OKG 27 – Hoe luister je nou echt naar klanten?

[soundcloud url=”https://api.soundcloud.com/tracks/274269024″ params=”color=ff5500&auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false” width=”100%” height=”166″ iframe=”true” /]

In deze bonus aflevering van Over Klanten Gesproken spreek ik met Corine Jansen, oud Chief Listening Officer bij het Radbouw MC, partner bij Cvision en de enige Certified Listening Professional van Nederland. Iedereen vindt luisteren naar klanten enorm belangrijk, maar doet men het ook echt? We hebben het over hoe je nu echt kan luisteren naar je klanten en wat je vervolgens met die informatie kan doen. Daarnaast deelt Corine een aantal resultaten die zij heeft behaald door volledig onbevooroordeeld te luisteren naar patiënten.

Corine heeft ook een TEDx talk gehouden. Die talk vind je hieronder:


 

De persoonlijke website van Corine met daarop verhalen over en door te luisteren, kan je vinden op www.joconnect.nl.

Klik hier voor de website van de International Listening Association.