OKG 37 – één fan per dag met Jos Burgers

Een nieuwe bonus aflevering van Over Klanten Gesproken! Soms moet je inspelen op de actualiteiten, bijvoorbeeld als er een nieuw boek uit komt. Dat is nu het geval. Jos Burgers, neerlands grootste Marketing en Klantgerichtheidsguru, heeft zijn nieuwste boek “één fan per dag” uitgebracht. In het boek combineert Jos principes uit de klantgerichtheid met veranderkunde. Hoe krijg je jezelf zo ver dat je één fan per dag maakt en hoe krijg je iedereen in je bedrijf zo ver? In deze aflevering is Jos mijn gast en praten we over het boek. Daarbij vliegen we volledig uit de bocht als het gaat over klantgerichtheid. Geniet van dit gesprek tussen twee vakidioten. Luister hieronder of op iTunes.

Abonneer je op deze podcast via onderstaande knoppen

Om het boek “één fan per dag” van Jos Burgers te bestellen, klik je hier.

Op 11 mei geeft Jos Burgers weer zijn seminar “één fan per dag”. Klik hier voor meer informatie.

Wil je Jos in actie zien? Kijk hieronder!

Bestel Six Star Service nu

Klik hier voor meer info.

Een selectie van bedrijven waar Sydney voor heeft gewerkt:

  • Lars Sørensen

    Lars Sørensen (dagvoorzitter en presentator)

    “Energieke spreker met een pakkend verhaal. Klantgerichtheid 2.0 door echt in de schoenen van de klant te gaan staan dat is wat we leren van Sydney. Op dynamische wijze weet hij als spreker zijn inhoud over de buhne te brengen en is boeiend tot voorbij het einde. Sydney is het koekje bij de koffie.”

  • Erik Wiechers

    Erik Wiechers (CEO DTG)

    “Als je een topspreker zoekt over klantgericht leiderschap: Sydney heeft onze managers enorm geïnspireerd!”

  • Marcel Veltrop

    Marcel Veltrop (Vice President Rabobank Groep)

    “Met zijn enthousiasme, interactie met het publiek en aansprekende voorbeelden heeft hij – in lijn met onze doelstelling – éénieder geprikkeld om dit thema te vertalen naar de eigen praktijk. Complimenten!”

  • Christophe Lembregts

    Christophe Lembregts (Rotterdam School of Management /Erasmus University)

    “Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”

  • Mandy Phoa

    Mandy Phoa (Mei An)

    "Sydney is een zeer energieke en gepassioneerde spreker. Hij weet de zaal te boeien en zijn belangrijke boodschap op een grappige en prettige manier over te brengen. Hij gebruikt mooie en levendige anekdotes, zodat je op je puntje van je stoel blijft zitten."

  • Deelnemer Post Doc

    Deelnemer Post Doc (Beeckestijn Business School)

    “Wat een "cadeautje"! Leuk, inspirerend en fantastisch gepresenteerd.”