- Home
- Spreker Customer Experience
Spreker Customer Experience
Customer Experience is een hot topic, ook in jouw branche. Zoals veel andere organisaties, zijn jullie bezig met klanttevredenheidsonderzoek, brengen jullie klantreizen in kaart en trainen jullie medewerkers. Maar is dat genoeg? Het korte antwoord is nee. Om te winnen op het gebied van CX en echt enthousiaste, loyale klanten te maken, is het nodig een klantgerichte cultuur te creëren. Buiten winnen = binnen beginnen. Hoe doe je dat? Daarover spreekt Sydney Brouwer in zijn inspiratiesessie Customer Experience. Een inspiratiesessie met humor, interactie en veel voorbeelden uit de praktijk.
Leer van de koplopers op het gebied van customer experience
Sydney Brouwer doet al 10 jaar onderzoek naar organisaties die voorop lopen op het gebied van klantbeleving in hun markt. Wat doen deze bedrijven nou anders dan hun concurrenten waardoor ze steeds als winnaar uit de bus komen? Dat is waar Sydney naar op zoek is geweest en die kennis gebruikt hij nu om bedrijven te helpen bij de volgende stap naar een betere klantbeleving. Inspirerende voorbeelden van hoe het wel of juist niet moet van bekende en minder bekende bedrijven. Ongeacht uw branche of doelgroep, Sydney weet met voorbeelden en anekdotes altijd aan te sluiten op uw situatie.
80 inspiratiesessies per jaar
Sydney Brouwer geeft zo’n 80 inspiratiesessies over customer experience en klantgerichtheid per jaar. Daarnaast schreef hij drie boeken: Klantgericht Leiderschap, Six Star Service en Als de koning je klant zou zijn. Sydney werkt voor alle branches: commercieel, overheid, zorg en woningcorporaties. Hij stemt zijn presentatie altijd af op de doelgroep en brengt die met veel humor, energie en interactie.
Sydney heeft o.a. gewerkt voor:
Klik hier voor een overzicht van wat klanten over Sydney zeggen.