OKG 31 – jubileum aflevering: ’s Werelds grootste Service Goeroe Ron Kaufman

[soundcloud url=”https://api.soundcloud.com/tracks/287321607″ params=”color=ff5500&auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false” width=”100%” height=”166″ iframe=”true” /]

Op de dag dat deze aflevering live gaat, 13 oktober 2016, bestaat Over Klanten Gesproken precies één jaar! Wat cijfers: 25.000 luisteraars, honderdduizenden pageviews op MarketingFacts en CustomerFirst, 31 aflevering, consistent in de top 10 van zakelijke podcasts in Nederland en een 5-sterren rating op iTunes. Ik ben ongelooflijk trots en ook gelijk wat sprakeloos over wat deze podcast mij heeft gebracht. Daarom een speciale aflevering… Ik heb Ron Kaufman te gast!

Abonneer je op deze podcast via onderstaande knoppen:

subscribe stitcher subscribe itunes

 

 

Een van de allereerste interviews die ik heb gehouden is met Ron Kaufman, één van ’s werelds grootste goeroe’s op het gebied van service. Ron is mijn grote held en voorbeeld. Hij heeft er persoonlijk voor gezorgd dat ik een jump start op het gebied van Customer Experience heb gekregen. Dat interview hoor je in deze jubileum aflevering van Over Klanten Gesproken.

Ik kan het boek van Ron erg aanraden. Het heet Uplifting Service en je vindt het hier.

Een groot aantal waardevolle blogs en video’s vind je hier.

Ik connect graag met je op LinkedIn. Mijn profiel vind je hier.

Vorig jaar mocht ik het podium delen met Ron in een seminar in Hotel Huis ter Duin in Noordwijk. Een hele gave dag, waar helaas maar één foto van is. Niet de beste foto, maar ik wil hem toch graag met je delen ;-).

sydney brouwer ron kaufman

 

 

 

 

 

 

 

 

Bekijk hier één van de presentaties van Ron.