het eigenlijk om de klant centraal te zetten? Hoe doe je dat? Sydney Brouwer, spreker over de klant centraal, geeft zo’n 80 inspiratiesessies per jaar met slechts één doel: deelnemers in staat stellen nog meer enthousiaste klanten te maken. Dit doet hij altijd met humor, interactie en energie.
De klant centraal in uw hele organisatie
Het opbouwen van een geweldige klantbeleving is niet alleen de taak van de klantenservice, sales of marketing. Het creëren van een klantbeleving die voor enthousiaste klanten zorgt, kan alleen als iedereen in de organisatie, voor en achter de schermen, samenwerkt aan dat belangrijke doel: onze klanten vandaag beter van dienst zijn dan we gisteren deden. Buiten winnen is binnen beginnen. Sydney maakt in zijn inspiratiesessies duidelijk wat de rol is van iedereen in de organisatie om meer enthousiaste klanten te maken.
Voorbeelden en anekdotes uit de praktijk
De 10 jaar heeft Sydney onderzoek gedaan naar bedrijven die de klant centraal stellen in alles wat ze doen. Waarom zijn deze bedrijven succesvoller dan hun concurrenten? Wat doen zij anders? In zijn lezingen en presentaties gebruikt Sydney vele voorbeelden en anekdotes van bedrijven die het goed doen of juist de plank volledig mis slaan. Hierdoor zijn de presentaties altijd herkenbaar en concreet toepasbaar in de praktijk.
Van het bestuur tot medewerkers in de front line
De afgelopen jaren heeft Sydney bij vele bedrijven gesproken, van grote multinationals tot lokale bedrijfjes. Hij stemt zijn presentaties altijd af op de mensen in de zaal en kan zowel senior managers als medewerkers in het contact center of op de winkelvloer boeien.
Sydney heeft o.a. gewerkt voor:
Klik hier voor een overzicht van wat klanten over Sydney zeggen.