OKG 1 – Leiderschap lessen in klantgerichtheid van Bas Hoogland

[soundcloud url=”https://api.soundcloud.com/tracks/227504802″ params=”color=ff5500&auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false” width=”100%” height=”166″ iframe=”true” /]

subscribe itunes subscribe stitcher

 

 

Bas Hoogland is 19 jaar lang Commercieel Directeur geweest bij Landal Greenparks. In die tijd is Landal vijf jaar achter elkaar beland in de top 5 van klantvriendelijkste bedrijven van Nederland en hebben ze de award zelfs een keer gewonnen. Bas zelf werd in 2014 verkozen tot Klantvriendelijkste directeur van Nederland. Inmiddels is het gestopt bij Landal en heeft hij een heerlijk vakantiehuis in Vijlen, Limburg gekocht. Daar mag hij zelf dagelijks de rol van gastheer op zich nemen en gasten ontvangen. Daarnaast helpt Bas veel andere bedrijven klantgerichter te worden en is hij een veelgevraagd spreker.

Ik spreek met hem over de rol van leiders en managers in het klantgerichter worden van een organisatie.

 

Een van de tips die Bas geeft in dit gesprek is een “foto” maken van je bedrijf om te zien hoe klantgericht je eigenlijk bent. Dit assessment gaat je daarbij helpen. Download nu direct zodat jij kan zien hoe klantgericht jouw bedrijf eigenlijk is.

button (2)

 

 

In het gesprek komen de volgende punten voorbij:

 

De video’s waar Bas over spreekt zijn:

 

[embedyt] http://www.youtube.com/watch?v=fW8amMCVAJQ[/embedyt]

 

[embedyt] http://www.youtube.com/watch?v=BjA2nUUsGxw[/embedyt]

 

Tenslotte komt mijn eerdere interview met Rien Brus, Vice President Customer Experience bij Aegon, voorbij. Dit is één van de gaafste interviews die ik heb gehouden. Dat interview vind je hieronder.

 

[soundcloud url=”https://api.soundcloud.com/tracks/211428806″ params=”color=ff5500&inverse=false&auto_play=false&show_user=true” width=”100%” height=”20″ iframe=”true” /]

 

Maandelijks Agenda

In de maandelijks agenda komen drie evenementen voorbij:

  • Op 22 oktober komt ’s werelds meest gevraagde service expert, Ron Kaufman, naar Nederland. Hij zal spreken op de Service Mastery Day. Ik ben trots te zeggen dat ik met hem die dag het podium zal delen. Wil jij erbij zijn? Dat kan! Speciaal voor luisteraars van deze podcast mag ik je maar liefst 30% korting aanbieden. Ga naar deze pagina en vul de code Syd30 in bij “comments” en je ontvangt 30% korting.
  • Op 23 november is de eerste bijeenkomst van CX Circle, het onafhankelijke platform voor customer experience professionals om kennis, inspiratie en netwerk te delen. De website komt de komende weken online en ga je vinden op www.cxcircle.nl.
  • Op 8 december is het Extreme Customer Engagement congress van Brightone in Ede. Het mooie is, dat congres is helemaal gratis. o.a. Yuri van Geest en Rik Vera zullen spreken. Meer informatie vind je hier.

 

 

Heb jij suggesties of personen, bedrijven of onderwerpen die absoluut behandeld moeten worden in de podcast? Laat het dan weten via onderstaand formulier!
[ninja_forms id=5]