OKG 43 – Zo start je een klantgerichte beweging in je organisatie.

Rik van Beuningen is slechts 21 lentes jong, maar heeft binnen Rabobank Maas en Waal al een bijzonder functie te pakken. Hij omschrijft zichzelf als “iemand die bij de bank werkt, maar daar eigenlijk helemaal niet wil werken”. Van de directie heeft hij carte blanche gekregen om binnen de lokale Rabobank de klantbeleving te verbeteren. Als Customer Experience Rebel mag hij zich overal mee bemoeien. De afgelopen maanden is hij een klantgerichte beweging gestart. In deze aflevering vertelt hij hoe hij dat heeft gedaan en wat het resultaat is.

[soundcloud url=”https://api.soundcloud.com/tracks/327861735″ params=”color=ff5500&auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false” width=”100%” height=”166″ iframe=”true” /]

 

Klik hieronder om je te abonneren op deze podcast:

 

Bij deze aflevering heb ik ook een artikel geschreven over hoe je bottom up een beweging start in je organisatie. Dat artikel vind je hieronder:

Zo start je een bottom up beweging in je organisatie.

[content_block id=1201]