OKG 54 – Daan Noordeloos over Evidence Based Customer Experience

Daan Noordeloos ken je wellicht van Transavia, waar hij al jaren verantwoordelijk is voor de customer experience. Naast zijn werk daar is hij ook oprichter van PEBex. Platform for Evidence Based experience. Met PEBex helpt hij CX professionals om aantoonbaar de klantbeleving van hun organisatie te verbeteren. En dat is juist waar in het CX vakgebied vaak aan ontbreekt. We zijn met z’n allen heel hard aan het werk, maar of wat we doen echt impact heeft, is vaak niet duidelijk. In deze aflevering vertelt Daan over de methode die ze bij PEBex gebruiken en behandelen we live een case!

[content_block id=1201]

Meer informatie over PEBex, de Growth-methode en een aantal visuals over het model, klik je op de link hieronder.

Download het PEBex Growth boekje.

Daan heeft het in deze aflevering over The Big Five. Meer info daarover vind je hieronder.

Klik hier voor The Big Five

We spreken ook kort over het meten van medewerkersbetrokkenheid. Daarover ging ook de aflevering van Aleksander Tchernov van 369method. Klik hieronder voor die aflevering.

Klik hier voor OKG 45.