- Home
- Podcast
- Over Klanten Gesproken Podcast
- OKG 20 – Driven to Delight, the transformation of Mercedes-Benz with Joseph Michelli
[soundcloud url=”https://api.soundcloud.com/tracks/246542817″ params=”color=ff5500&auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false” width=”100%” height=”166″ iframe=”true” /]
De aflevering van deze week is een bijzondere. Ik heb namelijk een gast uit Amerika. Niet zomaar een gast, nee, een New York Times #1 bestselling auteur. Joseph Michelli is bekend van zijn boeken over Zappos, Ritz-Carlton en Starbucks. In deze aflevering spreek ik met hem over zijn nieuwste boek “Driven to Delight” over de transformatie die Mercedes-Benz USA heeft gemaakt richting een betere klantbeleving. De gehele transformatie, van proces optimalisatie tot cultuurverandering, wordt in dit boek tot in detail besproken. Een echte aanrader! Luister mijn gesprek met Joseph Michelli nu.
***Bij dit soort belangrijke interviews hoop je natuurlijk dat er niets fout gaat. Helaas heb ik dat deze keer niet waar kunnen maken. Ik had mijn microfoon niet op de juiste manier aangesloten waardoor het geluid van mijn kant te wensen over laat. Gelukkig is het geluid van Joseph Michelli uitstekend. Excuses voor het ongemak.***
Abonneer je op deze podcast via de knoppen hieronder:
Koop het boek “Driven to Delight” van Joseph Michelli hier! (ik kan het oprecht aanraden)
Eerdere boeken van Joseph Michelli vind je hier.
In het gesprek komt het Change This Manifesto te sprake. Dat manifest vind je hier.
In het gesprek spreken we ook over Lior Arussy van Strativity Group. Hij heeft Mercedes geholpen bij het uitrollen van de strategie. In de video hieronder deelt hij zijn visie over klantbeleving en zijn aanpak bij Mercedes-Benz.
Ik hoor graag wat je van deze aflevering in het bijzonder en de podcast in het algemeen vindt. Als je suggesties hebt over wie ik zou moeten interviewen, hoor ik dat ook graag. Beide kan je me laten weten via onderstaand formulier.