Bekijk Sydney's inspirerende presentaties en workshops!

Inspiratie voor meer enthousiaste klanten

Meer info
  • Home
  • Spreker Customer Experience

Spreker Customer Experience

Customer Experience is een hot topic, ook in jouw branche. Je realiseert je dat ook jullie stappen moeten ondernemen om toekomstbestendig te blijven. Maar waar moet je beginnen als je de weg naar een betere klantbeleving wil inslaan? Hoe overtuig je de rest van het bedrijf? Een workshop, inspiratiesessie of lezing van Sydney Brouwer, Spreker Customer Experience, helpt!

De ogen geopend en gericht op de klant

Jij wil dat je collega’s of gasten op je event zich echt gaan realiseren dat die klant centraal moet komen te staan in alles wat ze doen. Dat ze het niet alleen rationeel weten, maar ook emotioneel voelen. Een flinke dosis inspiratie, gebracht met humor en hier en daar een provocerende prikkel is wat ze nodig hebben om de ogen te openen. Dat zijn precies de kenmerken van de lezingen van Sydney Brouwer

Leer van de koplopers op het gebied van customer experience

Sydney heeft de afgelopen jaren onderzoek gedaan naar bedrijven die voorop lopen op het gebied van klantbeleving in hun markt. Wat doen deze bedrijven nou anders dan hun concurrenten waardoor ze steeds als winnaar uit de bus komen? Dat is waar Sydney naar op zoek is geweest en die kennis gebruikt hij nu om bedrijven te helpen bij de volgende stap naar een betere klantbeleving. Inspirerende voorbeelden van hoe het wel of juist niet moet van bekende en minder bekende bedrijven. Ongeacht uw branche of doelgroep, Sydney weet met voorbeelden en anekdotes altijd aan te sluiten op uw situatie.

De elementen van een goede klantbeleving

Naast de inspiratie maakt Sydney de stof praktisch en concreet. Aan welke knoppen moet je draaien om de klant nog beter van dienst te zijn? Hoe krijg je loyale klanten? Van strategie tot praktische uitvoering, Sydney weet precies de juiste snaren te raken om mensen in beweging te krijgen.

Onderwerpen waar Sydney Brouwer, Spreker Customer Experience, regelmatig over spreekt:

 

  • De 6 bouwstenen van een klantgerichte organisatie;
  • De elementen van een legendarische klantbeleving;
  • Hoe krijg ik ze mee?
  • Klantgericht leiderschap
  • Net Promoter Score

Sydney heeft o.a. gewerkt voor:

Klik hier voor een overzicht van wat klanten over Sydney zeggen.

Sydney Brouwer inhuren als spreker customer experience

Neem vrijblijvend contact op met Sydney voor meer informatie door onderstaand formulier in te vullen. Binnen één werkdag neemt Sydney contact met u op.