Experts over Klantgerichtheid: Sipke Feenstra, The Office Operators

  • Home
  • Podcast
  • Blog
  • Experts over Klantgerichtheid: Sipke Feenstra, The Office Operators

 

In de vierde aflevering van Experts over Klantgerichtheid spreek ik met Sipke Feenstra, CEO van The Office Operators (TOO). Binnen het concept van TOO speelt de klant verbluffen en verbazen een belangrijke rol. TOO stimuleert haar Customer Success Representatives dan ook om actief op zoek te gaan naar kansen om WOW! momenten te creëren. 


Feenstra heeft samen met de rest van zijn bestuur dan ook een aantal inspirerende methodes geïntroduceerd die de ervoor zorgen dat medewerkers gestimuleerd om elke keer weer die extra stap te zetten. Deze methodes kunnen ook bijzonder waardevol zijn voor jouw organisatie.

In dit interview hoor je o.a.:

– Hoe de WOW! awards ervoor zorgen dat er meer dan 100 WOW-momenten per kwartaal worden gecreëerd;

– Waarom HR een heel belangrijke rol speelt bij het neerzetten van een legendarische klantbeleving;

– Hoe de Customer Succes Representatives empowered worden om de klant van dienst te zijn;

– Hoe de 10 operating principles van TOO ervoor zorgen dat service en klantbeleving vanaf dag één top-of-mind zijn voor nieuwe medewerkers;

– Wat Feenstra doet om service echt in het DNA van zijn organisatie te krijgen.

Luister het interview hier: