- Home
- Podcast
- Over Klanten Gesproken Podcast
- OKG 46 – Klantbetekenis toevoegen tijdens sales met Richard van Kray
Niet eerder besteedde ik in mijn podcast aandacht aan de rol van sales bij een goede klantbeleving. Tot deze aflevering van Over Klanten Gesproken. Het salesproces heeft een grote impact op de klantbeleving. Hoe zorg je dat ook dit een positieve ervaring wordt voor de klant? Wat kan je doen om ook in die fase echt het verschil te maken voor de klant? Met andere woorden, hoe zorg je voor klantbetekenis? Richard van Kray is op dit moment dé toonaangevende sales expert van Nederland en auteur van het boek Sales vanuit je hart. In deze aflevering spreek ik met hem over Klantbetekenis in het salesproces.
Richard is oprichter van het trainingsinstituut Sales vanuit je Hart en schrijver van het gelijknamige boek. Daarnaast geeft hij vaak presentaties met veel humor, energie en een brabants accent over Klantbetekenis. Een sneak preview van één van zijn presentaties vind je hieronder.
Ik mag een gesigneerd exemplaar van het boek Sales vanuit je Hart weggeven. Ben jij de eerste die een mail stuurt naar sydney@sydneybrouwer.nl met als onderwerp “Sales vanuit je Hart”, dan komt het boek jouw kant op.
Abonneer je op de Over Klanten Gesproken podcast via onderstaande knoppen