OKG 8 – Hoe de WOW-awards medewerkers inspireren elke dag een stap extra zetten

Sipke Feenstra is CEO van The Office Operators en wil dat zijn medewerkers elke dag opzoek gaan naar manieren om klanten te verbazen en verbluffen. Om dit voor elkaar te krijgen heeft hij de zogenaamde WOW!-awards in het leven geroepen. Met groot succes! Luister het in deze aflevering van Over Klanten Gesproken.

Abonneer je op deze podcast via de knoppen hieronder.

subscribe itunes subscribe stitcher

 

 

In deze podcast bespreek ik met Sipke Feenstra hoe ze er in zijn bedrijf voor zorgen dat klantbeleving en service elke dag op het netvlies van zijn medewerkers staan.

Wat is er volgens hem voor nodig een echt klantgerichte cultuur te creëren?

Hoe zorgen ze met Recruitment en Opleiding ervoor dat ze juiste mensen in het bedrijf krijgen en houden?

Hoor het in dit gave gesprek over een mooi bedrijf.

In de aflevering roep ik je ook op om met me te connecten op LinkedIn. Lijkt me leuk om van je te horen! Ik ben benieuwd wat je van mijn podcast vindt. Connecten kan via onderstaande knop.

button-linkedin

 

 

Je kan je feedback ook kwijt via onderstaand formulier! Ik hoor graag wat je vindt dat goed gaat en wat beter kan. Ook ben ik benieuwd welke onderwerpen of bedrijven jij graag wil horen in deze podcast.

 

Masterclass

Leer hoe je anderen kan inspireren om samen met jou een klantgerichte organisatie te bouwen.

Kom naar de Masterclass Klantgericht Leiderschap! Voor formele en informele leiders.

Klik hier voor meer info

Een selectie van bedrijven waar Sydney voor heeft gewerkt:

  • Lars Sørensen

    Lars Sørensen (dagvoorzitter en presentator)

    “Energieke spreker met een pakkend verhaal. Klantgerichtheid 2.0 door echt in de schoenen van de klant te gaan staan dat is wat we leren van Sydney. Op dynamische wijze weet hij als spreker zijn inhoud over de buhne te brengen en is boeiend tot voorbij het einde. Sydney is het koekje bij de koffie.”

  • Erik Wiechers

    Erik Wiechers (CEO DTG)

    “Als je een topspreker zoekt over klantgericht leiderschap: Sydney heeft onze managers enorm geïnspireerd!”

  • Marcel Veltrop

    Marcel Veltrop (Vice President Rabobank Groep)

    “Met zijn enthousiasme, interactie met het publiek en aansprekende voorbeelden heeft hij – in lijn met onze doelstelling – éénieder geprikkeld om dit thema te vertalen naar de eigen praktijk. Complimenten!”

  • Christophe Lembregts

    Christophe Lembregts (Rotterdam School of Management /Erasmus University)

    “Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”

  • Mandy Phoa

    Mandy Phoa (Mei An)

    "Sydney is een zeer energieke en gepassioneerde spreker. Hij weet de zaal te boeien en zijn belangrijke boodschap op een grappige en prettige manier over te brengen. Hij gebruikt mooie en levendige anekdotes, zodat je op je puntje van je stoel blijft zitten."

  • Deelnemer Post Doc

    Deelnemer Post Doc (Beeckestijn Business School)

    “Wat een "cadeautje"! Leuk, inspirerend en fantastisch gepresenteerd.”

Show Buttons
Hide Buttons