OKG 29 – Hoe klantfeedback met likes en dislikes tot diepe inzichten leidt.

[soundcloud url=”https://api.soundcloud.com/tracks/281520120″ params=”color=ff5500&auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false” width=”100%” height=”166″ iframe=”true” /]

Tegenwoordig worden klanten overladen met feedback-verzoeken van bedrijven. Resultaat: hele lage respons rates en alleen reacties van klanten die heel blij of heel boos zijn. TryLikes doet het helemaal anders met hun even simpele als doeltreffende meetmethode: één paal, één vraag, twee antwoorden (duimpje omhoog of duimpje omlaag). Met deze manier van meten behalen ze respons rates van soms wel 90% en je kan een stuk meer uit de data halen dan je in eerste instantie zou denken. Ik ga in gesprek met co-founder Janneke van den Heuvel van TryLikes.

Abonneer je hier op deze podcast

subscribe itunes subscribe stitcher

 

 

Onderaan deze pagina zie je een aantal foto’s van hoe TryLikes werkt in de praktijk.

Onlangs is er ook een artikel verschenen in het FD over deze startup. Dat artikel vind je hier.

 

IMG_4781

AH scherm instore RTP TL

 

Kom je op 21 september naar mijn clinic bij Beeckestijn Business School? We gaan het hebben over de 6 bouwstenen van een klantgerichte cultuur. Meer info en inschrijven kan hier.