OKG 8 – Hoe de WOW-awards medewerkers inspireren elke dag een stap extra zetten

[soundcloud url=”https://api.soundcloud.com/tracks/234219437″ params=”color=ff5500&auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false” width=”100%” height=”166″ iframe=”true” /]

Sipke Feenstra is CEO van The Office Operators en wil dat zijn medewerkers elke dag opzoek gaan naar manieren om klanten te verbazen en verbluffen. Om dit voor elkaar te krijgen heeft hij de zogenaamde WOW!-awards in het leven geroepen. Met groot succes! Luister het in deze aflevering van Over Klanten Gesproken.

Abonneer je op deze podcast via de knoppen hieronder.

subscribe itunes subscribe stitcher

 

 

In deze podcast bespreek ik met Sipke Feenstra hoe ze er in zijn bedrijf voor zorgen dat klantbeleving en service elke dag op het netvlies van zijn medewerkers staan.

Wat is er volgens hem voor nodig een echt klantgerichte cultuur te creëren?

Hoe zorgen ze met Recruitment en Opleiding ervoor dat ze juiste mensen in het bedrijf krijgen en houden?

Hoor het in dit gave gesprek over een mooi bedrijf.

In de aflevering roep ik je ook op om met me te connecten op LinkedIn. Lijkt me leuk om van je te horen! Ik ben benieuwd wat je van mijn podcast vindt. Connecten kan via onderstaande knop.

button-linkedin

 

 

Je kan je feedback ook kwijt via onderstaand formulier! Ik hoor graag wat je vindt dat goed gaat en wat beter kan. Ook ben ik benieuwd welke onderwerpen of bedrijven jij graag wil horen in deze podcast.