OKG 45 – Zo verdubbel je de betrokkenheid van medewerkers in een half jaar

Aleksander Tchernov en Maarten van Hoof kregen eind 2015 een nieuwe afdeling binnen een grote bank onder hun hoede. De werkdruk was daar erg hoog en de sfeer niet altijd even goed. De medewerkersbetrokkenheid bleek enorm laag te zijn. Dit maakte ze hun belangrijkste prioriteit. In een half jaar tijd hebben ze de employee engagement weten te verdubbelen. De methode die ze daarvoor gebruikt hebben bleek zo goed te werken, dat ze het nu bij andere organisaties doen vanuit hun start-up 369 method. Aleksander vertelt in deze aflevering het verhaal achter de methode.

Abonneer op de podcast via onderstaande knoppen:

 

Ik ben het verhaal van Aleksander en Maarten op het spoor gekomen via een artikel dat Aleksander heeft geschreven op mt.nl. Dat artikel vind je hieronder.

Hoe ABN Amro een hele afdeling in een half jaar weer betrokken kreeg.

 

Wil je meer informatie over 369method? Kijk dan op de website:

www.369method.com

 

Je kan in contact komen met Aleksander en Maarten via het mailadres of via LinkedIn. De profielen van beide heren vind je hieronder.

Aleksander Tchernov

Maarten van Hoof

 

Lees ook het artikel dat ik bij deze aflevering geschreven heb. Dat artikel vind je via de link hieronder.

Zo verdubbelden deze managers in 6 maanden de medewerkersbetrokkenheid van hun afdeling.

 

De hele aflevering luister je hieronder:

Masterclass

Leer hoe je anderen kan inspireren om samen met jou een klantgerichte organisatie te bouwen.

Kom naar de Masterclass Klantgericht Leiderschap en begin met het bouwen van een klantgerichte cultuur.

Klik hier voor meer info

Een selectie van bedrijven waar Sydney voor heeft gewerkt:

  • Lars Sørensen

    Lars Sørensen (dagvoorzitter en presentator)

    “Energieke spreker met een pakkend verhaal. Klantgerichtheid 2.0 door echt in de schoenen van de klant te gaan staan dat is wat we leren van Sydney. Op dynamische wijze weet hij als spreker zijn inhoud over de buhne te brengen en is boeiend tot voorbij het einde. Sydney is het koekje bij de koffie.”

  • Erik Wiechers

    Erik Wiechers (CEO DTG)

    “Als je een topspreker zoekt over klantgericht leiderschap: Sydney heeft onze managers enorm geïnspireerd!”

  • Marcel Veltrop

    Marcel Veltrop (Vice President Rabobank Groep)

    “Met zijn enthousiasme, interactie met het publiek en aansprekende voorbeelden heeft hij – in lijn met onze doelstelling – éénieder geprikkeld om dit thema te vertalen naar de eigen praktijk. Complimenten!”

  • Christophe Lembregts

    Christophe Lembregts (Rotterdam School of Management /Erasmus University)

    “Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”

  • Mandy Phoa

    Mandy Phoa (Mei An)

    "Sydney is een zeer energieke en gepassioneerde spreker. Hij weet de zaal te boeien en zijn belangrijke boodschap op een grappige en prettige manier over te brengen. Hij gebruikt mooie en levendige anekdotes, zodat je op je puntje van je stoel blijft zitten."

  • Deelnemer Post Doc

    Deelnemer Post Doc (Beeckestijn Business School)

    “Wat een "cadeautje"! Leuk, inspirerend en fantastisch gepresenteerd.”

Show Buttons
Hide Buttons