OKG 82 – Spelen voor een betere klantbeleving met Marcel Mens
Ga naar https://www.sixstarservice.nl/lancering om je in te schrijven voor de digitale lancering van de Six Star Service Game!
In deze aflevering spreek ik met Marcel Mens over de kracht van gamification. Marcel is oprichter van één van de meest toonaangevende bureaus van Nederland over gamification: AtHand. We hebben we technologie van AtHand gecombineerd met de Six Star Service Methode om zo te komen tot de Six Star Service Game. De meeste innovatieve klantgerichtheidstraining van Nederland.
Je hoort er meer over in deze aflevering.
Kom naar de Masterclass Klantgericht Leiderschap!
Leer hoe je een Klantgericht Cultuur bouwt en word twee dagen ondergedompeld in de luxe van Landgoed Lauswolt!
Een selectie van bedrijven waar Sydney voor heeft gewerkt:
-
Lars Sørensen (dagvoorzitter en presentator)
“Energieke spreker met een pakkend verhaal. Klantgerichtheid 2.0 door echt in de schoenen van de klant te gaan staan dat is wat we leren van Sydney. Op dynamische wijze weet hij als spreker zijn inhoud over de buhne te brengen en is boeiend tot voorbij het einde. Sydney is het koekje bij de koffie.”
-
Erik Wiechers (CEO DTG)
“Als je een topspreker zoekt over klantgericht leiderschap: Sydney heeft onze managers enorm geïnspireerd!”
-
Marcel Veltrop (Vice President Rabobank Groep)
“Met zijn enthousiasme, interactie met het publiek en aansprekende voorbeelden heeft hij – in lijn met onze doelstelling – éénieder geprikkeld om dit thema te vertalen naar de eigen praktijk. Complimenten!”
-
Christophe Lembregts (Rotterdam School of Management /Erasmus University)
“Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”
-
Mandy Phoa (Mei An)
"Sydney is een zeer energieke en gepassioneerde spreker. Hij weet de zaal te boeien en zijn belangrijke boodschap op een grappige en prettige manier over te brengen. Hij gebruikt mooie en levendige anekdotes, zodat je op je puntje van je stoel blijft zitten."
-
Deelnemer Post Doc (Beeckestijn Business School)
“Wat een "cadeautje"! Leuk, inspirerend en fantastisch gepresenteerd.”