OKG 37 – één fan per dag met Jos Burgers

Een nieuwe bonus aflevering van Over Klanten Gesproken! Soms moet je inspelen op de actualiteiten, bijvoorbeeld als er een nieuw boek uit komt. Dat is nu het geval. Jos Burgers, neerlands grootste Marketing en Klantgerichtheidsguru, heeft zijn nieuwste boek “één fan per dag” uitgebracht. In het boek combineert Jos principes uit de klantgerichtheid met veranderkunde. Hoe krijg je jezelf zo ver dat je één fan per dag maakt en hoe krijg je iedereen in je bedrijf zo ver? In deze aflevering is Jos mijn gast en praten we over het boek. Daarbij vliegen we volledig uit de bocht als het gaat over klantgerichtheid. Geniet van dit gesprek tussen twee vakidioten. Luister hieronder of op iTunes.

[soundcloud url=”https://api.soundcloud.com/tracks/308506226″ params=”color=ff5500&auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false” width=”100%” height=”166″ iframe=”true” /]

Abonneer je op deze podcast via onderstaande knoppen

Om het boek “één fan per dag” van Jos Burgers te bestellen, klik je hier.

Op 11 mei geeft Jos Burgers weer zijn seminar “één fan per dag”. Klik hier voor meer informatie.

Wil je Jos in actie zien? Kijk hieronder!