OKG 0 – Introductie Over Klanten Gesproken en Sydney Brouwer

[soundcloud url=”https://api.soundcloud.com/tracks/227005178″ params=”color=ff5500&auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false” width=”100%” height=”166″ iframe=”true” /]

subscribe itunes subscribe stitcher

 

Welkom bij deze eerste aflevering van de “Over Klanten Gesproken” Podcast! Of nouja, eigenlijk is het aflevering 0. In deze aflevering vertel ik namelijk waarom ik deze podcast ben gestart, wat je kan verwachten en wie ik ben. Leuk als je het luistert, maar je kan ook gelijk de inhoud in duiken door naar aflevering 1 te luisteren. Die vind je hier.

Shownotes bij deze aflevering:

Mijn Twitter en LinkedIn vind je via deze links:

LinkedIn

Twitter

In deze aflevering heb ik het ook over Ron Kaufman. Zijn boek Uplifting Service was de start van mijn rollercoaster-ride door Customer Experience land.

Klik hier voor het boek.

Een van Ron’s keynotes vind je hier:

[embedyt] http://www.youtube.com/watch?v=VVOuuiKl48s[/embedyt]

Eerder mocht ik ook een interview houden met Ron. Dat (audio) interview vind je hier:

[soundcloud url=”https://api.soundcloud.com/tracks/205600812″ params=”color=ff5500&auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false” width=”100%” height=”166″ iframe=”true” /]

Dat interview van een eerdere podcast van mij genaamd “Experts over Klantgerichtheid”. De playlist met die 10 interview met o.a. mensen van Aegon, Transavia, Nederlandse Energie Maatschappij, The Office Operators en vele anderen, vind je hieronder:

[soundcloud url=”https://api.soundcloud.com/playlists/142727366″ params=”color=ff5500&auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false” width=”100%” height=”450″ iframe=”true” /]

 

Heb jij suggesties of personen, bedrijven of onderwerpen die absoluut behandeld moeten worden in de podcast? Laat het dan weten via onderstaand formulier!
[ninja_forms id=5]