OKG 12 – 500 duizend klantcontacten verbeteren in één dag, Aegon deed het.

[soundcloud url=”https://api.soundcloud.com/tracks/238293337″ params=”color=ff5500&auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false” width=”100%” height=”166″ iframe=”true” /]

Rien Brus is Vice-President Customer Experience bij Aegon NV. Hij is verantwoordelijk voor de klantbeleving bij Aegon in 20 landen met in totaal 26.000 medewerkers. In deze aflevering van Over Klanten Gesproken ga ik met hem in gesprek over hoe je zo’n groot bedrijf in beweging krijgt richting een betere klantbeleving. Rien deelt zijn visie op het onderwerp deelt een groot aantal inspirerende voorbeelden over hoe ze bij Aegon met Customer Experience bezig zijn. Een van die voorbeelden zijn de Extreme Make-Over Days waarmee ze onlangs in één dag een half miljoen klantcontacten hebben verbeterd.

Luister de aflevering hier of abonneer je via iTunes of Stitcher Radio via de knoppen hieronder.

subscribe itunes subscribe stitcher

 

 

Heb je suggesties voor onderwerpen of bedrijven die je behandeld wil hebben in deze podcast? Laat het me dan weten via onderstaand formulier!