Simyo is door de consumentenbond al vijf keer achter elkaar uitgeroepen tot beste telecomprovider van Nederland. Dat is slechts één van de vele awards die ze hebben gewonnen op het gebied van service en klantbeleving (zie foto van de prijzenkast hieronder). Wat is het geheim van Simyo? Hoor het in dit interview!
Wat gelijk opvalt als je bij Simyo het kantoor binnenloopt is de openheid. Niet alleen in de fysieke ruimte, alle c.a. 50 medewerkers zitten bij elkaar in één ruimte, maar ook in de mensen. Je wordt door iedereen hartelijk begroet en verwelkomt.
Een aantal hele gave onderwerpen die voorbij komen in dit interview:
– Hoe Simyo in vier jaar tijd is getransformeerd van “online verkoopstraat” naar beste TelCo van Nederland;
– Hoe de Wall of Change bij Simyo zorgt dat ze echt elke dag een beetje beter worden;
– Hoe Simyo het voor elkar heeft gekregen een aantal Superusers te krijgen die helpen bij de klantenservice;
– Waarom ze absoluut niet willen groeien in personele omvang;
– Hoe Simyo met “reverse engineering” de brand identity heeft gecreëerd.
Een interview dat absoluut de moeite waard is!
Simyo’s Wall of Change
De Toffe Klant Wand
Simyo’s Prijzenkast